سه شنبه, ۲۷ خرداد(۳) ۱۴۰۴ / Tue, 17 Jun(6) 2025 /
           
فرصت امروز

ضرورت های نوآوری محصول

8 سال پیش ( 1395/8/30 )
پدیدآورنده : هادی اسدی  

امروزه فضای رقابت از منابع به سمت مشتری حرکت کرده است. موفقیت شرکت ها در این شرایط بستگی زیادی به شناسایی نیازهای مشتری و ارائه محصولات و خدمات نوآورانه در جهت جلب رضایت بیشتر آنها دارد. این در حالی است که شرکت های ایرانی در حد زیادی درگیر موضوعات بنیادی تولید و ارائه محصولات و خدمات متداول هستند و نوآوری، جایگاه ویژه ای در اولویتهای استراتژیک آنها ندارد.

بدیهی است استمرار این شرایط، کار را برای رقبای خارجی آسان تر و مشتریان ایرانی را از کالاهای ایرانی دورتر می نماید.

در این راستا شرکت های ایرانی با شناخت بازار و مشتریان و توسعه فرایندهای نظام مند نوآوری محصول، باید به توسعه محصولات و خدماتی بپردازند که بتوانند با پاسخگویی به نیازهای مشتری با رویکردهای نوآورانه و متمایز، ضمن اکتساب جایگاه رقابتی خود در بازارهای داخلی، شرایط لازم برای رقابت مؤثر و کسب سهم بازار از رقبا در بازارهای بین المللی را نیز به دست آورند.

ما نیز در جشنواره نوآوری محصول بر آنیم تا با نهادینه کردن فرایندهای نوآوری محصول در شرکت های ایرانی و تقدیر از اقدامات ارزشمند شرکت های ایرانی، گامی بلند در این حوزه برداریم.

رئیس کمیته اجرایی جشنواره

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6tMUp4Zi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
لوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه