چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

یک بازاریاب موفق سیستم ده‌ها بازاریاب موفق و پرمشغله را بررسی و برخی از تمهیدهای آنها را در سیستم خود ادغام می‌کند. ضمنا به صدها روش سازمان‌دهی و ابزارهای برنامه‌ریزی متفاوت، تقویم و برنامه‌ریز روزانه می‌پردازد و آنها را بررسی می‌کند، حتی اگر هیچ‌کدام به اندازه‌ای که انتظار دارد نیازهای او را برآورده نسازد. با این حال، هنوز جست‌وجو می‌کند و همچنان مثل دیگر افراد هدفمند، دنبال راه‌هایی است تا آن چه انجام می‌دهد و روش انجام‌شان را بهبود بخشد.وقتی به چیزی برمی‌خورد که به‌ظاهر مثبت بوده، بررسی‌اش می‌کند، گاهی در آن دست می‌برد و همیشه سعی دارد از آن برای خدمت به خود و حرفه‌اش به‌کار بندد.

 اگر با سیستم جدید، نتایج بهبود یابند، به آن مسیر ادامه می‌دهد و در غیر‌این صورت یا تعدیل‌شان می‌کند یا رهای‌شان می‌کند و به جست‌وجو برای یافتن روشی بهتر ادامه می‌دهد.  به ندرت از زبان یک بازاریاب هدفمند می‌شنوید که بگوید، این کار را چون همیشه این‌طوری انجام داده‌ام، حالا هم این‌طوری انجام می‌دهم. این افراد مدام در جست‌وجوی یافتن قلق‌های جدید هستند. یک بازاریاب هدفمند و موفق می‌داند که لحظه‌ای در زندگی او هست كه در آن به یك راهبرد دقیق و هوشمندانه نیاز دارد تا یك جهش را در كارش تجربه كند.

ممكن است در كارش با دیوار بلند نداشتن انگیزه روبه‌رو شده باشد یا حتی احساس كند در حال پسرفت بوده یا اصلا شاید درحال پیمودن یك مسیر اشتباه است، اما یک بازاریاب موفق در هر شرایطی می‌داند که آنچه او به آن احتیاج دارد یك جهش است؛ جهشی به سمت موفقیت. یک بازاریاب موفق مدام در پی یافتن راه‌هایی برای بهتر شدن است. او اگر به این نتیجه برسد که هیچ‌كس به او كمك نمی‌كند و هیچ اتفاقی مطابق میلش رخ نمی‌دهد آن وقت این سوال را از خودش می‌پرسد که آیا راه دیگری برای رسیدن به هدف وجود دارد.

یک بازاریاب موفق برای رسیدن به راه‌های بهتر گاهی طرز فکر خود را تغییر می‌دهد و به کار خود به چشم یک سرگرمی نگاه می‌کند. هرچند که برای او تمرکز کردن روی مسائلی که به‌طور طبیعی به آنها علاقه‌مند نیست، دشوار است. اما متوجه این حقیقت است که برداشت او از کار آن چیزی است که تحت تسلط و کنترل خود اوست. یک بازاریاب موفق برای دستیابی به بهترین‌ها گاهی کار خود را به‌صورت یک سرگرمی درمی‌آورد. یک ذهن غیر‌متمرکز، یک ذهن جنگنده و مبارز نیست.

یک بازاریاب موفق نه تنها به خود و اطرافیان برای بهتر شدن توجه می‌کند بلکه می‌داند که محیط کاری او بزرگ‌ترین نقش را در توانایی تمرکزش دارد و کاملا آگاه است که هرچه محیط خوشایندتر و راحت‌تر باشد، برای او آسان‌تر خواهد بود که آنجا بماند و تمرکز داشته باشد و راه‌‌حل‌های بهتر را به دست آورد.

یک بازاریاب در مسیر پیشرفت اغلب سعی می‌کند سخت‌ترین کارها را زمانی‌که بیشترین آمادگی و هوشیاری را دارد، انجام دهد. این موضوع به افزایش تمرکز او و یافتن بهترین روش‌های انجام کار و در نتیجه دستیابی به بهترین نتایج کمک می‌کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1YBlJySD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه