یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

محبوب ترین بازی های 2016

7 سال پیش ( 1395/9/29 )
پدیدآورنده : رویا پاک سرشت  

بازار رقابت بین بازی های مبتنی بر ایکس باکس و پلی استیشن همیشه داغ است؛ بازی هایی که هریک طرفدارانی پرشمار دارند. با این وجود، نمی توان به طور قطع مشخص کرد که بازی های کدام یک برتر هستند یا اساسا بین این بازی ها دست به انتخاب زد.

رقابت سنگین بین برخی نسخه های بازی تا حدی است که رتبه بندی برای بازی ها هم بسیار دشوار به نظر می رسد. با همه اینها، جدیدترین آمارها نشان می دهد اقبال برخی بازی ها در بین مخاطبان بیش از سایرین است. در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از این بازی ها می پردازیم:

 Lego Star Wars The Force Awakens

این بازی جذاب و هیجان انگیز، توسط یکی از باسابقه ترین کمپانی های بازی ساز یعنیTraveller’s Tales  طراحی شده است. بازی نوستالژیکی که برای بسیاری از کاربران، به ویژه کاربرانPlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, ، Xbox 360به عنوان یکی از نخستین انتخاب ها مطرح است.

این بازی پرطرفدار، براساس یک داستان تخیلی قدیمی ساخته شده و فیلمی نیز بر مبنای همین بازی طراحی شده است. اما شاید یکی از نکاتی که این بازی را در بین کاربران بسیار محبوب کرده است، سکانس بندی هر پلان بازی و پیشبرد صحنه های بر حسب نظر و دلخواه کاربر است.

همان طور که از توضیحات این بازی مشخص است، سبک آن اکشن است و برای هر نوع گروه سنی جذابیت خاص خود را دارد. بر پایه همین مشخصات است که Lego Star Wars The Force Awakens در جمع برترین بازی های 2016 طبقه بندی می شود.

NBA 2K17

بازی های ورزشی برای اغلب کاربران جذاب هستند. در بین بازی های ورزشی بازی های فوتبالی طرفداران پرتعداد تری دارند، اما با این وجود، بازی بسکتبالی NBA 2K17 یکی از بازی های محبوب جهان است. این بازی که در کنسول های مختلفی مثلPlayStation 4, Xbox One, Android, PlayStation 3, Xbox 360, iOS, Microsoft Windows قابل اجراست، توسط شرکت بازی سازvisual concepts طراحی شده است.

صحنه های این بازی بسیار دقیق و براساس حرکات طبیعی بازیکنان بسکتبال طراحی شده است. بنابراین اغلب افرادی که اندک علاقه ای به بازی بسکتبال داشته باشند، جذب این بازی ورزشی پرشور می شوند. بازی ورزشی NBA 2K17 از پر دانلود ترین بازی های سال 2016 است.

Mirror's Edge Catalyst

از دیگر بازی های پرطرفدار سال 2016 که بین قشر نوجوان نیز طرفدارانی بسیار پر تعداد دارد بازیMirror's Edge Catalystاسـت. ایــن بــازی در فـــرمـــت هــایPlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows قابل اجراست.نکته مهم و جالب در این بازی موسیقی زیبا و افکت های بجای آن است که باعث شده اغلب مخاطبان در هنگام اجرای آن به طور کامل حسی مشابه با حس و حال کاراکتر اصلی این بازی را تجربه کنند.

فضای این بازی یک فضایی مهیج و حادثه ای است و خط داستانی بازی نیز از فضای زندان و با یک حادثه آغاز می شود. در طول مدت زمان بازی، بازیکن به طور همزمان رمزگشایی می کند و با ابعاد جدیدی از شخصیت اصلی داستان (که درواقع خود او است) آشنا می شود این فضای معمایی و رازآلود باعث شده، اغلب بازیکنان این بازی، نسبت به فضای داستانی و محتوایی آن احساس خوبی داشته باشند.

همان طور که گفته شد اغلب کاربران این بازی را دختران و پسران نوجوان تشکیل می دهند. بر همین اساس برخی از کاربران این بازی را با بازی GTA مشابه می دانند که این نظریه ای غلط است. چرا که تنها عنصر مشترک بین هر دو بازی خط داستانی مشابه آنها است.

FIFA 17

وقتی قرار باشد از بازی های ورزشی صحبت شود، جای فوتبال بین این نوع بازی ها همیشه محفوظ است. مجموعه بازی های FIFA مدت هاست که جایگاه ویژه خود را بین مخاطبان تثبیت کرده اند و FIFA17 یکی از محبوب ترین نسخه های بازی در سال 2016 محسوب می شود.

این بازی که درPlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3,Xbox 360, Microsoft Windows قابلیت اجرا دارد، از مرد و زن تا پیر و جوان را بین متقاضیان و هواداران خود جای داده است. نسخه 17 بازی فیفا مثل سایر نسخه ها سرشار از کاراکترهای محبوب و تیم های مورد علاقه بازیکنان است. طراحی جذاب کاراکترها و حال و هوای مناسب این بازی باعث شده هر کاربر حرفه ای یا غیر حرفه ای از این بازی نهایت لذت را ببرد.

ارتباط با نویسنده:royapakseresht@gmail.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7UQBLisM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه