دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 13 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تصاعد هندسی در بازاریابی رایگان

8 سال پیش ( 1394/6/28 )
پدیدآورنده : عطیه عظیمی  

وقتی از مدل‌های کسب‌و‌کار صحبت می‌کنیم، یعنی از مدل‌هایی صحبت می‌کنیم که برای فرد یا افراد در گیر آن، ایجاد درآمد می‌کند. نوع درآمدی که این مدل‌ها ایجاد می‌کنند، مشابه همان نوع درآمدی است که افراد از به حساب گذاشتن مبلغی پول در بانک و در حساب‌های سپرده کوتاه یا بلند‌مدت خود به دست می‌آورند، یا مثلا افرادی که کتابی می‌نویسند یا ترجمه می‌کنند و با هر نوبت چاپ، درصدی از پشت جلد کتاب به هنگام فروش ضرب در تیراژ کتاب نصیب‌شان می‌شود.

وقتی این نوع درآمد در بانک‌ها یا در صنعت نشر قانونی است پس در مدل کسب‌و‌کار بازاریابی شبکه‌ای نیز قانونی است. مورد دیگر که در بازاریابی چند سطحی مطرح می‌شود، این مسئله است که یک تصاعد هندسی و دوبلیکیشن در میان است. ما در اصول موفقیت در کسب‌و‌کار، حال هر نوع کسب‌و‌کاری که باشد و در هر سطحی که باشد این را باور داریم که چنانچه دایره افرادی که شما با ایشان در ارتباط هستید گسترده‌تر و وسیع‌تر باشد یا به عبارت دیگر چنانچه شما با افراد بیشتری در ارتباط باشید، موفقیت شما به‌نوعی تضمین شده است.

رازی که در این میان وجود دارد این است که مهم نیست چه مدل کسب‌و‌کاری را برای خودمان انتخاب می‌کنیم، مهم این است که بتوانیم در طول یک مدت زمان معین، در زندگی کاری خود، با افراد بیشتری معاشرت کنیم. این به این معنی است که در برنامه کاری خود اجازه دهیم که هر روز با دو نفر جدید آشنا شویم و از آن دو نفر جدید هم بخواهید که ما را با دو نفر جدید دیگر آشنا سازند.

حال در این شرایط چه اتفاقی می‌افتد، ما دایره دوستان و آشنایانمان را گسترش می‌دهیم و به همین ترتیب میزان موفقیت خود را در کار و سطح زندگی گسترش خواهیم داد. این بسیار مهم است که ما با مدل بازاریابی اینترنتی می‌توانیم به موفقیت‌های چشمگیری دست‌یابیم، در هر سطحی که از آن باشیم. همان‌طور که در بالا هم اشاره کردم، میزان نفوذ ما اهمیت بسیاری دارد که این همان تصاعد هندسی را ایجاد می‌کند. یک قدرت مضاعف و اهرمی می‌تواند ما را چندین روز، ماه یا سال جلوتر بیندازد.

توجه داشته باشیم، این خیلی ساده است که ما یک نفر هستیم و اگر 100نفر از دوستان‌مان 5درصد از وقتی را که دارند برای ما بگذارند بهتر است یا اینکه یک نفر صددرصد از وقت یا پول و سرمایه‌ای که دارد. اگر با افراد با نفوذی آشنا شویم که هزار نفر را در دایره آشنایان‌شان دارند و قرار باشد که این هزار نفر در یک مهمانی فقط پنج دقیقه از وقت‌شان را به ما بدهند که برایشان صحبت کنیم ما هم در زمان و هم در سرمایه از نفوذ و قدرت آن یک نفر اصلی که قطعا در زندگی ما نقش بسیار مهمی را داشته است استفاده کرده‌ایم.

منظور من این است که هر فردی که با او آشنا می‌شویم، یک قدرت نفوذ ویژه دارد و در بازاریابی شبکه‌ای، افراد شبکه‌ها، قدرت و نفوذ خود را با هم به اشتراک می‌گذارند. به این ترتیب از یک فرمول ریاضی به یک مدل بازاریابی رایگان دست می‌یابیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fb2uc1Xe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه