پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

شركت آرایشی- بهداشتی «Kao» سنگاپور جدید‌ترین كمپین تبلیغاتی خود برای«Bioré UV Perfect Spray» جهت بالا بردن آگاهی و آموزش آثار مخرب قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش خورشید را راه‌اندازی كرده است كه با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیست. استفاده از متن برای انتقال پیام درست كلید این كمپین به حساب می‌آید. كمپینBioré UV Perfect Spray  نوع آب و هوا و طول روز را با هدف اطلاع‌رسانی درباره اهمیت حیاتی محافظت از پوست در برابر نور خورشید به دقت مشخص می‌كند.

نتایج بررسی میزان اشعه UV هر یك ساعت یك بار از طریق نمایشگر‌های دیجیتال«Clear Channel Play» به منظور تاكید بر روی اهمیت استفاده از كرم و اسپری در طول روز منتشر می‌شود. این اطلاعات به شكلی پویا از وب‌سایت «National Environment Agency» به دست می‌آیند كه شاخص ماورای بنفش  (UVI) را مشخص می‌كند.

كمپین Bioré UV Perfect Spray سه عدد مختلف را نشان می‌دهد. عدد 0 تا 2 با اشعه ماورای بنفش كم و نشانگر آبی رهگذران را آماده طلوع آفتاب می‌كند. عدد 3 تا 7 با اشعه ماورای بنفش متوسط تا زیاد و نشانگر زرد محافظت پوست در برابر آفتاب‌سوختگی و آسیب ناشی از وارد آمدن این اشعه را به مردم تذكر می‌دهد و عدد 8 و بیشتر از آن با نشانگر قرمز به مردم هشدار می‌دهد تا برای محافظت فراوان در برابر اشعه ماورای بنفش اسپری ضد آفتاب را بار دیگر استفاده كنند.

به گفته چوا هوی مین، مدیر برند در شركت «Kao Singapore Private Limited»، این شركت از كار با Clear Channel برای تبلیغ محصول Bioré UV Perfect Spray خود خوشحال است. پنل‌های موجود در ایستگاه اتوبوس در بیان تاثیر این محصول میان رهگذران نقشی بسیار مفید راایفا می‌كنند. در ادامه امكان دسترسی به طیف بزرگی از مخاطبان و آموزش آثار مخرب اشعه ماورای بنفش خورشید و همچنین یادآوری اهمیت استفاده از محصولات ضد آفتاب به وجود می‌آید.

وینی كام، مدیر ارتباطات آژانس رسانه«IPG, Mediabrands» افزود كه هدف از انجام این كار جلب توجه رهگذران در ایستگاه اتوبوس است. استخراج داده‌های موجود از منابع موثق اهمیت یك پیام با ارزش را بالا می‌برد. از این رو، برای اولین اجرا توسط رسانه برای مشتری مطرح شد.

به اعتقاد آماندا وو، مدیر بازاریابیClear Channel Singapore، آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط به هم از لحاظ بافتی در حالی نتیجه بهتری را در پی دارند كه شرایط مناسب برای برقراری ارتباط میان مصرف‌كنندگان و محصول مورد نیازشان را نیز در لحظهایجاد می‌كنند.

با ارسال پیام‌های مرتبط به مصرف‌كنندگان در مواقع مورد نیاز، آنها احتمالا با درك تاثیر فوری محصول در همان لحظه آن را می‌خرند. Kao Singapore  از طریق این ایده ساده و هوشمندانه مصرف‌كنندگان را از ارزش برند و محصول خود باخبر می‌كند. این پلت فرم برای جذب مخاطبان Kao Singapore مناسب است.

دست اندركاران

آژانس رسانه: IPG Mediabrands

آژانس خلاقیت: Hakuhodo

www. campaignbriefasia. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lEMdWV6q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه