سه شنبه, ۱۸ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Tue, 9 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

همیشه تصور بر این است که فضای داخلی شرکت‌های تبلیغاتی به خاطر نوع فعالیت‌شان باید خاص و جذاب‌ باشد. این فضا باید سفارش‌دهندگان را به‌راحتی مجذوب خود کند و آنها را به سمت همکاری با شرکت‌ها سوق دهد. سفارش‌دهندگان همواره هنگام ورود به چنین شرکت‌هایی انتظار دارند با طراحی فضای داخلی خلاقانه‌ای مواجه شوند؛ طراحی‌هایی که نشان از خلاقیت و نواندیشی مدیران مجموعه دارد و مطمئنا بر قضاوت سفارش‌دهندگان در خصوص انتخاب شرکت تاثیرگذار خواهد بود. 

در زمینه طراحی داخلی، شرکت‌های تبلیغاتی کشور را می‌توان به دودسته تقسیم‌بندی کرد. دسته اول کسانی هستند که هنوز به سبک مابقی حوزه‌های دیگر بازار به طراحی داخلی خود می‌پردازند.

در‌ واقع هر‌وقت وارد چنین شرکت‌هایی می‌شوید هیچ‌گاه متوجه نوع عملکرد و تفاوت آنها نخواهید شد. چیدمان، رنگ، نورپردازی همه و همه مانند یک شرکت خصوصی فعال در زمینه خودرو یا مسکن است. دسته دوم گروهی هستند که متوجه اهمیت این موضوع شده‌اند و در این زمینه، هزینه‌های بسیاری را نیز صرف کرده‌اند.

در‌‌ هنگام ورود به چنین شرکت‌هایی کاملا متوجه تفاوت عملکرد و فعالیت آنها خواهید شد. حتی برخی از آنها طراحی بخش‌های مختلف سازمان خود را نیز متفاوت کرده‌اند که این موضوع برحسب نوع عملکرد هر بخش تفاوت دارد. این شرکت‌ها شاید در ارائه خدمات عملکرد دقیقی نداشته باشند، ولی به راحتی با این شیوه، سفارش‌دهندگان را به سمت خود جذب می‌کنند. به هرحال دیدن فضای داخلی نخستین فاکتوری است که در قضاوت افراد تاثیرگذار است و توجه به آن از اهمیت بالایی برخوردار است. 

 طراحی محیط داخلی برحسب نوع فعالیت متفاوت است

دکتر حسین خطیبی، کارشناس بازاریابی و تبلیغات در زمینه فضای داخلی شرکت‌های تبلیغاتی به «فرصت امروز» می‌گوید: فضای داخلی شرکت‌های تبلیغاتی براساس نوع فعالیت آنها متفاوت است؛ یعنی طراحی داخلی شرکت‌های تبلیغاتی که در حوزه تولید تیزر فعالیت می‌کنند باید با فضای داخلی شرکت‌هایی که در حوزه فروش رسانه فعالیت می‌کنند فرق کند. نوع نورپردازی، نوع قرارگیری مانیتور‌های کارمندان، شیشه‌ای بودن یا نبودن فضای داخلی و... برای یک شرکت برحسب نوع فعالیت‌شان متفاوت خواهند بود برای مثال شرکتی که در حوزه طراحی و گرافیک و مارکتینگ فعالیت می‌کند، باید فضای شیشه‌ای را برای شرکت طراحی کند به صورتی که مانیتورهای کارمندان مشخص باشد. این عملکرد به این منظور است که وقتی سفارش‌دهندگان آگهی‌ها وارد شرکت می‌شوند فعالیت تیمی اعضای آن سازمان را حس کنند. 

این طراحی برای شرکتی که فعالیت تیمی در آن مفهومی ندارد، مناسب نیست. در این زمینه مثال‌های زیادی را می‌توان عنوان کرد مثلا اگر بخشی از شرکت در زمینه ساخت تیزر مشغول است، باید فضای اختصاص داده شده به آن تاریک و کم‌نور باشد و صدای آن بخش نیز برحسب نوع فعالیت‌اش تنظیم شود؛ وضعیتی که در آن حداقل هشت نفر بتوانند کنار یکدیگر فعالیت کنند. 

خطیبی تاکید می‌کند: فضای داخلی شرکت‌های تبلیغاتی همیشه روی قضاوت سفارش‌دهندگان آگهی‌ها تاثیرگذار است؛ مانند بیماری که هنگام ورود به یک دندان‌پزشکی با مطبی مواجه شود که در آن به جای استفاده از یونیت دندانپزشکی از صندلی معمولی استفاده کرده باشد، مطمئنا هر بیماری به راحتی محیط را ترک خواهد کرد. همان صندلی به‌راحتی روی قضاوت بیماران تاثیر می‌گذارد.  یا متخصص پوستی که خودش بی‌مو باشد بیماران در مواجهه با این متخصص ناخودآگاه می‌گوید: پزشکی که نتوانسته خود را درمان کند، چگونه می‌تواند به درمان ما بپردازد. ظاهر عمومی، بسیار در جذب‌نظر سفارش‌دهندگان آگهی‌ها تاثیرگذار خواهد بود. باید در نظر داشت که تبلیغات نوعی خدمات است، بازاریابی و جذب مشتریان آن نیز از همان ظاهر شرکت آغاز می‌شوند. در این راستا حتی شرکت‌ها می‌توانند روی طراحی وب‌سایت‌های خود نیز وقت و هزینه بگذارند و برای خود یک هویت مجازی تعریف کنند تا از آن طریق نیز به جذب سفارش‌دهندگان بپردازند. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hmWaJuUf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۱۸ آذر ۱۴۰۴ تکنیک های تبلیغات ویدئویی: ویروس هایی که کمپین را نابود می کنند ثروت میلیاردرها به رکورد جدیدی رسید — نسل بعدی ابرثروتمندان با ارث تحول بزرگ در رباتیک: آینده از آنِ نرم افزارهای هوشمند است، نه سخت افزارهای سنگین بازگشت موج سرمایه گذاری به استارتاپ ها با تمرکز بر زیرساخت های هوش مصنوعی هویت برند در عصر دیجیتال قیمت دلار امروز سه شنبه ۱۸ آذر در کانال ۱۲۵ هزار تومان IBM در آستانه خرید میلیاردی Confluent برای تقویت زیرساخت داده و هوش مصنوعی قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۱۸ آذر ۱۴۰۴ Kalshi به ارزش گذاری ۱۱ میلیارد دلاری رسید؛ بازگشت قدرت به بازارهای پیش بینی مالی شاخص کل بازار بورس در کانال ۳.۵ میلیون واحد قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ سرمایه گذاری میلیارد دلاری SoftBank و انویدیا روی استارتاپ Skild AI در آستانه نهایی شدن قیمت دلار امروز بازار آزاد سه شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ چطور یک رهبر تجاری آینده نگر باشیم؟
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارها
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d