جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تحویل خودروی نو به صاحبان خودروهای فرسوده و دست دوم سایپا از امروز آغاز شد. دارندگان این خودروها می‌توانند از تسهیلات با نرخ بهره 19/5 و 21 درصد، بهره‌مند شوند. به گزارش خبرنگار «فرصت امروز»، بالا بودن آلایندگی خودروهای کاربراتوری، بالا بودن مصرف سوخت و تلفات جانی این خودروها، گروه خودروسازی سایپا را به فکر اجرایی کردن دوباره خرید خودروهای دست دوم و طرح تعویض خودروهای فرسوده با خودروهای نو انداخته است. چندین سال پیش نیز سایپا چنین طرحی را استارت زد اما به سرانجام مطلوبی نرسید.

حالا رضا تقی زاده، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا می‌گوید این شرکت با استفاده از تجارب گذشته قصد دارد شروع‌کننده این طرح‌ها در کشور باشد. حالا معاون فروش و بازاریابی خودرو از برنامه‌های این شرکت برای خرید خودروی دست دوم و جایگزینی خودروهای نو با خودروهای فرسوده خبر می‌دهد.

783535835355348448453849469659505

طبق آماری که تقی‌زاده روز گذشته در نشست خبری خود ارائه داد، 17‌میلیون و 500 هزار دستگاه در کشور تردد می‌کنند که یک میلیون از این خودروها گازوییلی و مابقی بنزینی و گازی هستند و تردد خودرو در کشور ما دوبرابر استانداردهای جهانی است. همچنین موتورسیکلت‌ها 21‌درصد، خودروهای سواری 43 درصد و وانت بارها و سایر وسایل نقلیه 36 درصد در میزان آلودگی هوا نقش دارند. اما آنچه که در طول این سال‌ها به آن کمتر توجه شده، تفاوت آلودگی خودروهای کاربراتوری با خودروهای انژکتوری است. به گفته معاون فروش سایپا خــودروهـای کاربراتوری 20‌برابر خودروهای یورو 4 در آلودگی هوا نقش دارند. از همین رو این شرکت تصمیم گرفته خودروهای فرسوده خود را تحویل بگیرد و خودروی نو با تسهیلات با بهره 5/19 درصد، به مشتریان تحویل دهد.

تقی‌زاده درباره جزییات این طرح گفت: از امروز طرح تعویض خودروهای فرسوده اجرایی می‌شود و در این طرح با 100 مرکز اسقاط قرارداد بسته‌ایم. صاحبان خودروهای فرسوده می‌توانند با مراجعه به این مراکز، خودروهای خود را تحویل داده و طی 30 روز خودروی سواری با سقف بازپرداخت 48 ماهه و تسهیلات 19/5 درصدی تحویل بگیرند. او درباره گروه خودروهایی که در این طرح به مشتریان تحویل داده می‌شود، توضیح داد: ‌پراید 111 و 131، تیبا 1 و 2، وانت 151 و انواع وانت نیسان در فاز اول تحویل مشتریان می‌شوند که سقف تسهیلات در این گروه از خودروها برای خودروی تیبا به مبلغ 16 میلیون تومان است. در فاز دوم این طرح نیز انواع ال 90، ساندرو و برلیانس نیز با سقف تسهیلات 50 درصد قیمت خودرو به مشتریان تحویل داده می‌شود. 

معاون فروش و بازاریابی سایپا در پاسخ به این پرسش که کمترین و بیشترین میزان اقساط چقدر است، بیان کرد: کمترین میزان قسط برای تسهیلات 10 میلیون تومانی 650 هزار تومان و برای تسهیلات 6 میلیون تومانی برای خرید اعتباری ماهی 400 هزار تومان است. در فروش لیزینگی که 48 ماهه است، میزان اقساط از 258 تا 600 هزار تومان است.

خریدوفروش خودروهای دست دوم توسط سایپا

خرید خودروهای دست دوم از دیگر برنامه‌های سایپا است. این طرح در شرایطی از امروز اجرایی می‌شود که خودروسازان بخش‌خصوصی نیز برنامه‌های جدی برای بازار دست دوم خود دارند. تقی زاده، درباره جزییات خریدوفروش خودروهای دست دوم توسط سایپا، گفت: این طرح با هدف جمع‌آوری خودروهای دست دوم، رفع ایرادهای فنی، بازسازی و بهسازی و عرضه مجدد آنها با استاندارد فنی و گارانتی یک‌ساله، اجرایی می‌شود. در این طرح نیز خودرو توسط 100 نمایندگی برتر به قیمت روز خریداری شده و به جای آن مشتریان می‌توانند از همان گروه خودروهای مشخص شده در طرح تعویض خودروهای فرسوده، خودرو تحویل بگیرند.

او با بیان اینکه نرخ بهره تسهیلات در این طرح 21 درصد است، تصریح کرد: خودروهای دست دوم نیز توسط نمایندگی‌ها با قیمت روز و به همراه یک‌سال گارانتی به متقاضیان عرضه می‌شود که البته برای حفظ منافع مشتریان همه این خودروها روی سایت سایپا ارائه خواهند شد. معاون بازاریابی و فروش سایپا، افزود: ذی‌نفع خریدوفروش این خودروها، نمایندگی‌ها هستند و سایپا نقش نظارتی بر این پروژه خواهد داشت.

30هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شد

میزان تحویل خودروهای فروخته شده در طرح وام 25 میلیون تومانی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود. تقی‌زاده در این زمینه عنوان کرد: تاکنون 30 هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده و 15 هزار دستگاه به‌صورت امانی در اختیار نمایندگی‌ها قرار گرفته است. روزانه حدود دو هزار تأییدیه از بانک دریافت می‌کنیم و با توجه به این موضوع سرعت تحویل خودرو به مشتریان مناسب است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/i8wg4C0E
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه