احمدی مقدم در جمع خبرنگاران درباره دستگیری عامل اسیدپاشی‌های اصفهان و سرانجام این پرونده گفت: مطرح کردن سوال‌های زیاد در خصوص اسیدپاشی خودش به نوعی امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد؛ اما در این مورد باید بگویم که ما هنوز نتوانسته‌ایم عامل اسیدپاشی اصفهان را دستگیر کنیم. البته شهروندان باید این را هم بدانند که درصد کشف ما بسیار بالاست و با توجه به اینکه جرم اسیدپاشی از جرایم تک شمار محسوب می‌شود، هر پرونده را تا زمان دستگیری عامل در پلیس دنبال می‌کنیم و در این خصوص قدرت کشفمان حدود 90 درصد است. احمدی مقدم درباره حادثه اسیدپاشی روز دوشنبه به دختری جوان در پایتخت گفت: دو نفر به ماشین دختری جوان اسیدپاشیده بودند که همان موقع دستگیر شدند که این موضوع ناشی از اختلافات شخصی بوده است.