یکشنبه, ۳۰ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Sun, 21 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

شرکت‌های تجاری در ارتباط با فرآیند قیمت‌گذاری می‌توانند انعطاف‌پذیر بوده یا موضعی سرسختانه اتخاذ کنند. برخی شرکت‌ها هیچ وقت قیمت محصولات یا خدمات‌شان را کاهش نمی‌دهند. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد و می‌تواند نتایج متفاوتی در پی داشته باشد.

ایده

برای محصولات و خدماتی که ارائه می‌کنید قیمت منصفانه‌ای درنظر بگیرید. سپس به مشتریان توضیح دهید دلیل آنکه شما تخفیفی برای محصولات خود ارائه نمی‌کنید قیمت مناسب و منصفانه کالاهای شماست. لویی ویتون به‌عنوان یکی از تولید‌کنند‌گان کیف‌های زنانه مجلسی هیچ‌گاه برای کیف‌های دستی زنانه خود تخفیف ارائه نمی‌کند. این برند معتبر اقدام به تولید یک طیف استاندارد و کلاسیک از کیف‌های دستی کرده و در کنار آن محصولاتی خاص و محدود را نیز تولید می‌کند. ویژگی محصولات خاص لویی ویتون آن است که پس از فروخته شدن تمامی آنها، دیگر تولید نخواهند شد.

4646346457856970979

این شرکت همچنین با طراحی کارزارهای تبلیغاتی و همچنین در ارتباط بودن با مشتریان، به دنبال ارائه خدمات به آنهاست. لویی ویتون همواره به دنبال آن است که کیف‌دستی‌های زنانه این شرکت در دستان افراد مشهور خودنمایی کند. در بخش دیگری از بازار، شرکت‌های تولید لوازم آرایشی M.A.C و Lush که تولیدات‌شان از قیمت کمتری نسبت به محصولات لویی ویتون برخوردارند نیز از همین شیوه برای قیمت‌گذاری کالاهای خود استفاده می‌کنند.

حتی نانوایی خیابانی که در آن زندگی می‌کنم نیز از همین شیوه استفاده کرده و تمامی نان‌هایی را که به‌صورت دستی آماده و طبخ می‌کند معمولا تا بعد ازظهر به فروش می‌رساند. در روزهای شنبه صفی طولانی در مقابل این نانوایی ایجاد می‌شود و مشتریان برای خرید نان موردنظرشان از صبح زود به این نانوایی مراجعه می‌کنند.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

* با برقراری تعادل در بخش تولید از تولید بیش از اندازه محصول خود‌داری کنید. با کاهش ریسک تولید مازاد بر نیاز از طریق کاهش تنوع محصولات می‌توانید شاهد خریداری شدن کالاهای تولیدی‌تان توسط مشتریان باشید. هر چه تجربه شما در این موضوع بیشتر شود، به مانند شرکت‌هایی نظیر لویی ویتون و پارکرز، پیش‌بینی‌های شما در مورد میزان تولید و فروش محصول نیز دقیق‌تر خواهد بود.

* هنگامی که در حال معرفی برندتان به‌عنوانی برندی که هرگز برای محصولات خود تخفیف ارائه نمی‌کند هستید، هرگز کالاهای خود را با تخفیف به فروش نرسانید.

* تنها زمانی از این ایده استفاده کنید که مطمئن هستید می‌توانید همواره از آن استفاده کرده و به ارائه تخفیف بپردازید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AiThSbVw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2847 روزنامه فرصت امروز صفر تا صد طراحی خبرنامه برای برند تغییر استانداردهای سوخت آمریکا؛ آیا واقعاً به نفع خودروساز و مصرف کننده است؟ قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۹ آذر ۱۴۰۴ دیجئو دارایی کلیدی شرق آفریقا را می فروشد؛ تمرکز بر ترازنامه و «خروج انتخابی»  «Nothing» با سرمایه گذاری مردمی ۸ میلیون دلار گرفت؛ رشد برند با جامعه، نه فقط VC بانک مرکزی روسیه نرخ را ۱۶٪ کرد؛ پیامش برای کسب وکارها: «پول هنوز گران است»  ترامپ مدیا با شرکت فیوژن ادغام می شود؛ وقتی «روایت» جای «تناسب کسب وکار» را می گیرد قیمت دلار امروز بازار آزاد شنبه ۲۹ آذر در کانال ۱۳1 هزار تومان تزریق هوش هیجانی به فرهنگ سازمان قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ ویزا و مسترکارت ۱۶۷.۵ میلیون دلار برای پرونده کارمزد ATM پرداخت می کنند شاخص کل بازار بورس به دنبال فتح کانال 4 میلیون واحد برنامه ریزی هوش مصنوعی در ایران؛ چگونه در شرایط تحریم تصمیم درست بگیریم؟ قیمت خودرو های پر تیراژ داخلی در اولین روز هفته شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه