چهارشنبه, 08 مرداد 1399 - 10:35

استارباکس در تلاش برای به‎ روز رسانی شیوه‎ های پرداخت مشتریان در اپ رسمی ‎اش است. این امر با هدف ساده ‎سازی هرچه بیشتر فرآیند بازاریابی و جلب نظر مشتریان صورت خواهد گرفت. براساس آخرین گزارش برند استارباکس در ماه مارس تعداد کاربران فعال اپ آنها به 19.4 میلیون رسیده است. بدون شک این رقم نقش بسیار مهمی در بهبود شیوه فعالیت این برند در فضای آنلاین بازی خواهد کرد.

امروزه بسیاری از مشتریان در سراسر دنیا از شیوه‏ های آنلاین برای پرداخت هزینه خریدشان استفاده می ‎‏کنند. براساس گزارش موسسه فوندرا، اکنون فقط 10 درصد مشتریان در آمریکای شمالی از پول نقد برای خرید بهره می ‎برند. یکی از شکایت ‎های اصلی مشتریان نسبت به فعالیت استارباکس فقدان راهکارهای متعدد برای پرداخت آنلاین یا دست‎ کم عدم استفاده از پول نقد است . این امر در طول سال ‎های اخیر موجب تجدیدنظر مدیران ارشد شرکت برای تغییر شیوه فعالیت استارباکس شد. بر این اساس اکنون اپ رسمی استارباکس شیوه ‎های پرداختی متعددی در اختیار مشتریان قرار داده است.

به روز رسانی جدید اپ استارباکس

برند استارباکس در طول دهه‎ های اخیر به دلیل موفقیت برای جلب نظر مشتریان و تبدیل آنها به خریداران وفادارش شناخته شده است. پارتریک گریسمار، یکی از مدیران ارشد استارباکس، در این زمینه بر روی نقش برنامه‎ ریزی بلندمدت برای تامین رضایت مشتریان تاکید دارد. استارباکس در طول دهه‎ های متمادی نسبت به ارزیابی نظرات مشتریان و به‎ روز رسانی خدماتش اقدام کرده است. همین امر آنها را برای مدت طولانی در میان برندهای مورد علاقه مشتریان در بازارهای جهانی قرار داده است.

یکی از بازه ‎های زمانی دشوار برای مدیریت کسب و کار مربوط به ماه‎ های اخیر و شیوع ویروس کروناست . این امر تاثیر بسیار منفی بر روی توسعه کسب و کارها و میزان فروش ‎شان داشته است. استارباکس نیز در این میان از صدمات شیوع ویروس کرونا در امان نمانده است. تیم بازاریابی و فروش استارباکس در تلاش برای بهبود وضعیت کنونی اقدام به سرمایه گذاری بر روی اپ رسمی ‎شان کرده است. به این ترتیب مشتریان این برند امکان ثبت سفارش در طول دوران کرونا و تحویل آن با رعایت پروتکل ‎های بهداشتی را داشتند.

مطلب مرتبط: سیستم پرداخت استارباکس محبوب تر از اپل پی و گوگل پی است

استارباکس در طول سال‎ های اخیر سرمایه ‎گذاری بسیار زیادی بر روی جلب نظر مشتریانش به صورت آنلاین کرده است. این امر با هدف کاهش هزینه ‎های جاری برای بازاریابی و تعامل رو در رو با مخاطب هدف صورت گرفته است بنابراین ما در ادامه شاهد تلاش‎ های هرچه بیشتر این برند برای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مشتریان به این شیوه خواهیم بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید