شنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Sat, 3 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

معاون فنی و درآمد سازمان تامین‌‌اجتماعی بر لزوم تحول در حوزه فناوری اطلاعات این سازمان تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌های فناوری باید برای ارائه خدمات غیرحضوری به 40‌میلیون مخاطب فراهم شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی سازمان تامین‌‌اجتماعی، محمدحسن زدا در نشستی با مدیران حوزه‌های فناوری اطلاعات و فنی و درآمد سازمان تامین‌‌اجتماعی که پس از بازدید مدیرعامل این سازمان از شعبه 25 تهران برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت فعلی خدمات غیرحضوری و استفاده از فناوری اطلاعات با شرایط مطلوب و مورد نظر مخاطبان سازمان فاصله دارد.

زدا توجه مدیریت عالی سازمان تامین‌‌اجتماعی به واحدهای اجرایی را قابل تقدیر دانست و گفت: تنها روشی که می‌تواند زمینه‌ساز رفع مشکلات و تحول در خدمات سازمان باشد، استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات است و باید شرایط مناسب برای تحقق اهداف سازمان در حوزه فناوری اطلاعات فراهم شود.

در ادامه این جلسه رضا امینی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین‌‌اجتماعی از برنامه‌ریزی برای بازنگری در تقسیم‌بندی برخی شعب تهران خبر داد و گفت: برای تحقق این برنامه باید امکان جابه‌جایی پرونده‌های بیمه‌شدگان و کارفرمایان، بین شعب فراهم شود. امینی تنها راه عبور سازمان تامین‌‌اجتماعی از شرایط فعلی را استفاده از فضای مجازی دانست و گفت: هرچند تلاش‌ها و زحمات زیادی در حوزه فناوری انجام شده اما انتظارات و توقعات برحق جامعه از سازمان فراتر از وضعیت فعلی است.

وی توسعه بیشتر فضای فیزیکی و افزایش بدنه نیروی انسانی را برای سازمان تامین‌‌اجتماعی دارای تبعات و مشکلات عنوان کرد و ادامه داد: با وجود تمامی محدودیت‌ها و مشکلات، در محدوده شعبه شمیران و شعبه 25 تهران نیاز جدی به ایجاد شعبه جدید داریم.

سعید حسینی، مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین‌‌اجتماعی با بیان اینکه ارائه خدمات غیرحضوری بهترین راه برای تحول در خدمات و کسب رضایت بیمه‌شدگان است، گفت: در حال حاضر بیشتر نام‌نویسی‌هایی که در شعب تامین‌‌اجتماعی انجام می‌شود، نوعی دوباره‌نویسی است و با اصلاح فرآیندها امکان بهبود فعالیت‌ها وجود دارد.

حسینی، مهندسی مجدد سیستم‌ها و فرآیندهای کاری واحدهای اجرایی تامین‌‌اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: توجه بیشتر به حوزه فناوری می‌تواند زمینه‌ساز کاهش مشکلات و بهبود عملکرد سازمان باشد.

مهندس ابوالحسن پورحسینی، مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین‌‌اجتماعی، نام‌نویسی متمرکز را از برنامه‌های در حال پیگیری این سازمان برشمرد و گفت: قبل از اجرای هر برنامه‌ای باید الزامات آن را مورد توجه قرار دهیم و امکانات لازم را برای تحقق اهداف فراهم کنیم.

وی دیدگاه مدیریت عالی سازمان تامین‌‌اجتماعی در رابطه با فناوری اطلاعات را راهگشای این حوزه عنوان کرد و گفت: حوزه فناوری پیشران فعالیت سازمان تامین‌‌اجتماعی است و با حمایت مدیریت سازمان شاهد تحول و ارتقای این حوزه خواهیم بود. حسین جودکی، مدیرکل تامین‌‌اجتماعی غرب تهران، ارتقای حوزه فناوری و ارائه خدمات غیرحضوری را زمینه‌ساز تحول در سازمان تامین‌‌اجتماعی دانست و گفت: عمده مسائل سازمان با ارائه خدمات غیرحضوری برطرف می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tIDkS0wi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیما
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه