شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۰ / Sat, 8 May(5) 2021 /
           
فرصت امروز

استفاده از نوستالژی در حوزه بازاریابی ایده تازه ای نیست. برند پیتزا هات در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از چنین ایده‏ ای استفاده کرده است. این کمپین بازاریابی مهمترین و گسترده ترین کمپین پیتزا هات از زمان شیوع کرونا محسوب می شود بنابراین دارای اهمیت بسیار زیادی برای مدیران ارشد این برند است. بخشی از کمپین تازه پیتزا هات به بازسازی خلاقانه تجربه بازی قدیمی پک من اختصاص دارد. 

کمپین بازاریابی نوستالژیک پیتزا هات

برند پیتزا هات در کمپین تازه اش اقدام به تغییر بسته بندی پیتزاها کرده است. این بسته بندی تازه یادآوری صفحه اصلی بازی پک من است. کاربران با استفاده از دوربین گوشی همراه شان امکان اسکن کد QR مندرج بر روی بسته بندی پیتزا هات را دارند. این امر تجربه بازی پک من در کنسول های قدیمی را زنده خواهد کرد. کمپین تازه پیتزا هات به طور ویژه در آمریکای شمالی اجرا می شود. با این حال در صورت موفقیت احتمالی اش برای بازارهای جهانی نیز اجرا خواهد شد. 

منبع : marketingdive
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9X5UVh6T
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه