شنبه, ۲۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 11 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بروشوری از محصولات را چاپ کنیم

8 سال پیش ( 1394/5/24 )
پدیدآورنده : عطیه عظیمی  

ما تنها چند ثانیه یا کمتر فرصت داریم تا مخاطب را راضی به برداشتن بروشور خود از روی میز و ورق زدن آن کنیم. پس باید هرچه در توان داریم رو کنیم. امروزه اغلب بازارها در مرحله بلوغ خود قرار دارند، رقابت در حال افزایش و هزینه‌های جذب مشتریان جدید نیز به‌شدت افزایش یافته است، لذا ضروری است موسسات مالی توجه و تمرکز خود را در تدوین استراتژی مناسبی جهت بقا و افزایش سود و سهم بازار معطوف کنند. طبق نظر کارشناسان، شرکت‌هایی که فاقد یک استراتژی مشخص هستند مانند کشتی در گل گیر کرده‌اند و عملکرد آنها ضعیف خواهد بود. یک استراتژی کوچک و کاربردی که برای کسب‌و‌کارهای کوچک نیز به‌راحتی به کار می‌آید استفاده از بروشورهایی برای معرفی کالاها یا خدمات است. پس بهتر است در مورد این تبلیغات کم‌هزینه اما کاربردی اطلاعاتی کسب کنیم.

476976076068

کاتالوگ‌ها و بروشورها معمولا یکی فرض می‌شوند و عده کمی هستند که به تفاوت این دو از هم قائل باشند. بهتر است بدانیم که کاتالوگ‌ها حاوی اطلاعات جامع و کامل و کلی در مورد محصولات یا خدمات یک کمپانی هستند و برای خریدار یا توزیع‌کننده عمده، طراحی و چاپ می‌شود اما بروشورها حاوی اطلاعات جزئی‌تری از یک یا یکسری محصول هستند که برای مصرف‌کننده تهیه و چاپ می‌شوند. بروشورها ارزان‌تر از کاتالوگ‌ها هستند و طراحی و چاپ آنها با تیراژ بالاتری نسبت به کاتالوگ‌ها انجام می‌شود، گرم کاغذ بروشورها از کاتالوگ‌ها کمتر است و در کاغذهای نازک‌تری نسبت به کاتالوگ‌ها چاپ می‌شوند. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، بروشورها درهر سایزی چاپ می‌شوند اما برای کاتالوگ‌ها استاندارد مشخصی در این زمینه وجود ندارد. با توجه به این توضیحات به این نتیجه می‌رسیم که انتخاب بروشور برای صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک‌تر هزینه‌ کمتری ایجاد می‌کند درصورتی‌که می‌تواند آنها را به هدف‌شان برساند.

هر چه احترام به مخاطب بروشور بیشتر باشد، او را در گرفتن خدمات از صاحب کاتالوگ و بروشور، راغب‌تر می‌کند، زیرا این احساس که با گروهی مشتری‌مدار طرف خواهد بود، ایجاد میل و کشش برای برقراری تماس برای گرفتن خدمات یا کالا می‌کند. استفاده از نام کمپانی و آرم آن یکی از ضرورت‌های اولیه طراحی بروشور است. بروشورها اگر در بیش از دو صفحه یا دو لت طراحی ‌شوند، احتمالا دارای یک صفحه به‌عنوان جلد خواهند بود که آرم و نام کمپانی و همچنین سر تیتر آن نیز باید در این صفحه قید شود. استفاده از تصاویر مستقیم یا غیرمستقیم با کیفیت بالا و رنگ‌های بیشتر، از ویژگی‌های طراحی بروشورهاست. این عکس‌ها می‌تواند عکس‌های محصولات و خدمات شرکت یا کمپانی صاحب بروشور باشد، یا می‌تواند تصاویر در ظاهر بی‌ربطی باشد که در توصیف و تحلیل، ربط آن با خدمات مرتبط با شرکت مشخص شود.

در یک کلام هرچه عکس‌های یک بروشور بیشتر باشد، موفقیت دیداری بروشور در جلب مخاطب، افزایش می‌یابد. برای پرهیز از خلق اثری شبیه سایر آثار، بهتر است تا جای ممکن از به کار بردن تصاویر ثابت و تکراری اجتناب کنیم. در این روش باید با استفاده از پیام نمادین توسط فرم، رنگ و تصاویر، به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان پیام خود را به مخاطبان یا همان مشتریان بالقوه منتقل می‌کنیم. این خاصیت کارهای گرافیکی تبلیغاتی است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IHfgtC4q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه