سه شنبه, 24 تیر 1399 - 11:02

همزمان با بازگشایی تعداد قابل توجهی از کسب و کارها در سراسر دنیا نیاز مشتریان برای تعامل نزدیک، سریع و ساده با برندها افزایش پیدا کرده است. امروزه بسیاری از مشتریان برای خرید محصولات مورد نیازشان به دنبال منابع آنلاین به منظور کسب اطلاعات کاربردی هستند. برند فیس‏بوک به عنوان یکی از غول‏های دنیای فناوری و اینترنت طی روزهای اخیر به ‏روز رسانی تازه ‎ای از واتس اپ را منتشر کرده است. ویژگی اصلی این نسخه امکان تعامل ساده و سریع با کسب و کارهای مختلف است.

تعامل بهینه برند مشتریان واتس اپ

براساس گزارش رسمی تیم فنی فیس ‎بوک، این پلتفرم به طور میانگین روزانه 50 میلیون کسب و کار مختلف را در نسخه تجاری واتس ‎اپ تحت پوشش قرار می‎دهد. بدون تردید میزان استفاده از واتس ‎اپ در حوزه کسب و کار اهمیت بسیار زیادی برای اعتبار این برند دارد. بر همین اساس آنها در تازه‎ ترین اقدام‎ شان امکان گفت‎ و گوی سریع مشتریان با برندها برای کسب اطلاع از پیشنهادها و محصولات تازه‎ شان را فراهم کرده‎اند.

امروزه استفاده از کدهای QR رواج بسیار زیادی در بین کسب و کارها دارد. این کدها امکان مشاهده لینک های مختلف در سریع‎ ترین زمان ممکن را فراهم می‎سازد. واتس اپ نیز برای توسعه سرعت گفت‎ و گوی میان مشتریان و برندها از چنین کدهایی استفاده کرده است. بر این اساس کاربران با اسکن کدهای QR برندها امکان گفت ‎و گوی مستقیم با کارشناس ‎های فروش به صورت صوتی یا متنی را خواهند داشت. بی ‎تردید این استراتژی گامی مهم برای تقویت انگیزه برندها به منظور استفاده تجاری از واتس‎اپ است. استفاده از کدهای QR برای تمام کسب و کارها در بازارهای مختلف از 9 جولای امکان‎پذیر شده است. با این حساب تمام برندها باید در سریع‎ ترین زمان ممکن نسبت به استفاده از این فناوری اقدام کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید