پنج شنبه, 10 تیر 1395 - 12:00

آیا می دانستید؟

آیا می‌دانستید این تصور اشتباه است که برندسازی تنها در سطح تجارت‌های بزرگ و وسیع مهم است؟ چرا که گاهی کسب‌و‌کارهای بزرگ در برندسازی خود از کسب‌و‌کارهای کوچک تقلید می‌کنند تا بتوانند مشتریان و مخاطبان بیشتری را ترغیب کنند.

 امروزه در دنیای تجارت و کسب‌و‌کار، اهمیت برندسازی برای پیشی گرفتن از رقیبان و رسیدن به توفیق در بازار بر همگان واضح و مبرهن است.

برند در هر شرکتی، نقش شناسنامه آن شرکت را دارد که آن را به مشتریان و گروه‌های مورد نظر خود معرفی می‌کند.

مسئله مهم در برندسازی این است که شرکت‌ها باید تلاش کنند تا برند آن شرکت معرف خوبی برای کالا و خدماتشان باشد و تنها به جنبه‌های ظاهری و طراحی آن توجه نکنند. مارک‌ها و برندهایی که می‌توانند مشتریان وفادار و ثابتی برای خود پیدا کنند، مشتریان آنها به‌صورت غیر‌مستقیم به‌عنوان عناصر تبلیغ و ترویج برند هستند.

در نهایت می‌توان گفت اهمیت برندسازی در هر نوعی از کسب‌و‌کار غیر‌قابل چشم‌پوشی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید