جمعه, ۲۸ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Fri, 19 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

مدیریت تجربه مشتری چیست؟

8 سال پیش ( 1395/7/25 )
 

بین تصویر ذهنی مشتریان از شرکت و برند ما، با موقعیت یا تصویری که ما دوست داریم از ما داشته باشند، یک فاصله ای وجود دارد. ما دوست داریم مشتریان ما را برندی خوشنام، مشتری نواز، با خدمات و کالای متمایز و... بدانند و به ما در مقایسه با شرکت های همکار امتیاز بالاتری بدهند و در نتیجه ما را انتخاب کنند.

اما مشتریان براساس تصویر ذهنی یا به عبارت ساده تر تجربیاتی که از ما در روح و روان شان شکل گرفته است، عمل می کنند. اما لازم نیست همه این تجربه سازی مستقیم از سوی خودشان و در تعامل با برند ما رقم خورده باشد، بلکه آنها از تجربیات دوستان و نزدیکان شان و حتی سایر مشتریان در عصر اقتصاد دیجیتالی تاثیر می پذیرند.

امروزه ما از عصر اقتصاد اطلاعاتی که شرکت ها نگاهی از بالا به پایین به مشتریان داشتند، گذشته ایم و وارد دورانی شده ایم که به جهت گسترش فضای مجازی به مشتریان، واژه مشتری اجتماعی را اطلاق می کنیم که روی علایق هم در زمانی بسیار اندک تاثیر می گذارند و دانایی و تجارب شان را با هم سهیم می شوند.

کتاب مدیریت تجربه مشتری چیست، تالیف گروه متخصصان بازاریابی بین المللی GCCRM و ترجمه نیلوفر شهدوست از دیدگاه های مختلف و با زبان نویسندگان و متخصصان بازاریابی برجسته دنیا به تعریف تجربه مشتری می پردازد.

در بخشی از این کتاب آمده است: بهترین تجارب مشتری از جایی درون شرکت آغاز می شود. مشتریان هدفی مشخص دارند. شاید آنها با حیله های تبلیغاتی جذب شوند، اما اگر این تبلیغات صرفا در فرآیندها، سیستم ها و رفتار کار کارکنان شرکت معنا پیدا نکنند، خیلی زود تاثیر خودشان را از دست می دهند. تنها راه موثر برای رشد ارزش مشتری در بلند مدت، ارائه تجربه برندی جذاب برای محصول و کانال های ارتباطی در چرخه مشتری است...

این کتاب در 95 صفحه توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KywuOoN3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه