جمعه, ۸ بهمن(۱۱) ۱۴۰۰ / Fri, 28 Jan(1) 2022 /
           
فرصت امروز
1 ماه پیش
طراحی و راه اندازی کمپین بازاریابی با یک راهنمای کامل
کمپین های بازاریابی در سراسر دنیا همیشه جذابیت خاصی برای مشتریان دارد. بسیاری از برندها همیشه در تلاش برای ارائه بهترین عملکردشان در زمینه طراحی کمپین های بازاریابی هستند. این امر موجب تاثیرگذاری بالا بر روی مخاطب هدف و افزایش سطح رقابت در حوزه بازاریابی می شود. از برندهایی نظیر آمریکن اکسپرس گرفته تا متا (فیس بوک سابق...
3 ماه پیش
آشنایی با انواع بازاریابی و کمپین برندهای بزرگ
بهترین کمپین های بازاریابی دنیا کدامند؟
انسان ها در زندگی روزمره شان به عنوان مشتری بارها و بارها با محتوای بازاریابی رو به رو می شوند. با این حال تاثیرگذاری کمپین های مختلف بر روی مشتریان به یک اندازه نیست. برخی از کمپین ها به خوبی مخاطب هدف را تحت تاثیر قرار داده و تاثیرگذاری بسیار بالایی بر روی آنها دارند، اما در سوی دیگر برخی از کمپین ها به خوبی امکان جل...
3 ماه پیش
چگونه کمپین بازاریابی رقبای تان را تحلیل کنید؟
تولید محتوای بازاریابی هرگز کار ساده ای نیست. بسیاری از برندها برای تولید محتوای جذاب در عمل هزینه های بالایی پرداخت می کنند. این امر امکان پیگیری بازاریابی با محتوای باکیفیت را از برندهای کوچک سلب می کند. با این حساب پاسخ دادن به پرسش درباره چگونگی تولید محتوای باکیفیت و منحصر به فرد بدل به امری سخت و حتی غیرممکن می ش...
8 ماه پیش
چگونه کمپین میکرومارکتینگ موفقی داشته باشیم؟
کسب و کارهای بزرگ همیشه اهمیت جلب نظر مشتریان را درک می کنند. این امر سختی های بسیار زیادی دارد و هر کسب و کاری را حسابی به چالش می کشد. اگر شما هم با مشکلات بسیار زیادی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان مواجه هستید، یکی از راهکارهای مناسب در این میان میکرومارکتینگ است.  میکرومارکتینگ الگویی برای هدف گذاری بر روی بخ...
9 ماه پیش
کمپین بازاریابی برند لیز با حضور لیونل مسی
برند لیز تمایل بسیار زیادی برای استفاده تبلیغاتی از ستاره های دنیای فوتبال دارد. آنها همکاری بلندمدتی با برخی از ستاره های مشهور دنیای فوتبال در طول یک دهه اخیر داشته اند. لیونل مسی به عنوان یکی از برترین بازیکنان فوتبال در طول تاریخ یکی از اهداف بازاریابی همیشگی لیز محسوب می شود. این برند تولید تنقلات در سراسر دنیا اق...
9 ماه پیش
کمپین بازاریابی برگرکینگ در بازی بسکتبال 2K21
شعبه برگرکینگ در اسپانیا ایده جذابی برای کمپین تازه بازاریابی اش پیدا کرده است. این امر شامل سرمایه گذاری بر روی گیمرهای بازی محبوب NBA 2K21 است. بر این اساس هر کدام از گیمرها که چالش های پرتاب مختلف در این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند، برنده جایزه ای خوشمزه از سوی برگرکینگ می شوند. این جایزه شامل برخی از برگرهای و...
10 ماه پیش
کمپین بازاریابی والمارت با ویدئوهای آشپزی سلبریتی ها
والمارت در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از ویدئوهای آموزش آشپزی با حضور سلبریتی های مشهور رونمایی کرده است. این کمپین بخشی از برنامه آموزش آشپزی والمارت برای خانواده ها در طول دوران کروناست. بسیاری از افراد در طول دوران کرونا نسبت به  طبخ غذا در منزل شان اقدام می کنند، با این حساب تهیه مجموعه ویدئوهای آموزش آشپزی...
11 ماه پیش
بررسی راهکارهایی برای بازاریابی در تیک تاک
طراحی کمپین بازاریابی در عصر تیک تاک
امروزه بازاریابی باید با توجه به نکات متعددی صورت گیرد. بسیاری از برندها دیگر امکان سرمایه گذاری بر روی پلتفرم‏ های بازاریابی سنتی را ندارند. این امر حتی در حوزه شبکه های اجتماعی نیز به چشم می خورد. استفاده از تیک تاک در میان بازاریاب ها روز به روز در حال گسترش است. شاید این امر در نگاه نخست اهمیت بسیار زیادی برای...
11 ماه پیش
کمپین بازاریابی لیز برای لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021
برند لیز به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی لیگ قهرمانان اروپا همیشه برای شروع این رقابت ها کمپین ویژه‏ ای را طراحی می کند. این بار نیز تیم بازاریابی برند لیز به مناسبت شروع دور حذفی مسابقات لیگ قهرمانان اقدام به طراحی کمپینی با حضور برخی از فوتبالیست های مشهور دنیا کرده اند.  مسابقات ورزشی از سال گذشته و همزمان...
11 ماه پیش
کمپین مک دونالد برای سال نو سنتی در آسیای شرقی
برند مک دونالد همیشه تاکید زیادی بر روی سال نو در فرهنگ های مختلف دارد. دلیل این امر امکان تاثیرگذاری بسیار بیشتر بر روی مخاطب هدف در چنین زمان هایی است. سال نو در فرهنگ آسیای شرقی منطبق با 8 فوریه است. شاید تا همین چند دهه پیش این امر برای برندهای اروپایی و آمریکایی دارای اهمیت نبود، اما امروزه به دلیل سهم گسترده آسیا...
11 ماه پیش
شاخص های کلیدی ارزیابی کمپین های بازاریابی
بازاریابی دیجیتال یکی از مهمترین راهکارها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. وقتی از بازاریابی دیجیتال صحبت می کنیم، اغلب افراد به دنبال تولید محتوای باکیفیت و جذاب برای مخاطب هدف هستند. بدون تردید این رویکرد برای کسب و کارها جذابیت و تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد، اما به تنهایی تضمین کننده موفقیت آنها نیست. امروز یکی...
1 سال پیش
کمپین یک دلاری برگرکینگ
برگرکینگ در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از منوی یک دلاری مخصوصی رونمایی کرده است. این برند معتبر در حوزه فست فود به برخی از مشتریان از طریق درگاه پرداخت ونمو مبلغ یک دلار را هدیه می کند. شاید در نگاه نخست اعطای هدیه یک دلاری، آن هم به صورت انتقال بین حساب، ایده عجیبی باشد. نکته مهم در این میان ایده اساسی برگرکینگ برای...
1 سال پیش
کمپین eBay برای کریسمس با فناوری واقعیت افزوده
خرده فروشی eBay در طول نزدیک به 2 دهه فعالیت آنلاین دامنه وسیعی از مشتریان را به خود جلب کرده است. این برند در طول سال های اخیر به طور مداوم از ایده های تازه برای بازاریابی کریسمس استفاده کرده است. تازه ترین اقدام eBay استفاده از فناوری واقعیت افزوده برای اعطای کفش های ورزشی اسنیکر است. بر این اساس eBay با همکاری آنتون...
1 سال پیش
اجرای کمپین بدون نیاز به تیم بازاریابی
بازاریابی دیجیتال در طول سال های اخیر ارزش سرمایه گذاری قابل ملاحظه ای داشته است. بسیاری از برندها برای تعامل با مخاطب هدف اقدام به تولید محتوا در این حوزه می ‎کنند، با این حساب مشاهده تیم های بازاریابی حرفه ای و مجهز در زمینه تولید محتوای بازاریابی امر عجیبی نیست. بدون تردید تمام کسب و کارها توانایی مدیریت تیم های...
1 سال پیش
کمپین مک دونالد با محوریت اصلاح کلاسیک موی سر
شعبه مک دونالد در سوئد در اقدامی جالب کمپینی نوستالژیک برای روزهای پایانی سال 2020 طراحی کرده است. اگر دوره جوانی شما در دهه 90 میلادی طی شده است، به خوبی با مدل موهای مشهور آن دهه آشنایی دارید. یکی از مدل موهای جالب در آن زمان به نام مک دونالد بود. این مدل شامل بلند کردن موی سر و شانه زدن از وسط بود. دلیل این نام &lrm...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه