در جلسه مشترکی روز چهارشنبه 12 آذرماه با حضور روسای سازمان‌های غذا و دارو و استاندارد برگزار شد، پس از ارائه توضیحات از سوی سازمان دامپزشکی مبنی بر معرفی چگونگی تولید خمیرمرغ در خطوط مجاز تولید این نتیجه اعلام شد، اگر خمیرمرغ در این بستر بهداشتی و نظارتی تولید می‌شود، دارای هیچ مشکلی نیست. مهدی خلج، رییس سازمان دامپزشکی با اعلام این خبر گفت: در پی جلسه مشترک با سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد مشترک به این تفاهم رسیدیم که استفاده از خمیرمرغ مانعی ندارد و مجاز است. براساس این جلسه مشترک و تفاهم‌های صورت گرفته تولید و استفاده از خمیرمرغ هیچ مشکلی ندارد و سازمان دامپزشکی از محصولی که با شرایط بهداشتی مناسب و عمر ماندگاری استاندارد تولید می‌شود، حمایت می‌کند.