جمعه, ۲۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 17 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

در حالی صاحبان آگهی‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده برای تعطیلات کریسمس تلاش و پشتكار زیادی را از خود نشان می‌دهند كه خرده‌فروشان و شركت‌های تولیدی بیش از همیشه به هدف قرار دادن مخاطبان می‌اندیشند. در ادامه حین استفاده از داده‌های اطلاعاتی كلان توسط برند‌های اصلی، استراتژی‌ها با تاكید روی نحوه جذب كردن مشتریان به سوی شركت‌ها، كم‌كم منافعی را نصیب خرده‌فروشان كوچك‌تر می‌كنند.

برای مثال، دوربین فروشی Hunt’s Photo & Video پس از تخصیص آزمایشی بودجه 3800 دلاری در طول یك ماه، اجرای برنامه OwnerIQ و دریافت 723 هزار واكنش، بودجه تبلیغاتی خود در حوزه دیجیتال در فصل تعطیلات را تا مرز 25 درصد افزایش داد. با هدف قرار دادن مادران جوان و تبلیغ در سایت‌های فروش اسباب بازی، این فروشگاه میزان مراجعان خود را افزایش داد.

12351352512513632624236362362346

این نتایج عالی از خطاب قرار دادن بیش از حد برخی بخش‌های مختلف حاصل می‌شود. این برنامه‌ریزی در حالی اتفاق افتاده که نرخ 30درصدی جذب افراد در گذشته چندان راضی كننده نبوده است. به گفته یك فروشنده به نام« Flashtalking » كه به برنامه ریزی برای فروش خود روی آورده است، مشاهده رشد 50 درصدی فروش تاكنون در سال جاری، قطعا به كمك فروشگاه‌هایی مثل والمارت و Kohl در ایام تعطیلات امسال خواهد آمد.

در سال 2015، بودجه اختصاصی برای ساخت آگهی‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده موبایل به‌تنهایی احتمالا با بیش از دو برابر رشد در مقایسه با سال گذشته به 9.33 میلیارد دلار می‌رسد. این رقم حدود 60 درصد از بودجه تبلیغات برنامه ریزی شده را به‌صورت نمایشی به خود اختصاص خواهد داد. این روند هیچ گاه متوقف نمی‌شود. نیمی از مصرف‌كنندگان تحت بررسی توسط پلتفرم آنلاین مبتنی بر تقاضای «The Trade Desk» خواستار استفاده از اطلاعات شخصی خود برای خرید بهتر هستند.

با توجه به این موضوع، غول‌های دنیای تكنولوژی به تدریج آماده سرمایه‌گذاری در فصل تعطیلات با هدف قرار دادن بیشتر داده‌ها طی روندی خودكار می‌شوند. گوگل هفته گذشته ابزاری به نام « Shopping Insights» را راه‌اندازی كرد كه به تركیب داده‌های حاصل از جست‌وجو و نقشه‌برداری برای كمك به شناسایی نوع گرایش‌ها در بخش‌های خاصی از كشور می‌پردازد. این كار به نفع خرده‌فروشان حاضر در خیابان‌ها و پاساژ‌ها است.

با این وجود، چالش‌ها همچنان در ذهن‌های بازاریابان معتقد به اتوماسیون پابرجا هستند. در پژوهشی كه در سال 2015 میان 500 برند و خرده‌فروش تولیدكننده محصولات مصرفی توسط Cofactor و شریكش Altimeter Group صورت گرفت، مشخص شد كه بیشتر مشكلات مشترك برند‌ها حین اجرای كمپین‌های دیجیتال كمبود بودجه برای انجام یك اقدام مؤثر است. در حقیقت نوعی عدم ارتباط میان استراتژی و آرزوهایشان به چشم می‌خورد.

منبع : Adweek
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KSzF5yAW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه