یکشنبه, 04 خرداد 1399 - 14:23

امروزه بسیاری از برندها مشغول به فروش آنلاین محصولات شان هستند. شیوه فروش آنلاین اغلب به دلیل هزینه های اندک و امکان دسترسی به مخاطب وسیع مدنظر قرار می گیرد. اگر شما در عرضه آنلاین محصولات تان فعالیت دارید، باید نسبت به حضور در اینستاگرام و فعال سازی بخش فروش آن نیز توجه داشته باشید. الگوی اولیه برای فروش برندها در اینستاگرام شامل بازاریابی و جلب نظر مشتریان به محصولات بود. سپس با بارگذاری لینک سایت رسمی برند در بخش بیوگرافی یا استوری اقدام به انتقال مشتریان با صفحه سایت رسمی مان می کردیم. اگرچه این شیوه در ابتدا جذابیت های خاص خود را داشت، اما به دلیل ضرورت انتقال کاربران از اینستاگرام به صفحه خارج از اپ دردسرهای زیادی ایجاد می کرد. فقدان انگیزه در بسیاری از کاربران برای انتقال به سایت رسمی برندها مانع اصلی برای فروش بیشتر محسوب می شد.

براساس گزارش موسسه تک چرچ، تعداد کاربران اینستاگرام در سال جاری بیش از یک میلیارد است. این امر به معنای دامنه بسیار وسیع کاربران اینستاگرام و جذابیت روزافزون آنها برای برندهاست. اگر اینستاگرام در پی کسب سود از همکاری با برندهاست، باید امکانات بازاریابی قابل توجهی در اختیار آنها قرار دهد. یکی از نوآوری های تازه اینستاگرام در طول سال های اخیر ارائه گزینه خرید درون برنامه ای به برندهاست. به این ترتیب امکان بارگذاری پست های فروش همراه با قیمت مشخص و گزینه خرید مستقیم از درون برنامه اینستاگرام فراهم شده است. این امر پیشرفت بزرگی در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی و بازاریابی محسوب می شود.

فروش بیشتر قابلیت فروش مستقیم اینستاگرام

ما در این پست به بررسی جنبه های مختلف بازاریابی و فروش در اینستاگرام براساس ویژگی مورد بحث در سطرهای قبلی خواهیم پرداخت. برخی از موضوعات اصلی مقاله کنونی به شرح ذیل است:

• چرا باید از گزینه خرید اینستاگرام استفاده کنیم؟

• چگونه پست ویژه فروش در اینستاگرام طراحی نماییم؟

• چطور پست فروش مان را با شرایط اینستاگرام و نکات بازاریابی و فروش هماهنگ سازیم؟

چرا باید از قابلیت فروش اینستاگرام استفاده نماییم؟

مطلب مرتبط: بازاریابی در اینستاگرام با هدف فروش مستقیم

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی ضروری برای برندهاست. امروزه دست کم 200 میلیون کاربر در طول روز از اکانت های مربوط به برندها بازدید می کنند. این رقم در صورت فعالیت بازاریابی و تبلیغات درست افزایش قابل توجهی نیز خواهد یافت.

پیش از معرفی گزینه فروش درون برنامه ای در اینستاگرام برندها امکان بازاریابی و هدایت کاربران به سوی سایت رسمی شان را داشتند. این گزینه، همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، دردسرهای زیادی داشت. با این حال از سال 2017 اینستاگرام اقدام به رونمایی از نسخه اولیه فروش درون برنامه ای خود کرد. اگرچه نسخه اولیه دارای عیب های بسیار زیادی بود، اما دست کم فرصت مناسبی برای برندها در راستای آزمایش امکانی تازه فراهم کرد.

براساس گزارش فیس‎بوک، به عنوان صاحب امتیاز اینستاگرام، تاثیر رونمایی از ویژگی خرید درون برنامه ای افزایش 70درصدی انگیزه کاربران برای خرید است. به این ترتیب برندها موقعیت بسیار مطلوبی برای فروش بیشتر دارند. امروزه به طور میانگین در طول ماه بیش از 130 میلیون خرید مختلف از طریق اینستاگرام صورت می گیرد. این حجم از گردش مالی برندها به کمک اینستاگرام نظر هر تیم بازاریابی و فروشی را جلب خواهد کرد. نکته جالب اینکه خدمات اینستاگرام به طور رایگان ارائه می شود بنابراین برای بارگذاری پست های فروش نیازی به پرداخت هزینه از سوی ما نخواهد بود.

شاید در نگاه نخست ایجاد پست های فروش در اینستاگرام کار دشواری به نظر برسد، اما واقعیت خلاف این امر را نشان می دهد. بسیاری از برندها به دلیل ناآگاهی از شیوه ایجاد پست های فروش دست از این ویژگی می کشند. هدف اصلی ما در بخش بعدی نمایش شیوه های ایجاد پست مربوط به فروش خواهد بود.

چگونه در اینستاگرام پست های فروش ایجاد کنیم؟

شروع کار در اینستاگرام چندان دشوار نیست. ما ابتدا باید اکانتی برای برندمان ایجاد کنیم. در گام بعدی به سراغ ایجاد پست های دارای گزینه خرید درون برنامه ای به صورت مستقیم خواهیم رفت. بدون تردید همه برندها و کاربران معمولی توانایی ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام را دارند. بنابراین ما بحث مان را پس از ایجاد حساب رسمی دنبال خواهیم کرد.

گام اول: ارزیابی پیش‎‏نیازها

پیش از ایجاد پست های فروش ما باید چند نکته مهم را مدنظر قرار دهیم:

• فعالیت در کشوری که ویژگی فروش اینستاگرام در آن فعال باشد. امروزه در برخی از کشورها هنوز ویژگی فروش مستقیم اینستاگرام در دست بررسی است.

• داشتن اکانت کسب و کار در اینستاگرام برای بارگذاری پست های فروش مستقیم. اگر ما اکانت شخصی داشته باشیم، امکان بارگذاری چنین پست هایی را نخواهیم یافت.

• ایجاد اتصال میان اکانت فیس‏بوک و اینستاگرام برای بارگذاری فهرست محصولات قیمت های‏‎شان.

گام دوم: ایجاد کاتالوگ محصولات در فیس‏بوک

بازاریابی و فروش در اینستاگرام با پشتیبانی فیس‏بوک صورت می گیرد. ما برای فعالیت بهینه در اینستاگرام نیازمند اکانت رسمی در فیس‏بوک هستیم. این امر اجازه ایجاد کاتالوگ محصولات را خواهد داد. به این ترتیب ما به هنگام انتخاب گزینه پست فروش باید از میان کاتالوگ های محصولات دست به انتخاب بزنیم. اشتباه برخی از برندها عدم ایجاد حساب کاربری در فیس‎بوک است. به این ترتیب در عمل فرصت ایجاد پست فروش در اینستاگرام را نخواهند داشت.

وقتی در تلاش برای بارگذاری پست فروش مستقیم هستیم، باید کپشن مناسب را نیز طراحی کنیم. بسیاری از برندها به دلیل عدم بیان دقیق آنچه در تصویر برای مشتریان طراحی کرده اند، شانس فروش شان را از دست می دهند بنابراین اگر ما نسبت به این نکته توجه کافی نداشته باشیم، در عمل با دردسرهای زیادی مواجه خواهیم شد. بازاریابی در اینستاگرام تمام ویژگی های بازاریابی عادی را دارد. به همین خاطر باید تمام نکات بازاریابی که در کمپین های عادی مورد توجه قرار می دهیم، در اینجا نیز مدنظر داشته باشیم.

گام سوم: تایید اینستاگرام برای بارگذاری پست فروش

فروش بیشتر قابلیت فروش مستقیم اینستاگرام

پس از ایجاد کاتالوگ محصولات در حساب فیس‏بوک باید درخواست بارگذاری پست فروش مستقیم در اینستاگرام را ثبت نماییم. این کار از طریق مراجعه به بخش تنظیمات امکان‎پذیر است. استفاده از تب کسب و کار و سپس گزینه «ثبت نام برای قابلیت فروش اینستاگرام» تمام کار ما خواهد بود. پس از این تیم فنی اینستاگرام درخواست ما را مورد بررسی قرار می دهد. خوشبختانه پس از چند روز پاسخ درخواست ما از اینستاگرام مشخص خواهد شد.

مطلب مرتبط: استراتژی اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر از IGTV

گام چهارم: فعال‎سازی گزینه خرید اینستاگرام

پس از بررسی تیم فنی اینستاگرام امکان فروش درون برنامه ای برای برند ما فعال خواهد شد بنابراین باید به دنبال فعال‏سازی این گزینه در بخش تنظیمات، گزینه کسب و کار و تب خرید باشیم. به این ترتیب ما امکان بارگذاری پست های فروش را خواهیم داشت.

گام پنجم: ایجاد نخستین پست فروش برندمان

فروش بیشتر قابلیت فروش مستقیم اینستاگرام

اکنون تمام شرایط برای بارگذاری پست های فروش درون برنامه ای فراهم است. ما در هر پست امکان نمایش حداکثر پنج پست برای فروش را خواهیم داشت. شاید در نگاه نخست معرفی پنج محصول در کنار هم گزینه جذابی باشد، اما توصیه ما رونمایی از حداکثر 2 یا 3 محصول در هر پست است. در غیر این صورت مخاطب هدف دچار سردرگمی خواهد شد.

بارگذاری پست های فروش نیازمند تولید محتوای عجیب و غریب نیست. ما باید از همان محتوای بازاریابی عادی مان همراه با تگ قیمت ها استفاده کنیم. اشتباه برخی از برندها تلاش برای ایجاد تغییرات بنیادی در کسب و کارشان است. این امر اغلب اوقات نتیجه منفی بر روی فعالیت برندها دارد.

نکته جالب درباره فروش مستقیم در اینستاگرام امکان استفاده از محتوای ویدئویی است. به این ترتیب ما فرصت تگ محصولات مان در ویدئوها را نیز خواهیم داشت. امروزه استفاده از محتوای ویدئویی در فرآیند بازاریابی دارای اهمیت بسیار زیادی است. اغلب برندها علاقه مند به استفاده از محتوای ویدئویی در فرآیند بازاریابی هستند بنابراین گزینه اینستاگرام مزیت های فراوانی برای آنها خواهد داشت.

استفاده از گزینه فروش اینستاگرام به معنای عدم نیاز به تکنیک های بازاریابی نیست. امروزه برندهای بسیار زیادی مانند ما از گزینه فروش مستقیم اینستاگرام استفاده می کنند بنابراین رقابت بر سر مشتریان در اینجا نیز وجود دارد. نکته مهم در این میان تلاش برای استفاده از تکنیک های کاربردی بازاریابی در کنار پست های فروش است. در غیر این صورت شاید پست های ما مورد توجه کاربران قرار نگیرد.

چگونه پست های فروش در بخش استوری را تنظیم کنیم؟

فروش محصولات فقط از طریق پست های عادی قابل پیگیری نیست. امروزه بخش استوری نیز در بین گزینه های فروش برندها قرار دارد. براساس گزارش فیس‎بوک به طور روزانه 500 میلیون کاربر استوری های مختلف اینستاگرام را مشاهده می کنند. این امر به معنای امکان دسترسی به دامنه وسیعی از مخاطب ها از طریق بخش استوری است. برندها باید برنامه دقیقی برای بازاریابی و فروش در بخش استوری داشته باشند. رونمایی از امکان فروش محصولات به طور مستقیم در بخش استوری انگیزه بازاریاب ها برای سرمایه ‏گذاری در این بخش را دوچندان کرده است.

مطلب مرتبط: چگونه با سرویس خرید اینستاگرام فروش برندمان را افزایش دهیم؟

برندها درست مانند فرآیند ثبت درخواست در بخش پست در اینجا نیز فرصت ثبت نام برای بارگذاری محتوا را دارند بنابراین فرآیند کلی کار تفاوت چندانی ندارد. نکته مهم در اینجا امکان نمایش و تگ یک پست در هر استوری است. در اینجا نیز ما باید از کاتالوگ محصولات در فیس‎بوک استفاده کنیم بنابراین فرآیند کار شباهت بالایی دارد. نکته مهم در این میان توجه به دسترسی به امکان فروش در بخش استوری در کشور موردنظرمان است. مانند بخش پست، در اینجا نیز هنوز برخی از کشورها به گزینه فروش دسترسی کامل ندارند.

بسیاری از برندها برای پیشگیری وضعیت بازاریابی و فروش شان با استفاده از گوگل اقدام به همکاری با بازاریاب ها حرفه ای می کنند. اگر شما تا پیش از این فرآیند بازاریابی تان بدون همکاری با بازاریاب ها به خوبی ساماندهی شده است، نیازی به همکاری با بازاریاب ها حرفه ای ندارید. ما در ادامه این مقاله به بررسی برخی از نکات ضروری برای بازاریابی و استفاده مناسب از بخش فروش مستقیم اینستاگرام خواهیم پرداخت.

توصیه هایی برای فروش محصولات در اینستاگرام

فروش محصولات در اینستاگرام و به طور کلی بازاریابی نیازمند استفاده از تکنیک های مشخصی است. بسیاری از برندها به دلیل عدم استفاده از تکنیک های مناسب، علی رغم تولید محصولات کاربردی، توان فروش را ندارند. هدف اصلی ما در این بخش بررسی برخی از تکنیک ها و توصیه های کاربردی برای فروش بهتر در اینستاگرام است. به این ترتیب نیاز شما برای همکاری با بازاریاب های حرفه ای و پرداخت هزینه بیشتر نیز کاهش خواهد یافت.

1. اهمیت استفاده از محتوای بصری

فروش بیشتر قابلیت فروش مستقیم اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی عکس محور محسوب می شود بنابراین ما برای بازاریابی تاثیرگذار در این عرصه باید طراحی و استفاده از جلوه های بصری را مدنظر قرار دهیم. ایراد بسیاری از برندها در زمینه فروش آنلاین عدم تهیه عکس های باکیفیت از محصولات شان است. به این ترتیب مخاطب هدف انگیزه چندانی برای ارزیابی پیشنهاد آنها نخواهد یافت.

خوشبختانه اینستاگرام امکان بارگذاری عکس های دارای کیفیت بالا را به کاربران می دهد بنابراین مشکل چندانی پیش روی ما برای بازاریابی نخواهد بود. نکته مهم در این میان تهیه عکس ها به صورت اختصاصی است. استفاده از تصاویری متفاوت با محصول نهایی مان همیشه ریسک نارضایتی مشتریان را در پی دارد.

توجه به جزییات در عکس محصولات ضروری است. امروزه مشتریان فقط با بررسی جزییات مختلف محصولات اقدام به خرید می کنند بنابراین ما باید این نیاز و خواسته مشتریان را به خوبی مدنظر قرار دهیم. خوشبختانه امروزه امکانات بسیار زیادی برای ویرایش عکس ها در اختیار برندها قرار دارد. به این ترتیب ما نیاز چندانی برای همکاری با عکاس های حرفه‏ای نخواهیم داشت. نکته دیگر در رابطه با دوربین عکاسی است. شما برای شروع کار امکان استفاده از دوربین گوشی هوشمندتان را خواهید داشت. کیفیت عکاسی چنین گوشی هایی برای شروع کار مطلوب خواهد بود.

2. افزودن هشتگ

استفاده از هشتگ های مرتبط با محصولات مزیت های بسیار زیادی دارد. امروزه کاربران برای یافتن محتوای مورد علاقه شان به طور گسترده ای از هشتگ ها استفاده می کنند بنابراین جلب نظر هرچه بیشتر کاربران فقط با استفاده از هشتگ ها امکان‎پذیر خواهد بود.

بنابر پژوهش های ما در موسسه Hootsuite استفاده از هشتگ های مرتبط با محتوای برند تا 50درصد شانس فروش را افزایش خواهد داد. نکته جالب اینکه اینستاگرام در صورت درج عبارت هشتگ مدنظرمان گزینه های محبوب و پیشنهادی را نیز نمایش خواهد داد، با این حساب استفاده از هشتگ های مناسب بسیار راحت به نظر می رسد.

بهترین راهکار برای یافتن و استفاده از هشتگ های مناسب برای برند به شرح ذیل است:

تحقیق پیرامون هشتگ ها: استفاده از هشتگ ها نیازمند بررسی گزینه های مختلف و انتخاب نمونه های دارای هماهنگی با ماهیت کمپین مان است.

استفاده مناسب از هشتگ ها: برخی از برندها هشتگ های بسیار زیادی به پست شان اضافه می کنند. اگرچه اینستاگرام در این زمینه تا 30 هشتگ برای هر پست را پشتیبانی می کند، اما این امر به معنای ضرورت استفاده از تمام آنها نیست.

بررسی معنای هشتگ ها: گاهی اوقات برخی از هشتگ ها دارای معنای متفاوتی با آنچه به نظر می رسد، هستند. توصیه ما در چنین شرایطی بررسی چندباره معنای هر هشتگ است. فقط در این صورت امکان استفاده مناسب از هشتگ ها و حفظ اعتبار برندتان امکان‏پذیر خواهد شد.

3. استفاده از کدهای تخفیف

همه مشتریان علاقه مند به دریافت تخفیف هستند. برخی از برندها برای جلب توجه بیشتر کاربران به محصولات‏شان در شبکه های اجتماعی اقدام به ارائه تخفیف های گسترده می کنند. نکته مهم در این میان ارائه هدفمند تخفیف هاست. توصیه ما در این بخش پیشنهاد انجام عملی مشخص از سوی کاربران برای دریافت تخفیف موردنظر است. کارهایی از قبیل عضویت در خبرنامه گزینه مطلوبی محسوب می شود. مزیت این امر کمک به توسعه فرآیند بازاریابی برندمان در آینده است.

مطلب مرتبط: تبلیغات در اینستاگرام: راهکارهای فروش کالا

شناسایی مناسبت های مهم و مرتبط با ماهیت کسب و کار اهمیت فوق‏العاده ای در زمینه ارائه تخفیف دارد. برخی از مناسبت ها برای تمام کسب و کارها مهم است بنابراین ما در زمینه استفاده از آنها با رقبای زیادی مواجه خواهیم بود. نکته مهم در این میان تلاش برای یافتن مناسبت های کمتر مورد توجه رقباست. مزیت این امر امکان تعامل سازنده با مشتریان بدون مزاحمت های ناشی از حضور سایر رقباست.

گام مهم تر برای استفاده از شیوه ارائه تخفیف توجه به ایجاد مناسبت های ویژه برندمان است. روزهایی نظیر سالگرد تاسیس برند یا معرفی محصولی تازه برای ارائه تخفیف های گسترده مناسب خواهد بود. مهم ترین نکته در این میان دسترسی ساده مشتریان به کدهای تخفیف است. در غیر این صورت آنها علاقه چندانی برای همکاری با برند ما نخواهند یافت.

4. نمایش محصول در متن زندگی مشتریان

برندها به طور معمول برای فروش محصولات شان در فضای آنلاین بر روی بارگذاری عکس های حرفه ای سرمایه‎گذاری می کنند. چنین عکس هایی در فضای آتلیه و با نورپردازی مطلوب تهیه می شود. نکته مهم درباره چنین عکس هایی تفاوت شان با فضای واقعی زندگی است بنابراین مشتریان همیشه پس از خرید محصول موردنظر اظهار نارضایتی خواهند کرد.

توصیه ما در این بخش استفاده از تصاویر و محتوای ویدئویی شامل استفاده از محصولات برندمان در فضای واقعی و روزمره است. اگر شما مشتریان علاقه مند به همکاری با خود را دارید، درخواست برای تهیه ویدئو یا عکس از سوی آنها جالب خواهد بود. امروزه مشتریان علاقه بسیار زیادی به محتوای تولیدی کاربران عادی دارند. اشخاص حقیقی تاثیر به مراتب بیشتری در مقایسه با برندها بر روی مشتریان می گذارند. به همین خاطر استفاده مطلوب از مشتریان در فرآیند فروش محصولات در اینستاگرام ضروری خواهد بود.

5. اصالت یعنی همه چیز

تعامل با مشتریان بستگی به توانایی برندها برای طراحی و اجرای ایده های بازاریابی جذاب دارد. یافتن ایده جذاب همیشه کار ساده ای نیست. برخی از برندها به دلیل دشواری یافتن ایده منحصر به فرد به سوی تقلید از دیگر کمپین های موفق می روند. بدون تردید بسیاری از کمپین های موفق حاصل الگوبرداری از نمونه های قبلی هستند، اما استفاده دقیق و بدون اعمال تغییرات از ایده برندهای دیگر نتیجه مناسبی در پی ندارد.

توصیه ما در این بخش تلاش برای استفاده از آمارهای دقیق به منظور تولید محتوا و فروش محصولات در اینستاگرام است. ما همیشه امکان ارزیابی وضعیت فعالیت رقبا برای یافتن ایده های جذاب و تازه را داریم. نکته مهم در این میان تمرکز بر روی ترکیب ایده های دیگران و خلق ایده های تازه به جای کپی برداری صرف است.

6. بازی با رنگ ها

فروش بیشتر قابلیت فروش مستقیم اینستاگرام

تهیه تصاویر و تبدیل آنها به محتوای جذاب برای مخاطب هدف دو فرآیند متفاوت محسوب می شود. بسیاری از محتوای بازاریابی و فروش در اینستاگرام جذابیت و پویایی لازم برای جلب نظر مخاطب هدف را ندارد. اینجا اهمیت کار تدوین محتوا مشخص می شود. کار با نرم‎افزارهای ویرایش عکس و ویدئو امکان بازی با رنگ ها را فراهم می سازد. امروزه علم روانشناسی بر روی معنای متفاوت رنگ ها تاکید دارد بنابراین استفاده از هر رنگ در موقعیت مناسب ضروری خواهد بود.

اگر شما قصد انتقال احساس آرامش به مخاطب تان را دارید، طیف رنگ آبی و سبز بهترین گزینه خواهد بود. طیف رنگ قرمز از سوی دیگر موجب ایجاد احساس هیجان در مخاطب می شود. رنگ های سیاه و سفید نیز حالت خنثی و همراه با پرستیژ خاص را دارند. بازی با رنگ ها برای انتقال معنای موردنظرمان به مخاطب هدف ضروری است. نکته مهم در این میان توجه به ترکیب رنگ هاست. تمرکز بر روی یک طیف رنگ همیشه نتیجه مناسبی در پی ندارد. پست های ما باید با ترکیب رنگ‎های مختلف در میان چندین پست دیگر پیش روی کاربران جذابیت بصری خاصی ایجاد کند. در غیر این صورت شانس ما برای دسترسی به مخاطب هدف کاهش خواهد یافت.

7. ایجاد سبک منحصر به فرد برای برند

فروش بیشتر قابلیت فروش مستقیم اینستاگرام

بارگذاری محتوای مربوط به محصولات برند براساس سبکی خاص همیشه نظر مخاطب هدف را بیشتر جلب خواهد کرد. شاید در نگاه نخست یافتن سبک منحصر به فرد برای باگذاری پست ها دشوار باشد. توصیه ما جست‎وجو در میان برندهای بزرگ و مشاهده سبک بازاریابی و بارگذاری محتوا از سوی آنهاست. این امر شما را با شیوه های متفاوت بارگذاری پست های فروش آشنا خواهد کرد. ارزیابی وضعیت فعالیت رقبا و تلاش برای ارائه سبکی متفاوت از آنها نیز ایده مناسبی محسوب می شود.

مطلب مرتبط: 21 راهکار افزایش شانس فروش محصول در اینستاگرام

8. ضرورت توجه به سلیقه های مختلف

بازاریابی در شبکه های اجتماعی و تلاش برای فروش محصولات نیازمند توجه به سلیقه های مختلف است. ایراد برخی از برندها تمرکز بر روی یک نوع خاص از محصولات است. به این ترتیب مشتریان با سلیقه های مختلف کمتر به محتوای برند شما جلب خواهند شد. اگر شما در زمینه تولید کفش های ورزشی فعالیت دارید، توجه به الگوهای مختلف و طرح های متفاوت ضروری خواهد بود.

توجه به سلیقه های مختلف باید در فعالیت عملی برند ما نیز نمود پیدا کند. در غیر این صورت شمار مخاطب های برند ما روز به روز کاهش می یابد.

9. استفاده از محتوای تولیدی کاربران

امروزه یکی از ترندهای برتر در زمینه تولید محتوای بازاریابی و فروش در اینستاگرام توجه به محتوای تولیدی کاربران است. مزیت این امر، همانطور که پیش از این نیز بیان شد، تاثیرگذاری به مراتب بیشتر محتوای کاربران حقیقی در مقایسه با برندهاست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی