شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

هنگامی که شما یکی از پرفروش‌ترین محصولات خود را وارد فرآیند بازطراحی کرده و قصد بهبود آن را دارید، باید کارتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. میتسوبیشی این بار نیز به مانند گذشته تغییرات موردنظر خود را با موفقیت اعمال کرده و با ایجاد تغییراتی کوچک و تأثیرگذار و به روز‌رسانی طراحی ظاهری خودرو مطابق معمول، خودرویی ارزشمند و همه کاره را به بازار عرضه کرده است. مفهوم طراحی سپر پویا به دو سطح کوچک‌تر گسترش یافته و تغییرات کوچک دیگری که این کراس‌اوور کوچک را به یک خودروی قابل استفاده و روزمره بدل می‌کند، در آن اعمال شده است.

همزمان با تغییرات ایجاد شده در زمینه طراحی ظاهری خودرو و خصوصاً تغییرات صورت گرفته در جلوی اوتلندر 2016، به نظر می‌رسد مدتی زمان لازم است تا بتوانیم به نمای جلوی آن عادت کرده و آن را بپذیریم. در برداشت اول طراحی ظاهری اوتلندر اسپورت راضی‌کننده به نظر می‌رسد و استفاده میتسوبیشی از کروم در زوایای مختلف این خودرو به نظر ما از جمله نکات مثبت این خودرو به شمار می‌رود.

3552342462447345757458489569557

گفتنی است امکان سفارش رینگ‌های 18 اینچی و سه رنگ نقره‌ای، سفید وقهوه‌ای برای تزیین نمای داخلی خودرو برای خریداران اوتلندر اسپورت فراهم است. هنگام ورود به درون میتسوبیشی اوتلندر اسپورت 2016، آیتم‌های جدیدی مانند فرمان چرم دوزی شده، استفاده از مواد مرغوب‌تر در صندلی‌های خودرو و طراحی جدید پنل‌های تهویه مطبوع و همچنین استفاده از آینه میانی هوشمند از جمله تغییرات جدیدی است که شما را متوجه خود خواهند کرد.

مرگ آرام سیستم تعلیق دستی با اوتلندر 2016 ادامه یافته است. تنها راه استفاده از سیستم تعلیق دستی در کراس اوور جدید میتسوبیشی، استفاده از مدل پایه SE در این خودرو است که از پیشرانه دو لیتری بهره می‌برد. لازم به ذکر است که در حال حاضر امکان سفارش موتور 4/2 لیتری در تمامی مدل‌ها و تیپ‌های اوتلندر اسپورت فراهم شده است. درحالی‌که پیش از این مدل پایه این خودرو تنها با پیشرانه دو لیتری قابل سفارش بود.

چنانچه شما امکانات و ویژگی‌های اوتلندر 2015 را با مدل به روزرسانی شده 2016 این خودرو مقایسه کنید، به سختی می‌توانید تفاوت برجسته و آشکاری را ملاحظه کنید و این دقیقا همان چیزی است که مدیران میتسوبیشی می‌خواهند. این خودروساز خوشنام ژاپنی اگرچه کراس اوور محبوب خود را به روز‌رسانی کرده و تغییرات قابل توجهی را در طراحی ظاهری آن ایجاد کرده اند، اما سعی کرده‌اند چارچوب اصلی را حفظ کرده و تغییرات بنیادینی در مدل اوتلندر ایجاد نکنند.

گفتنی است قیمت میتسوبیشی اوتلندر اسپورت 2016 تفاوتی با مدل 2015 این خودرو نداشته و از 19 هزار و 595 دلار آغاز خواهد شد.

منبع: www. motortrend. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9pc4SwZC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه