جمعه, ۳ بهمن(۱۱) ۱۳۹۹ / Fri, 22 Jan(1) 2021 /
           
فرصت امروز

روش جديد نمايش تبليغ در اينستاگرام

1 ماه پیش ( 1399/9/11 )
نویسنده : مت سوترن   مترجم : امیر آل علی  

در جديدترين به روز رسانی اينستاگرام شاهد نمايش پست هایی هستيم كه صفحات آنها در ليست دنبال شده های ما قرار نداشته است. در پايين اين پست ها، عبارت sponsored مشاهده می شود كه به معنای تبليغاتی بودن آنها است. در اين راستا کاربران می ‎توانند تبليغات را مديريت نمايند. درواقع سه حالت در نظر گرفته شده است كه يا محتوا بيش از حد نمايش داده شده، ارتباطی به شما ندارد و در حالت آخر، به صورت كلی نمی ‎خواهيد تبليغی را مشاهده كنيد.

روش جديد نمايش تبليغ در اينستاگرام

اين مسئله بدون شك به افزايش درآمد اينستاگرام منجر خواهد شد. با توجه به اين امر كه از اين قابليت مدت زمان زيادی نگذشته است، نمی ‎توان نسبت به واكنش كاربران، نظر دقيقی را اعلام كرد. با اين حال به نظر نمی ‎رسد كه با مخالفت‎های جدی همراه باشد. همچنين برای راهكار استفاده از اين بخش نيز بيانيه ‎ای صادر شده است. درواقع اين اقدام  می ‎تواند كمكی برای رشد سريع ‎تر حساب‎های تجاری نيز محسوب شود. حال بايد ديد كه گام بعدی مديران اينستاگرام برای كسب درآمد چه خواهد بود. 

منبع : searchenginejournal
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pxhaWrGl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه