دوشنبه, 26 خرداد 1399 - 12:41

امروزه بازاریابی در شبکه های اجتماعی اهمیت بسیار زیادی دارد. مزیت اصلی شبکه های اجتماعی تنوع آنها در مقیاس گسترده است. امروزه برندها براساس نیازشان اقدام به بازاریابی در شبکه های اجتماعی محتلف می کنند. بدون تردید بازاریابی در فضای پلتفرم های آنلاین بدون ابزارهای مناسب دشواری زیادی خواهد داشت. امروزه برندهای مختلف در زمینه بازاریابی آنلاین از ابزارهای متنوعی سود می برند. یکی از شبکه های اجتماعی مناسب برای بازاریابی اینستاگرام است. این پلتفرم دارای دامنه وسیعی از کاربران با سلیقه های مختلف است بنابراین تلاش برای جلب توجه آنها اقدام مفیدی خواهد بود. آشنایی با چنین ابزارهایی برای بازاریابی بهینه ضروری است. هدف اصلی ما در مقاله کنونی نیز بررسی برخی از ابزارهای مناسب برای بازاریابی در اینستاگرام است.

1. پیکسالوپ: تبدیل تصاویر به انیمیشن

ابزار اساسی بازاریابی اینستاگرام

اپ پیکسالوپ (Pixaloop) یکی از ویرایشگرهای کاربردی برای بازاریاب ها محسوب می شود. مزیت اصلی این اپ رابط کاربردی ساده و امکان استفاده از سوی تمام افراد بدون دانش بازاریابی و گرافیکی خاص است. امروزه کاربران در شبکه های اجتماعی به محتوای ویدئویی توجه بسیار بیشتری دارند بنابراین موفقیت در بازاریابی ویدئویی یکی از حورهای اصلی توسعه برند محسوب می شود.

اپ پیکسالوپ به کاربران برای تبدیل تصاویر به انیمیشن های زیبا کمک می کند. به این ترتیب شما بدون نیاز به پرداخت کمترین هزینه ای فرصت جلب نظر مخاطب هدف با ویدئوهای کوتاه را خواهید داشت.

2. Later: برنامه ریزی و زمان بندی محتوا

برنامه ریزی برای انتشار محتوا در زمانی مناسب اهمیت بسیار بالایی دارد. برخی از برندها امکان استفاده از زمان های مناسب برای تولید محتوا در شرایط عادی را ندارند. همین امر موجب انتشار محتوا از سوی آنها در زمانهای نامناسب می شود. استفاده از اپ Later امکان زمان بندی و انتشار خودکار محتوا در بازه های دلخواه کاربران را فراهم می سازد. با استفاده از این ابزار شما دیگر نگرانی از بابت انتشار محتوا در زمان های مشخص نخواهید داشت. استفاده از زمان های خالی در طول روز برای بارگذاری محوا و تعیین ساعت مناسب برای انتشار دیگر آرزویی دست نیافتنی برای بازاریاب ها نیست.

مطلب مرتبط: بازاریابی اینستاگرامی و 6 نکته طلایی

3. Linktr.ee: طراحی صفحه اصلی اکانت اینستاگرام

صفحه اصلی اکانت برندها در اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطب هدف دارد. یکی از نکات مهم در این میان تلاش برای استفاده از جزئیات دقیق در زمینه بارگذاری عکس، نگارش بیوگرافی و سایر بخش های شرکت است. استفاده از اپ Linktr.ee فرصت مناسبی در اختیار برندها برای طراحی منحصر به فرد صفحه اصلی اکانت خواهد گذاشت.

شاید تنها نکته منفی در مورد این اپ نیاز به پرداخت هزینه برای استفاده است. البته در کاربرد نخست امکان بهره مندی از بازه رایگان 10 روزه وجود دارد.

4. آنفولد: استفاده از قالب های مدرن برای استوری

اپ آنفولد (Unfold) یکی از ویرایشگرهای حرفه ای برای بارگذاری محتوا در بخش استوری محسوب می شود. امروزه بسیاری از برندها در تلاش برای طراحی قالب های خاص برای بارگذاری استوری هستند. اپ آنفولد امکانات قالب توجهی در این زمینه فراهم می کند. مزیت اصلی این اپ ارائه قالب های متعدد در قالب آرشیو و فراهم سازی ابزارهای مناسب برای طراحی قالب است. استفاده از این اپ به طور کامل رایگان است. بنابراین نگرانی بابت پرداخت هزینه نخواهیم داشت.

5. فینتزا: فروش حرفه ای در اینستاگرام

طراحی کمپین های بازاریابی در اینستاگرام نیازمند استفاده از اطلاعات کاربردی است. پلتفرم فینتزا (Finteza) امکانات بسیار زیادی از نظر آماری و داده ای در اختیار بازاریاب ها برای طراحی کمپین می گذارد. با این حساب فرآیند بازاریابی برای ما بسیار ساده تر خواهد شد. امروزه استفاده از اطلاعات مفید برای افزایش جذابیت کمپین های بازاریابی ضروری است بنابراین شما در طراحی کمپین های بازاریابی تان ناگزیر از استفاده داده های معتبر هستید. در این میان نرم افزار فینتزا انتخاب مناسبی خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید