سه شنبه, ۲۵ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Tue, 16 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

شبکه های اجتماعی آنقدر سریع اخبار و اطلاعات را میان مخاطبان دست به دست می کنند که تهیه کنندگان فیلم های سینمایی این روزها نگاه ویژه ای به آنها دارند. اغلب آنها در تبلیغات خود حتما نیم نگاهی به این شبکه ها دارند و ایده  هایی را برای حضور در چنین فضاهایی در نظر می گیرند.

مخاطبان نیز تمرکزشان بیشتر روی شبکه های اجتماعی ا ست و سعی شان بر این است که اطلاعات خود را از فضاهای مجازی دریافت کنند و کمتر سراغ تلویزیون یا رسانه های دیگر بروند. پس برندها یا فیلم های سینمایی که از شبکه های اجتماعی در راستای تبلیغات شان بهره برداری می کنند یک قدم از مابقی رقبا جلوتر هستند.

البته طراحی ایده برای شبکه های اجتماعی دشواری های خاص خود را دارد. چون اگر ایده جذابی برای این شبکه ها طراحی نشود، تبلیغات انجام شده میان اطلاعات وسیع فضای اجتماعی گم خواهد شد. فیلم لانتوری این روزها استفاده زیادی از شبکه های اجتماعی در راستای تبلیغات خود کرده است.

گروه هدایت کننده تبلیغات این فیلم علاوه بر ساخت تیزرهای مختلف و انتشار آنها در اینستاگرام و شبکه های دیگر اقدام به طراحی استیکرهای تبلیغاتی کرده اند. کاراکترهای این استیکرها براساس شخصیت های فیلم لانتوری طراحی شده اند. گروه طراحی این استیکرها برای محتوای نوشتاری آنها از دیالوگ هایی بهره برداری کرده اند که میان شخصیت های فیلم حین بازی رد و بدل می شوند.

این استیکرها بعد از مدت کوتاهی توسط علاقه مندان این فیلم در نرم افزار پیام رسان تلگرام منتشر شده و دست به دست می شوند. انتشار استیکرها باعث شده مخاطبانی که فیلم را ندیده اند، کنجکاوی شان تحریک شود و مشتاق تماشای فیلم شوند. علاوه بر این استیکرهای تبلیغاتی، برچسب هایی نیز برای این فیلم طراحی و در نقاط مختلف شهر نصب شده اند.

کاراکترهای این برچسب ها نیز دقیقا شبیه کاراکتر های استیکرهای تبلیغاتی فیلم هستند. به نوعی می توان گفت برای تبلیغات این فیلم گروه هدایت کننده از تمام امکانات با هزینه های پایین استفاده کرده اند تا پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبان اصلی شان برسانند و بینندگان بیشتری را به دیدن فیلم ترغیب کنند.

«فرصت امروز» در گفت وگویی با رامین جابری، کارشناس شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ و اشکان هاتف، مدیر خلاقیت و کارشناس دیجیتال مارکتینگ به بررسی مزایا و معایب استیکرهای تبلیغاتی فیلم لانتوری پرداخته  است که در ادامه می خوانید.

بازیگران معروف فیلم به انتشار سریع تر استیکرها کمک می کنند

رامین جابری، کارشناس شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ درباره استفاده از استیکر  توسط فیلم لانتوری در راستای اهداف تبلیغاتی اش می گوید: این سبک تبلیغاتی در همه جای دنیا دیده می شود و معمولاً برندها به خاطر آشنا کردن مخاطبان با تصویر یک سری از کاراکترهایشان سراغ این شیوه تبلیغاتی می روند.

جابری درباره اینکه آیا این سبک تبلیغاتی برای فیلم  سینمایی لانتوری می تواند پیامدهای خوبی داشته باشد یا خیر، می گوید: مطمئناً استفاده از این شیوه و انتشار آن در فضای مجازی می تواند مخاطبان را به سمت فیلم یا دیدن آن جذب کند. از طرفی سرشناس بودن بازیگران این فیلم نیز به انتشار سریع تر استیکرها کمک خواهد کرد.

ویروسی شدن تبلیغات فیلم لانتوری

جابری می گوید: علاوه بر مواردی که گفتم در متن استیکرهای فیلم لانتوری از دیالوگ بازیگران فیلم استفاده شده است، این روند حرکتی مخاطبان را به داستان فیلم نزدیک تر می کند و آنها را مشتاق می کند که برای دیدن فیلم به سمت سینما بروند.

جابری درباره شیوه انتشار استیکرها و اینکه آیا این حرکت به ویروسی شدن تبلیغات فیلم لانتوری منجر خواهد شد یا خیر، می گوید: بله، طراحی این استیکرها و انتشارشان منجر به ویروسی شدن تبلیغات فیلم خواهد شد. در حال حاضر کانال مشهور پارسینما که در زمینه فیلم شناخته شده است و مخاطبان زیادی نیز محتوای آن را دنبال می کنند از این استیکرها استفاده کرده و این شیوه استفاده سهم بسزایی در انتشار سریع تر استیکرها خواهد داشت.

هماهنگ بودن استیکرها با تیزرهای تبلیغاتی فیلم

این کارشناس دیجیتال مارکتینگ درباره اینکه آیا می توان از این استیکرها به عنوان بخشی از کمپین استفاه کرد یا خیر، می گوید: به نظر این استیکرها به عنوان بخشی از کمپین مورد استفاده قرار گرفته اند چون نوشتار استیکرها دقیقا در تیزرهای این فیلم نیز دیده می شوند. یک نکته جالب در این استیکرها وجود دارد که باعث جذاب شدن آنها شده است. در این استیکرها موضوع اصلی فیلم و آخر آن فاش نشده است. این شیوه باعث خواهد شد مخاطبان برای کشف انتهای فیلم به دیدن آن مشتاق تر شوند.

جابری می گوید: هماهنگ بودن استیکرها با تیزرهای تبلیغاتی این فیلم در جذب مخاطبان بیشتر تأثیرگذار خواهد بود. از طرف دیگر اگر چنین استیکرهایی با عباراتی که توسط مخاطبان هر روز مورد استفاده قرار می گیرند اجرا شود بیشتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت و همین کار به بازدید و نشر سریع آنها منجر خواهد شد.

طراحی کمپین هایی که استیکرها نقش اول آنها هستند

اشکان هاتف، مدیرخلاقیت و کارشناس دیجیتال مارکتینگ درباره استفاده از استیکرهای تبلیغاتی توسط برندها می گوید: این شیوه تبلیغاتی به تازگی در کشورمان مورد توجه قرار گرفته و کمتر برندی سراغ استفاده از آن می رود.

به نوعی هنوز استیکرها به عنوان یک رسانه  تبلیغاتی توسط برندها در نظر گرفته نشده اند. در این میان برخی برندها بعد از اکران آگهی های تلویزیونی و معرفی کاراکتر های خود سراغ طراحی استیکر می روند و با انتشار آنها در شبکه های اجتماعی مخاطبان بیشتری را درگیر تبلیغات می کنند. اما با این حال هنوز برندی به طور تخصصی به این موضوع نپرداخته و کمپینی که استیکرها در آن نقشی را بازی کنند، اجرایی نشده است و تعدادی از برندها از استیکرها به طور انفرادی و مجزا استفاده کرده اند.

اهمیت زمان انتشار استیکرهای تبلیغاتی

هاتف درباره استیکرهای تبلیغاتی فیلم لانتوری می گوید: از این جنبه که فیلم لانتوری برای تبلیغات خود سراغ طراحی و انتشار استیکر رفته اتفاق جالبی است اما زمان انتشار این استیکرها مهم است و فاکتور زمان نقش تعیین کننده ای در بالا رفتن اثربخشی تبلیغاتی بازی می کند.

اینکه استیکرها قبل از نمایش فیلم در فضای مجازی منتشر شده اند یا بعد از آن اهمیت دارد. از طرفی نقش استیکرها در کمپین تبلیغاتی فیلم لانتوری نیز مهم است. مهم است که آیا این استیکرها بخشی از کمپین تبلیغاتی فیلم هستند یا اینکه به طور مجزا و به تنهایی قرار است تبلیغات فیلم را هدایت کنند.

 مخاطبان این استیکرها باید فیلم را دیده باشند

هاتف درباره گروه مخاطبان اصلی استیکرهای تبلیغاتی فیلم لانتوری می گوید: مخاطبان اصلی این استیکرها کسانی هستند که حتماً فیلم لانتوری را دیده اند چون در آنها از کلمات و دیالوگ های بازیگران و حالت چهره  آنها استفاده شده است.

براین اساس افرادی که فیلم را ندیده اند نمی توانند با آنها ارتباط برقرار کنند یا نقشی در انتشار استیکرها در فضای مجازی بازی کنند. اگر گروه هدایت کننده تبلیغات فیلم، می توانستند استیکرهایی را در قالب یک کمپین شبکه اجتماعی  طراحی کنند که مخاطب بدون دیدن فیلم نیز با آنها ارتباط بر قرار کند، اتفاق جالبی می افتاد. در این حالت استیکرها مخاطبان را بهتر ترغیب به دیدن فیلم می کردند. در غیر این صورت استیکرهای فیلم لانتوری فقط گروه مخاطبان خاصی را هدف قرار می دهد.

بهره برداری هدفمند از استیکرها

هاتف در پاسخ به این سؤال که آیا استیکرها می توانند به ویروسی شدن تبلیغات فیلم کمک کنند یا خیر، می گوید: اگر از استیکرها هدفمند تر بهره برداری شود و آنها در قالب یک کمپین جای بگیرند می توانند به ویروسی شدن تبلیغات فیلم کمک کنند.

حتی اگر استیکرها را بتوان از فضای مجازی خارج کرد و از آنها در تبلیغات محیطی یا غیره نیز بهره برداری کرد، می توان به ویرال شدن تبلیغات فیلم امیدوار بود. اما باز تأکید می کنم استیکرها زمانی نقش مهم را بازی خواهند کرد که مخاطب بدون دیدن فیلم نیز مشتاق به استفاده از آنها شود. هاتف در پایان می گوید: گروه طراح این استیکرها با اطلاع رسانی دقیق تر و استفاده از محتوای جذاب تر می توانند سریع تر طرح های خود را منتشر کنند.

ارتباط با نویسنده: [email protected]

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oI9s20gj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
پردیس عطار :
8 سال پیش
از کجا این استیکر هارو بدست بیاریم؟؟
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
قیمت طلا و سکه امروز قبل از شروع معاملات ۲۵ آذر ۱۴۰۴ آنبوردینگ (Onboarding) نیروی کار تازه در شرکت شماره 2844 روزنامه فرصت امروز  «پُلی ای آی» ۸۶ میلیون دلار جذب کرد؛ جنگ جدید بر سر مرکز تماس و تجربه مشتری تسلا وارد مرحله تازه آزمایش روبوتاکسی شد؛ بدون ناظر انسانی، وسط خیابان های آستین IPO در هند: عرضه اولیه ۱.۲ میلیارد دلاری «ICICI Prudential AMC» با استقبال کامل روبه رو شد بورس های جهان محتاط شدند؛ بازارها منتظر تصمیم بانک های مرکزی و داده های کلیدی قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ بانک های اروپا و موج تازه صعود؛ وقتی «اقتصاد قدیمی» با فناوریِ جدید جان می گیرد دعوای ۲۳۰ میلیارد دلاری روسیه با «یوروکلیر» در بلژیک؛ پرونده ای که بازارها را حساس می کند چین از پنج مقصد اصلی صادرات آلمان خارج می شود؛ نشانه ای از تغییر نقشه تجارت اروپا قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ ژاپن: شاخص اعتماد تولیدکنندگان به اوج ۴ ساله رسید؛ بازارها چشم به راه تصمیم بانک مرکزی قیمت دلار امروز بازار آزاد دوشنبه ۲۴ آذر در کانال ۱۳۱ هزار تومان فیلیپس به دنبال خرید «SpectraWAVE»؛ رقابت در پزشکیِ تصویرمحور تیزتر می شود
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d