دوشنبه, 03 شهریور 1399 - 12:00

استودیوی بازی سازی Activision Blizzard در حرکتی تازه نسبت به رونمایی از ابزار هوشمند و ابری برای تبلیغات درون مجموعه بازی‎ های Call Of Duty اقدام کرده است. این تبلیغات فقط در بخش آنلاین بازی‎ ها نمایش داده خواهد شد. نکته مهم در این میان جای ‎گذاری هوشمندانه تبلیغات برای مشاهده بهتر از سوی بازیکنان است. همچنین براساس سلیقه هر کدام از بازیکنان نوع تبلیغات شخصی‎ سازی خواهد شد.

ورود تبلیغات هوشمند به بازی Call Of Duty

امروزه فناوری ‎های نوین متعددی وارد صنعت بازی ‎سازی شده است. یکی از ابزار های مهم در این میان دوربین ‎های سه‎ بعدی است. تبلیغات درون بازی Call Of Duty نیز از همین فناوری بهره خواهد برد. بازیکنانی که از دوربین ‎های واقعیت مجازی برای بازی استفاده می‎ کنند، به خوبی امکان مشاهده تبلیغات تازه را خواهند داشت. امروزه بسیاری از برندها در زمینه تبلیغات اقدام به همکاری با استودیوهای بازی سازی می‎ کنند. نکته مهم در این میان شهرت بالای مجموعه بازی‎ های Call Of Duty است.

مطلب مرتبط: تبلیغات هوشمند: اهداف و روش ها

براساس گزارش موسسه Reach 3 درباره پیش نمایش تبلیغات در بخش آنلاین بازی‎های Call Of Duty حدود 51 درصد از بازیکنان در پی مشاهده تبلیغات درون برنامه شخصی ‎سازی شده دست‎ کم یک بار اقدام به خرید از برندهای مورد نظر کرده‎ اند. این امر نقش مهمی در توسعه هرچه سریع‎ تر تبلیغات درون برنامه در بازی‎ های مختلف خواهد داشت بنابراین در آینده شاهد توسعه تبلیغات و همکاری بازاریابی برندها با استودیوهای بازی ‎سازی خواهیم بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید