یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

برترین کروم بوک های سال 2016

7 سال پیش ( 1395/9/24 )
پدیدآورنده : رویا پاک سرشت  

خرید لپ تاپ همانقدر که هیجان انگیز به نظر می رسد، دشوار هم است. در بازار انواع برندها با مشخصات گوناگون در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، اما انتخاب کردن یک محصول خاص کار چندان ساده ای نیست.

اگر قرار باشد کالایی مفید بخرید که مقرون به صرفه هم باشد از چه راهکاری استفاده خواهید کرد؟ برای مثال اگر قرار باشد تنها 300دلار صرف کنید، گزینه های در دسترس شما کدامند؟

شاید یکی از برترین گزینه های خریدی که در دسترس شما قرار دارد chromebook باشد. اگرچه به عقیده بسیاری از کاربران و کارشناسان، کروم بوک ها توانایی های سخت افزاری قابل توجهی ندارند، اما نمی توان منکر این موضوع شد که قابلیت هایی مثل اتصال سریع به اینترنت، مرورکردن صفحات وب در کوتاه ترین زمان و مواردی مشابه از مزیت هایی هستند که باعث می شود خرید انواع کروم بوک برای بسیاری از کاربران جوان جذاب باشد. برهمین اساس و در روزهای پایانی سال 2016 تعدادی از پرفروش ترین و البته پرطرفدارترین کروم بوک های سال جاری را مرور می کنیم.

Acer Chromebook 14

یکی از محبوب ترین کروم بوک های 2016 که با فروش بالای خود بسیاری را غافلگیر کرد Acer chromebook14 بود. صفحه نمایش این محصول 14 اینچی و از نوع fullHD است. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول بدنه محکم و فلزی آن است که باعث شده برای حمل و نقل و حتی سفر بسیار مناسب باشد. درواقع کاربران این محصول کمتر از دیگران نگران ضربه خوردن یا تخریب دستگاه خود هستند.

عمر باتری این محصول تا 12 ساعت پس از هر بار شارژ ادامه خواهد داشت و با توجه به قیمت و ویژگی های ذکر شده جزو رقابتی ترین محصولات موجود در بازار کروم بوک ها طبقه بندی می شود. وزن تقریبی این کروم بوک 3.3 پوند و در مقایسه با مدل های مشابه ASUS و DELL از رنج قیمت مناسبی برخوردار است.

این لپ تاپ به لحاظ امکانات در حوزه اتصالات در شرایط مناسبی قرار دارد و افزون بر اتصال HDMI به دو پورت USB 3.0 نیز مجهز است. حافظهSD این محصول، امکان ذخیره اطلاعات تا 32 گیگابایت را فراهم کرده است. این کروم بوک تا یک سال گارانتی دارد و دامنه قیمت آن بین 279 تا 299 دلار گسترده است.

Asus Chromebook Flip

تعداد لپ تاپ های لمسی و پیشرفته شرکت ASUS روز به روز در حال افزایش است. یکی از جدیدترین لپ تاپ های این شرکت که به لحاظ ضخامت و کیفیت در نوع خود ممتاز است، لپ تاپ C100PA-DB02 است. از امتیازات ویژه این لپ تاپ، افزون بر لمسی بودن می توان به لولای چند حالته اشاره کرد.

مدل های گران قیمت تر این محصول امتیازات جانبی بیشتری دارند. اما به طور کلی تمامی لپ تاپ های این مدل به حالت 360 درجه قابلیت چرخش لولا دارند. به تعبیر بسیاری از کاربران و البته کارشناسان بازار لپ تاپ، چرخش در این لپ تاپ بی شباهت به لپ تاپ یوگای لنوو نیست.

بدنه این محصول مثل بسیاری از محصولات دیگر این شرکت از جنس پلاستیک است و براق بودن و ظاهر زیبای آن در نوع خود منحصر به فرد است. صفحه نمایش این محصول 10.6 اینچی است. بنابراین در دسته بندی لپ تاپ های جمع و جور و کم حجم جای می گیرد. از سوی دیگر با وجود ابعاد نسبتا جمع و جور این محصول، صفحه کلید مناسب و پرکاربرد، از مثبت ترین ویژگی های کروم بوک ASUS است.

این لپ تاپ دارای دو پورت USB 2.0 است و یک جک هدست نیز دارد. پورت میکرو HDMI از دیگر ویژگی های این محصول است. یکی از ایرادهای وارد شده بر پورت های این محصول وجود تمامی پورت ها در سمت راست دستگاه است. این محصول 249 دلار قیمت دارد.

 Dell Chromebook 11
یکی از ارزان ترین کروم بوک های موجود در بازار که کارکردهایی متعدد دارد، لپ تاپ dell core i3 است. این لپ تاپ 11.6 اینچی که در دسته لپ تاپ های میان رده طبقه بندی می شود، رنگ بندی تیره رنگی دارد (مشکی، زغالی و خاکستری). وزن این دستگاه نیز به نسبت سایر رقبا سبک و 2.84 پوند است. جنس بدنه این محصول پلاستیکی است.

صفحه کلید این کروم بوک بسیار با کیفیت است و فاصله مناسب بین حروف روی کیبورد کار را برای تایپ بسیار ساده می کند. پورت های این دستگاه به شکل HDMI و دارای دو پورت USB3. 0 است. اسلات کارت حافظه به شیوه ای طراحی شده که کارت حافظه به راحتی و به سرعت به دستگاه متصل شود.

قابلیت ذخیره اطلاعات تا مرز 16GB در این محصول جزو محدودیت هایی است که می تواند از دید برخی کاربران به عنوان یک گزینه منفی ارزیابی شود. قیمت این کروم بوک 379 دلار است که می تواند حاصل شهرت و محبوبیت محصولات شرکت Dell باشد.

Lenovo ThinkPad 11e Chromebook

اگر جزو دانشجویان یا دانش آموزانی هستید که دوست دارید از کروم بوک خود برای بازی و درس خواندن به طور همزمان استفاد کنید بد نیست کروم بوک thinkpaf11e را امتحان کنید. این لپ تاپ فانتزی نیست، اما مقاومت قابل قبولی برای استفاده در هر شرایطی را دارد.

اگرچه این لپ تاپ در بین محصولات غیر لمسی رده بندی می شود، اما به نظر می رسد این موضوع باعث نشده، کروم بوک لنوو محبوبیت خود را از دست بدهد یا در بین رقبای هم قیمت به فروش قابل قبول نرسد. یکی از گزینه های مثبت در خصوص این لپ تاپ، دارا بودن دو در است. درواقع در اضافی وظیفه حفظ دستگاه در برابر گرد و خاک را برعهده دارد. این محصول دارای پورت HDMI و USB 3.0 است.

این دستگاه قابلیت نصب تا 16 گیگابایت کارت حافظه را داراست و صفحه نمایش 11.6 اینچی دارد. کیفیت رنگ این محصول بسیار مناسب است و زاویه دید افقی قابل قبولی دارد. قیمت این محصول 341 دلار است.

Toshiba Chromebook 2

یکی از لپ تاپ های قیمت پایین ولی با کیفیت موجود در بازار که نسبت به بسیاری از همتایان خود قدرت بالاتری دارد، لپ تاپ توشیبا مدل CB35-C3350 است. اگر قرار باشد یک تحلیل منصفانه درخصوص کیفیت این محصول ارائه دهیم می توان لپ تاپ توشیبا را بین دو لپ تاپ Dell Chromebook 13 و Chromebook Pixel در نظر گرفت.

پردازنده این محصول Core i3 و درخشندگی صفحه نمایش آن نیز 1080p است. یکی از معدود محدودیت های این محصول عمر باتری است که به نظر اغلب کاربران در مقایسه با دیگر کروم بوک ها سریع تر تمام می شود. طراحی این لپ تاپ و بدنه صیقلی و زیبای آن باعث شده بسیاری از بانوان نیز برای خرید این محصول مشتاق باشند. با این وجود نمی توان این کروم بوک را محصولی زنانه ارزیابی کرد.

وزن این لپ تاپ 2.9 پوند است که در مقایسه با دیگر کروم بوک ها وزن قابل قبول و متناسبی دارد. صفحه نمایش این کروم بوک 13.3 اینچ و البته FullHD است. این همان خصوصیتی است که می تواند خریداران مشکل پسند را هم راضی نگه دارد. یکی از ویژگی های مثبت این محصول صفحه کلید با نور پس زمینه (سفید، نقره ای) است؛ قابلیتی که تایپ کردن در شرایط کم نور و در طول شب را تسهیل می کند. حافظه این محصول 16GB است که می تواند در صورت لزوم و بسته به دلخواه کاربر تا دو برابر یعنی 32GB ارتقا پیدا کند. این لپ تاپ دارای دو پورت USB 2.0 ، اسلات کارت حافظه SD ، جک هدفون و پورت HDMI است.

 این محصول با دو رنج قیمت و با کیفیت بدنه های متفاوت از آلومینیوم و پلاستیک ارائه می شود، اما قیمت اصلی و پایه تعیین شده برای آن 430 دلار است.

ارتباط با نویسنده: royapakseresht@gmail.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SbMvWTqi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه