چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

چالش های مدیریتی سال 2017

7 سال پیش ( 1395/11/13 )
پدیدآورنده : رامین پروین  

اداره یک شرکت در این دنیای دائما در حال تغییر تجارت کار آسانی نیست. استخدام نیروی کار تازه، پیشرفت های تکنولوژی تغییرات جدید در سیاست همه به لیست مشکلات مدیران عامل اضافه شده است. این هفت مورد پیش بینی های 6 مدیر عامل از چالش های پیش روی شان در سال 2017 است.

1-جذب نیروی تازه

متیو بروشس، مدیر عامل Freight Center معتقد است جذب نیرو های تازه بزرگ ترین چالش سال 2017 است.

در طول این سال ها مفهوم استخدام دستخوش تغییر شده است و لزوما افراد با بیشترین سابقه کار و رزومه قوی گزینه اصلی نیستند.

«تغییراتی در طرز فکر شرکت ها رخ داده است. اولویت آنان با داوطلبانی است که دیدگاه و عقایدشان بیشترین نزدیکی را با شرکت داشته باشد، برخلاف گذشته که سابقه پربار ملاک بود.»

2-رقابت درون بازار

همه چیز با اوبر شروع شد و حالا بازار به حد انفجار رسیده است. مکس سونی بنیانگذار DotCom SEO  معتقد است 2017سالی است که بعضی از این بازار ها یا موفق تر می شوند یا زمین می خورند.

3-اشباع بازار

مصرف کنندگان آن قدر گزینه های مختلف دارند که حتی نمی دانند کدام را انتخاب کنند. به عقیده جنی کیل مدیرعامل Kardtects Building Cards برجسته بودن در میان رقبا مهم ترین چالش است. «مردم درگیرند و حجم اطلاعاتی که در اختیارشان است دیوانه کننده است و زمان برای همه محدود است. شرکت ها باید راهی متفاوت پیدا کنند تا متمایز از رقبا باشند و بتوانند تولیدات شان را به دست مصرف کنندگان برسانند.

4-اقتصاد

هرچند اقتصاد از رکود تقریبا یک دهه پیش اش را پشت سر گذاشته اما لیس پوینتس بنیان گذار و رئیس گروه پونتس پیش بینی می کند اقتصاد مشکلات زیادی را برای مدیران عامل به وجود خواهد آورد. «اقتصاد آمریکا از یک سکون دوره ای و ملایم در سال 2017 لذت خواهد برد و نرخ بیکاری کاهش پیدا خواهد کرد، اما وقتی کارمندان با استعداد تر استخدام شوند برای بقیه مناصب مهم شرکت ها روند استخدام دشوار تر خواهد شد. یک رهبر بدون گروهش هیچ است و داشتن یک تیم موفق حیاتی ترین بخش برای رسیدن به موفقیت است.»

5-افزایش تهدیدات سایبری

دوتان بارنوی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران ReSec می گوید افزایش آمار تهدیدات سایبری و جنایات اینترنتی یکی از بزرگ ترین چالش های پیش روست:«همه یک هدف بالقوه محسوب می شوند. مهم نیست کسب و کارتان بزرگ است یا کوچک، هیچ کس نمی تواند ادعای امنیت کند. اگر شما تجارتی دارید و آن تجارت پول ساز است شما یک طعمه سودمند برای هکرهای اینترنتی هستید.

6-هزینه بیمه کارکنان

تغییرات زیادی در پوشش و هزینه های خدمات بیمه در سال های اخیر اتفاق افتاده و این روند کار شرکت های کوچک برای ارائه بیمه های چند منظوره به کارکنان شان را سخت تر کرده است. مدیرعامل برند چندلر Express Homebuyers این مشکل را مستقیما تجربه کرده است. «شرکت و کارکنان ما برای خدمات بیمه دوبرابر مبالغ سال های پیش را پرداخت می کنند و پوشش محدود تری هم داریم.»

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rwEQNLBn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه