شنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Sat, 3 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

پیامی كه می‌ فرستیم

10 سال پیش ( 1393/10/8 )
پدیدآورنده : دن فیلیپس  

در طول 20 سال فعالیت در دنیای تبلیغات، پیام‌های تبلیغاتی بسیاری از روی میز به داخل سطل زباله‌ها سقوط كرده‌اند؛ پیام‌هایی كه یا خیلی بد بودند یا در سطح متوسط قرار داشتند. 

همه تبلیغ‌کنندگان به دنبال پیام‌های تبلیغاتی هستند كه پویا باشد. تعدادی از افراد هم علاقه وافری به پیام‌های تبلیغاتی سریالی دارند. مهم نیست كه كسب و كار شما چه باشد یا ارائه چه نوع خدماتی را بر عهده دارید، اما داشتن یك پیام تبلیغاتی درست و شفاف از ضروریات كار شماست. 

ارسال یك پیام تبلیغاتی تاثیرگذار 

برای من در رسیدن به یك پیام تبلیغاتی تاثیر‌گذار یك قانون وجود دارد: «كم هم زیاد است.»

مقالات بسیار خوبی در سطح جهان برای توصیف این قانون وجود دارد. همچون مقاله «مایك كولمان» كه ادعا می‌كند باید با استفاده از كمترین میزان جزئیات و مفاهیم پیچیده، توجه مخاطب را مستقیما بر پیام جلب کرد. كسانی كه پیام‌های تبلیغاتی را می‌خوانند زمان بسیار كمی را صرف این كار می‌كنند، بنابراین شما به‌عنوان خلق‌كننده یك پیام تبلیغاتی باید فضایی را به وجود آورید كه افراد را در جای شان میخكوب كند. 

برای رسیدن به چنین هدفی شما نیاز دارید تا از ابزاری غیر ‌از كلمات استفاده كنید: 

رنگ‌ها

 ابزار رنگ یا می‌تواند برای پیام شما بسیار تاثیرگذار باشد و باعث شود تا مشتری چندبار به آن نگاهی بیندازد یا تبدیل به ابزاری شود كه با نامفهوم كردن پیام مانع از درك مخاطب شود. رنگ‌ها برای این نكته به كار می‌روند تا حال و هوای پیام را مشخص كنند. به طور مثال آیا تا به حال به پیام‌های تبلیغاتی فروشندگان ماشین دقت كرده‌اید؟ آنها می‌خواهند شور و هیجان و انگیزه در تبلیغات‌شان وجود داشته باشد بنابراین به سمت رنگ‌هایی در ردیف قرمز و زرد می‌روند. 

رنگ‌ها در مدل‌های دیدنی و جذاب به كار می‌روند یا در پس زمینه پخش می‌شوند یا ناگهان روی صورت‌تان منفجر خواهند شد. 

استفاده از یك مجموعه رنگ عموما القاگر حس خاصی در ذهن مخاطب است. شركت‌هایی كه وظیفه آنها چمن‌كاری و محوطه‌سازی است بیشتر به سمت رنگ‌هایی همچون زیتونی، پرتقالی و زرد كمرنگ می‌روند تا بتوانند هر چه بیشتر حس یك باغ را به مخاطب القا كنند. البته گل‌ها هم می‌توانند جایگزینی باشند كه البته بهتر است با ظرافت از آنها استفاده كرد. 

فونت‌ها

 در اكثر مواقع كسی اهمیتی به انتخاب فونت مناسب برای نوشتن پیام نمی‌دهد، در حالی كه انتخاب درست در این زمینه می‌تواند شما را چندین گام به هدف‌تان نزدیك‌تر كند. 

تصاویر

 تصویر درست و مناسب می‌تواند مخاطب را وادار كند تا به دنبال ارتباط بگردد و به عبارتی دیگر بتواند پیام نهفته در تصویر را بخواند. تصویر درست می‌تواند كل مجموعه تبلیغات را قدرتمندتر و رسیدن به هدف را در ساده‌ترین شكل برای شما راحت‌تر كند. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Dgw6T5Zn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیما
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه