شنبه, ۲۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 11 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بسیاری از مدیران و صاحبان کسب‌و‌کار بنا به ماهیت شغل و حرفه‌شان نمی‌توانند از روش‌های پرهزینه تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات‌شان استفاده کنند. بدین رو استفاده از روش‌های کم‌هزینه برای مدیران بازاریابی این کسب وکارها یک ضرورت حیاتی است. در این متن سعی شده روشی‌ کم‌هزینه‌ معرفی شود که برای هر فردی و در هر حرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد.

انتخاب یک خط مشی برای کسب‌و‌کارها در بازاریابی مهم است اما باید به این موضوع نیز توجه داشت که اگرچه داشتن یک اسلوب معین برای بازاریابی مهم است اما توانایی در استفاده از ابزار متنوع برای آوازه دادن به کسب‌و‌کار نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه کمتر شرکت یا موسسه‌ای دیده می‌شود که شعار تبلیغاتی خود را برمبنای استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی خود تنظیم و تدوین کند. درواقع شعار تبلیغاتی که برمبنای تامین نیازها و برمبنای تحقیق تیم تحقیقات بازار شکل نگیرد اثراتی عمیق، پایدار و ماندگار نخواهد داشت و این فقط به دلیل دوری و ناآگاهی تمامی قسمت‌ها از نحوه فعالیت یکدیگر و عدم هماهنگی از تولید تا بازاریابی و تبلیغات و فروش است.

هنگامی که زمان بازاریابی برای محصولات یا خدمات می‌رسد چیزی که باید به خاطر داشته باشیم نمایش و ارائه مکرر آنها به مشتریان است. این موضوع که چگونه می‌توان کالا و خدمات خود را بدون صرف هزینه‌های گزاف به‌طور پیوسته و مکرر در معرض دید مشتریان قرار داد یک هنر است. راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد، باید به این فکر کنیم که خریداران به چه چیزهایی از طرف ما دقت می‌کنند و ما چه ابزاری در دست داریم که به خریداران ارائه می‌دهیم. معمولا می‌توان از چنین ابزاری برای یادآوری کردن محصولات و مزیت شرکت خود استفاده کرد. امروزه در این عصر جدید که با بمباران اطلاعات رسانه‌های گوناگون و بی‌شمار مواجه هستیم، شعارها جذابیت خاصی پیدا کرده‌اند.

شعار تبلیغاتی عبارتی است دربـاره سازمان یا محصولی خاص که درباره ویـژگی‌ها و مزیت‌های آن مطرح می‌شود. این عبارت در کلیه تبلیغات سازمان تکرار می‌شود و همچـنین در ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد. شعار، عبارتی به‌یادماندنی است که برای بیان مکرر عقیده یا هدفی در زمینه امور سیاسی یا کسب‌و‌کار به کار می‌رود. شعارهای تبلیغاتی و شعارهای غیر‌تبلیغاتی از نوشته‌ها و تصاویر معمولی دیگر متفاوت هستند. غالبا به دلیل ساختار ساده خود امکان انتقال جزییات و مفاهیم زیادی را ندارند و به همین دلیل شعار به مخاطب خاصی اشاره نمی‌کند و بیشتر برای اعلان یک هدف مشخص به عموم مخاطبان به کار می‌رود.

اگر متن شعار ما عوض نشود مشتریان ما خسته می‌شوند، البته خود ما هم از این تکرار خسته خواهیم شـد. بـازاریابی می‌تواند مفرح باشد اگر از مزیت‌های اسـتفاده از روش‌های متنوع بازاریابی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کنیم. پس بهتر است در انتخاب روش‌های بازاریابی خـود دقت کنیم. همیشه برای یک بازاریابی موفق باید براساس یک طرح بازاریابی عمل کرد. باید سعی کنیم در طرح بازاریابی خود از روش‌های متنوع استفاده کنیم. همیشه نظـر مشتریان خـود را در مورد روش‌هایی که به کار برده‌ایم جویا شویم. این نظریات می‌توانند موفقیت طرح بازاریابی ما را تضمین کنند.

ما صاحبان کسب‌و‌کار و مشتریان در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که برندهای کوچک و بزرگ از شعارهای تبلیغاتی برای پابرجایی برند خود استفاده می‌کنند. شعار تبلیغاتی هسته اصلی و زیربنای برند است. امروزه شعارهای بسیاری، از شرکت‌های مختلف شنیده می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iJ2KW7hF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه