پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

تجارت از طریق تلفن همراه به طور مداوم در حال رشد است. در گذشته چالش‌های بسیاری برای خرید گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها وجود داشت که بسیاری از آنها مرتفع شده‌اند و فرآیندهای دشوار و طولانی پرداخت، محدود به عناصر اصلی و کوتاه‌تر و ساده‌تر شده‌اند. بنابراین در صورتی که خریدار شما نتواند با کمترین تعداد کلیک ممکن به خواسته خود برسد، خریداران کمتری جذب شما خواهند شد.مسئله مهم دیگر پشتیبانی آنلاین در قالب گفت‌وگو با مشتریان است. ارتباط سریع با مشتریان و راهنمایی آنها در انتخاب و خرید، عاملی موثر در وفاداری آنها به فروشگاه‌های شما در بلندمدت خواهد بود. استفاده از تکنولوژی‌های جدید در هر زمینه‌ای هستند.

در هر بخشی به‌ویژه تجارت الکترونیک و مخصوصا کسب‌و‌کارهای اینترنتی تمایل به استفاده از این روند جدید برای جذب کاربران نیز بیشتر شده است. در این عصر فناوری و اطلاعات، بانک‌ها نیز در این مسابقه جذب مشتری برای استفاده از خدمات و سرویس‌های آنها قرار گرفته‌اند. پس از مقدمه بانکداری الکترونیک و سنجش اعصاب مشتریان امروزی، بانک‌ها افراد را به سمت مفهوم بانکداری از طریق موبایل به جهت جلو هدایت کردند.

اما هنوز برای بسیاری از ما بانکداری همراه، مفهوم ناشناخته‌ای است. برای شروع می‌توان مفهوم موبایل بانک را به نوعی چک‌کردن حساب، انجام عملیات پرداخت و تعاملات مالی از طریق تلفن همراه تعبیر کرد.این مفهوم به طور گسترده‌ای در میان افراد پذیرفته شده است. مشتریان بانک‌ها نیز به دنبال بانک‌هایی هستند که چنین خدمات و امکاناتی را روی حساب‌های خود ارائه کنند.

افراد برای صرفه‌جویی در وقت و کاهش تعداد مراجعات به بانک و برای تکمیل و به روزرسانی حساب خود به استفاده از تکنولوژی بانکداری همراه روی آورده‌اند.افراد این تکنولوژی را بسیار پسندیده و به نوعی از این نوع تکنولوژی بانکداری از طریق موبایل که توسط بانک‌ها ارائه می‌شود هیجان زده شده‌اند. افراد به طور کلی برای انجام کارهایی مانند مشاهده نظارت بر تراکنش‌ها، بررسی باقیمانده حساب و انجام پرداخت‌ها از این روش استفاده می‌کنند.

نسبت استفاده از هر یک از این خدمات توسط مشتریان در هر گروه متفاوت است. بانک‌ها با قرار دادن این شیوه بانکداری در دستور کار خود دریافتند که این روش در صرفه جویی هزینه‌ها بسیار موثر عمل می‌کند. بانک‌ها امیدوارند که این تکنولوژی نوپا باعث کاهش تعداد تماس‌های افراد به بخش خدمات مشتریان برای دریافت اطلاعات اولیه از حساب‌شان شود. بانک‌ها دریافتند که این تکنولوژی می‌تواند هشدارهای لازمه را به موقع ارسال کند و به آنها اجازه می‌دهد که به راحتی تراکنش‌های تقلبی و کلاهبرداری را تشخیص داده و اطلاع‌رسانی کنند.

به‌عنوان آخرین روند، تصویب و اتخاذ خدمات وب در این شیوه اعمال شده است. بنابراین برای جذب مشتری بیشتر، این گزینه در بانکداری همراه موجب رشد و ترقی بیشتری خواهد شد. بانک‌ها می‌توانند با استفاده از این فناوری پیشرفته، فعالیت‌های مشتریان خود را بررسی و پیگیری کرده و از این طریق اطلاعات جدیدی به پایگاه‌های داده‌های خود اضافه کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PI6FuOAr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه