شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

صرف نظر از بحث آلودگی مزارع جنوب تهران باید به این نکته نیز توجه داشت که مصرف آب برای برنج بسیار بالاست، بنابراین بهتر است طبق گفته وزارت جهاد کشاورزی کاشت برنج تنها در شمال ایران انجام شود.
جمیل علیزاده شایق گفت: برنج جزو محصولاتی است که مصرف آب آن بالاست، به همین خاطر کشت آن در مزارع ورامین به‌صرفه نیست.
رییس انجمن برنج درگفت‌وگو با ایلنا در رابطه با برنج‌های آلوده ورامین و دیگر مناطق جنوب تهران، اظهار کرد: این آلودگی مختص برنج نیست، بلکه شامل سبزیجات و هرگونه محصولی که در این مناطق کشت شده است، می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه دولت باید به‌طور رسمی از مردم بخواهد سبزیجات و دیگر محصولات آلوده تهران را مصرف نکنند، افزود: من از نزدیکان خود خواسته‌ام از سبزیجات تهران استفاده نکنند، اما آیا می‌توانم از تمام مردم این را درخواست کنم؟ مسئله این است که دولت باید اعلام کند و مردم استقبال کنند.
علیزاده شایق تصریح کرد: صرف نظر از بحث آلودگی مزارع جنوب تهران باید به این نکته نیز توجه داشت که مصرف آب برای برنج بسیار بالاست بنابراین بهتر است طبق گفته وزارت جهاد کشاورزی کاشت برنج تنها در شمال ایران انجام شود.
رییس انجمن برنج در آخر تاکید کرد: به‌صرفه نبودن تولید برنج در مناطق جنوب تهران از سال ۶۰ مطرح شده که تاکنون ادامه پیدا کرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/B9MknA0d
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه