جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پیشرفت کسب‌ و‌ کار

9 سال پیش ( 1393/6/30 )
 

پرسش: شرکتی دارم که از برآیند نسبی فعالیت آن راضی هستم، اما می‌خواهم باز هم پیشرفت کنم و به موفقیت‌های بیشتری دست یابم. چه توصیه‌ای دارید؟

 

پاسخ کارشناس: هرچند که احساس رضایت از فعالیتی که داشته‌اید خوشایند است، اما سعی کنید این روحیه را حفظ کنید و از خوب به عالی حرکت کنید. کتاب معروفی در این خصوص وجود دارد که با همین عنوان «از خوب به عالی» ترجمه شده است. توصیه نخست ما به شما این است که این کتاب را مطالعه کنید.
دومین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، مقابله با حس راه‌اندازی فعالیت‌های جانبی یا غیرمرتبط با کارتان است. بسیاری از افراد موفق دچار این وسوسه می‌شوند که کارشان را در حوزه‌هایی غیر از کسب‌و‌کار اول‌شان که موفق بوده است، توسعه دهند و این یک اشتباه بزرگ است. تمرکزتان را در توسعه همین کار فعلی بگذارید.
توصیه سوم برندسازی است. بسیاری از کسب‌و‌کارها و شرکت‌ها هستند که سودآورند، اما صاحب برند نیستند. بنابراین گام بعدی شما این است که نام تجاری خود را یک پله بالا ببرید و تبدیل به برند شوید.

اگر کسب‌و‌کارتان با نام خاصی همراه نیست، با مشاوره متخصصان، یک نام را که قابلیت برند شدن دارد، انتخاب کنید و سپس یک کمپین تبلیغاتی با تمرکز بر برندینگ با کمک مشاوران تهیه و تدوین کنید.

مطمئن باشید بعد از اجرای این کمپین در میان مدت موفقیت شما دوچندان خواهد شد و یک پله بالاتر خواهید رفت.
توصیه بعدی ما مشارکت در امور فرهنگی و اجتماعی است. شرکت‌ها بعد از تبدیل شدن به برند وظیفه‌ای برای خود احساس می‌کنند که عمل به آن ضمن احساس رضایت‌خاطر بسیار زیاد برای صاحب کسب‌و‌کار و کارمندان شرکت، خودش به نوعی یک برندینگ عالی به حساب می‌آید. با این کار علاوه بر ذهن مشتری، قلب آنان را هم تسخیر می‌کنید.

 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vM24kGep
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه