پنجشنبه, ۲۷ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Thu, 18 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

 بعضی از برندها نزدیک شدن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر را فرصت مناسبی برای برگزاری کمپین‌هایی کوچک دیدند. یکی از این برندها همراه اول است که کمپین بانو را با هدف تخفیف مکالمه تا نصف قیمت به مشترکان خانم خود وعده داده است. در این کمپین مشترکان بانوی همراه اولی می‌توانند از ۵ مرداد تا آخر شهریور با ثبت‏‌نام رایگان در این طرح، در تمامی ساعات شبانه‌روز در هر تماس داخل شبکه خود، پس از گذشت پنج‌دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، با ۵۰درصد تخفیف صحبت کنند.

3547656876908

بار اول نیست که همراه اول مخاطبان خانم را هدف قرار می‌دهد، این اپراتور در طرح دیگری به نام هدیه شارژ بانوان نیز توجه خاصی به بازار مشتریان مونث خود نشان داده بود. گزارشی که می‌خوانید حاصل ارزیابی کارشناسان مختلف در گروه‌های تخصصی مدیریت در شبکه‌های اجتماعی است.

الگوبرداری

یکی از کارشناسان این طرح را الگوبرداری از طرح اپراتورهای هندی و ترک دانسته و می‌گوید: بهتر بود قبل از اجرای چنین طرح‌هایی، آن را سبک سنگین کرده و با در دست داشتن این زیرساخت و بازار نیمه انحصاری به ایده‌های بهتری می‌رسیدند. درست است که این طرح مناسبتی خوبی است اما مضمون ایراد دارد. شاید اگر این کمپین هوشمندانه‌تر برگزار می‌شد، به جای پیامک به خانم‌ها و تلویحا پر حرف دانستن آنها، پیامکی با این مضمون به آقایان ارسال می‌کردند که امروز طولانی‌تر از هر روز با بانوان‌تان صحبت کنید و به طور شایسته از زحمات‌شان قدردانی کرده و یک ساعت رایگان صحبت کنید.

با این حال ممکن است این روش شوخی‌هایی را پای تلفن پدید آورد که مخاطب خانم بگوید چون رایگان است تماس گرفته‌ای! و در این زمینه شوخی‌های زیادی می‌توانست شکل بگیرد که یک سرش برند همراه اول باشد. البته این نمونه طنزها می‌تواند تاثیر معکوس روی برند داشته باشد. همراه اول می‌توانست یک پیام با محتوای مناسب برای بانوان بفرستد و رضایت آنها را جلب کند. همه می‌دانیم که 60درصد جامعه هدف این کمپین افرادی هستند که دسترسی همیشگی به اینترنت ندارند. شاید هنوز جرأت طراحی طرح‌های واقعی برای پدیده‌های واقعی البته در لفافه‌ای از هوشمندی را نداریم.

هوشمندی مدیر برند

دسته دیگری از کارشناسان اعتقاد دارند در شرکت‌های مشابه همراه اول که هنوز طرز‌ فکرهای سنتی وجود دارد، جرأت شوخی با چنین برندهایی هنوز جا نیفتاده و همه امور با همان روش‌های قدیمی و با همان سنجه‌ها اندازه‌گیری می‌شود. هرچند بدنه مجموعه تمایل به پوست‌اندازی داشته اما خط‌مشی‌ها اجازه این کار را نمی‌دهد. برند سنتی نباید خانم‌ها را طبق باوری سنتی پرحرف فرض کند و به همین دلیل به آنها 55 دقیقه مکالمه رایگان دهد! هوشمندی مدیر برند در این موارد باید این‌گونه باشد که طی پیامی سنتی و با شعاری همانند هوای شما را در این کار داریم، این امکان را به آقایان بدهد که با مکالمه‌ای رایگان قدردان بانوان زندگی‌شان باشند.

در واقع می‌شد با کمی تفکر طرح بهتر و هوشمندانه‌تری ارائه داد که نتیجه بهتری هم بگیرد. تفکر سنتی با وجود تلاش بدنه برای اصلاح و به‌روز‌سازی، هنگام تصمیم‌گیری به خوبی اجرایی نمی‌شود. هنگام ایده‌پردازی تا لحظه آخر همه چیز روال خودش را دارد اما در لحظه نهایی مدیران، طرح‌های نو یا حتی استخدام نیرو یا تفکر مدرن را وتو کرده یا آنقدر تغییر می‌دهند که دیگر چیز قابل ارائه و دفاعی باقی نمی‌ماند.

کمپینی با هدف یادآوری روزی خاص

عده‌ای دیگر با این عقیده که پیامک این طرح را به جای خانم‌ها باید به آقایان ارسال می‌کردند مخالفند و اعتقاد دارند این طرح به مناسبت روز دختر و عموم جامعه مصرف‌کننده این اپراتور است و هدف آنها یادآوری و بزرگداشت این روز است و در واقع خواهان این هستند که به مخاطبان بانو یادآوری کنند که روزی برای آنها در تقویم ایران وجود دارد. تمام پیامک‌های تبلیغاتی این اپراتور براساس نتایج تحلیل‌های آماری ارسال می‌شود. مخاطب این طرح هم خانم‌ها بوده و ارسال آن به آقایان توجیه اقتصادی قابل توجهی برای اپراتور ندارد.

سیستم‌های آماری و تحلیلی اپراتورهای تلفن همراه در تمام دنیا بسیار پیشرفته و پیچیده است. حتی اکنون در دیتابیس همراه اول اطلاعاتی در مورد مخاطبان خانم و آقا براساس رفتار و میزان استفاده از تلفن همراه و میزان توجه به پیامک‌های تبلیغاتی وجود دارد. در نتیجه، تمام این طرح‌ها براساس هدفی خاص نوشته و اجرا می‌شوند و میزان اثربخشی‌شان هم قبل از ارسال با درصد دقت بالایی پیش‌بینی و سنجیده می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YMNtCSrD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d