جمعه, ۱۴ آذر(۹) ۱۳۹۹ / Fri, 4 Dec(12) 2020 /
           
فرصت امروز

توییتر پس از رونمایی محدود از گزینه داستان محور «فلیتز» برای کاربران ژاپن در طول هفته گذشته به سراغ رونمایی جهانی از آن رفته است. این ابزار اکنون در دسترس تمام کاربران گوشی ‎های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و IOS است. اگر هنوز برخی از کاربران این ابزار را مشاهده نمی ‎کنند، طی چند روز آینده تنظیمات موردنظر برای آنها فعال خواهد شد. ابزار فلیتز پای استوری ‎ها را به توییتر باز خواهد کرد. کاربران توییتر در طول سال‏ های اخیر به طور مداوم از فقدان گزینه‏ ای مناسب برای بارگذاری توییتر در این پلتفرم شکایت داشتند. اکنون مدیران ارشد توییتر یکی از بهترین زمان‎ ها برای رونمایی از گزینه تازه ‏شان را انتخاب کرده ‏اند. بدون شک شمار بالایی از کاربران در تعطیلات سال نو اقدام به استفاده از این بخش خواهند کرد.

بارگذاری توییت در توییتر همیشه جذابیت بالایی داشته است. نکته مهم در این میان عدم مشاهده بسیاری از توییت‎ ها از سوی کاربران است. این امر مشکلات بسیار زیادی برای اکانت ‎های تجاری و حتی کاربران عادی به همراه می ‎آورد. رونمایی از بخش فلیتز برای توییتر امکان پوشش عدم بازدید از برخی توییت‎ ها را به همراه دارد.

رونمایی فلیتز توییتر کاربران سراسر دنیا

همانطور که در بخش استوری پلتفرم هایی نظیر اینستاگرام گزینه ‎های متعددی برای بارگذاری محتوا در دسترس کاربران است، در اینجا نیز کاربران گزینه‎ های مختلفی دارند. گزینه‎ های در دسترس کاربران توییتر در بخش فلیتز به شرح ذیل است:

• فلیتز متنی: فلیتز متنی نخستین گزینه در دسترس کاربران محسوب می ‎شود. کاربران توییتر امکان بارگذاری متن ‎هایی در قالب استوری را خواهند داشت . متن‎ های موردنظر در پس زمینه‎ های رنگارنگ برای مدت 24 ساعت در دسترس خواهد بود.

• بازنشر توییت: بازنشر توییت در بخش فلیتز نقش مهمی در افزایش بازدید آن خواهد داشت. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، بسیاری از کاربران در عمل به توییت ‎های شمار بالایی از دیگر کاربران و برندها توجه نمی‎ کنند. این امر در صورت بی ‏توجهی کاربران به توییت‏ های دیگران شانسی دوباره برای ناشر توییت ‏های موردنظر ایجاد خواهد کرد.

• انتشار ویدئو و تصویر: ویدئو و تصویر همیشه جزو فرمت ‎های مورد علاقه کاربران در شبکه های اجتماعی بوده است. دلیل این امر سهولت بارگذاری محتوای بصری و جذابیتش برای مخاطب هدف است. امروزه اغلب بازاریاب ها از محتوای ویدئویی برای جلب نظر دامنه وسیعی از کاربران استفاده می ‎کنند. با این حساب بارگذاری محتوای ویدئویی در فلیتز ایده جذابی خواهد بود.

مطلب مرتبط: مزیت های توییتر برای کسب و کارها

بدون تردید فلیتز در گام ‎های نخست کمبودهای بسیار زیادی در مقایسه با استوری اینستاگرام یا اسنپ چت خواهد داشت. مدیران ارشد توییتر در تلاش برای بهبودی وضعیت این پلتفرم به صورت مداوم هستند بنابراین با گذشت زمان تجربه کاربری از فلیتز به شدت بهبود خواهد یافت.

یکی از گزینه ‎های جذاب در فلیتز امکان بارگذاری ویدئوهای کوتاه در قالب گیف است. این امر نقش مهمی در جلب نظر مخاطب هدف و تعامل بهینه میان کاربران مختلف خواهد داشت. برنامه‎ های بیشتر توییتر برای بخش فلیتز هنوز در ابهام فراوان قرار دارد. رونمایی از فلیتز در وهله نخست محدودیت‎ های گسترده بخش استوری توییتر نسبت به دیگر پلتفرم ‎ها را به رخ می‎ کشد. یکی از نیازهای اصلی توییتر برای رقابت بهتر در زمینه استوری افزودن امکان استفاده از فیلترهای مختلف و بهره‎ گیری از فناوری واقعیت افزوده است. امروزه پلتفرم ‎هایی نظیر اسنپ چت به طور عمده به دلیل فیلترهای جذاب ‎شان مورد توجه کاربران قرار دارند. الگوبرداری از این مسیر برای توییتر ضروری خواهد بود. در غیر این صورت شانسی برای تاثیرگذاری پایدار بر روی کاربران آنلاین نخواهند داشت.

منبع : socialmediatoday
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zF1I8bTi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
استعلام قیمت های روز
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
بهترین کتاب های تاریخ در زمینه دورکاری
همکاری بازاریابی با اینفلوئنسرها در دوران کرونا
چگونه رابطه برندمان با مشتریان را بهبود بخشیم
بهترین کتاب های تاریخ برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی
ترندهای بازاریابی محتوایی در سال 2021
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه