جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت نینتندو سرانجام از کنسول نسل بعد خود رونمایی کرد. این کنسول که سوییچ نام دارد از یک صفحه نمایش 2/6اینچی برخوردار بوده و همزمان هم کنسول دستی بوده و هم قابلیت اتصال به تلویزیون را دارد.

شرکت ژاپنی نینتندو که پیش از این با عرضه دو کنسول Wii و WiiU سعی کرده بود تا بازار گیمرهای عادی و غیرحرفه ای را به خود اختصاص دهد، در زمینه ارائه خدمات آنلاین نظیر اکس باکس لایو و PSN فعال نبوده و خدماتی در این زمینه به کاربران خود ارائه نمی کند، اما این روزها با معرفی سوییچ مدیران نینتندو اعلام کردند که این شرکت به زودی و چند ماه پس از عرضه کنسول جدید خود به بازارهای جهانی، شبکه آنلاین خود را راه اندازی کرده و زمینه را جهت تعامل آنلاین کاربران خود با یکدیگر را فراهم خواهد کرد.

در همین راستا و در حاشیه مراسم رونمایی رسمی از کنسول سوییچ، Tatsumi Kimishima، مدیرعامل شرکت نینتندو به زودی سرویس خدمات آنلاین خود را راه اندازی کرده و کاربران این شبکه آنلاین برای استفاده از ویژگی ها و امکانات آن باید هزینه ای را به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت کنند. آقای Kimishima در ادامه اظهارات خود افزود که خدمات شبکه آنلاین نینتندو در مقایسه با تجربه محدود بازی آنلاین رایگان این شرکت بسیار بهتر و پیشرفته تر خواهد بود.

مدیرعامل نینتندو در ارتباط با راه اندازی شبکه آنلاین جدید این شرکت گفت: «با استفاده از نینتندو سوییچ شما قادر خواهید بود تا بازی های آنلاین و چندنفره را تجربه کنید» وی در ادامه سخنان خود افزود: «همچنین در صورتی که از اپلیکیشن های اختصاصی نینتندو روی گوشی های هوشمند خود بهره مند باشید می توانید دوستان خود را برای بازی های آنلاین دعوت کرده و بایکدیگر به رقابت پرداخته و به صورت آنلاین با یکدیگر گفت وگو کنید.»

Tatsumi Kimishima که درباره ویژگی ها و امکانات کنسول جدید نینتندو سخن می گفت، اظهار داشت: «درچند ماه نخست آغاز به کار شبکه آنلاین نینتندو که فعالیت آن به صورت آزمایشی خواهد بود استفاده از این شبکه برای کاربران رایگان خواهد بود اما پس از گذشت مدت زمان مذکور کاربران سوییچ باید برای استفاده از خدمات این شبکه حق اشتراک بپردازند.»

شرکت نینتندو پس از رونمایی رسمی از کنسول و معرفی شبکه آنلاین جدید خود اعلام کرد که به زودی جزییات بیشتری از سرویس آنلاین سوییچ روی صفحه اصلی وب سایت خود منتشر خواهد کرد.

براساس اطلاعات موجود در وب سایت شرکت نینتندو، کاربران سرویس آنلاین سوییچ قادر خواهند بود تا علاوه بر تجربه بازی های چند نفره می توانند به گفت وگوی صوتی و دانلود محتواهای ارائه شده توسط سازندگان بازی ها پرداخته و از خدمات ارائه شده استفاده کنند. گفتنی است شرکت نینتندو که قصد دارد تا طی همکاری با اپراتور ژاپنی تلفن همراه DeNA سیستم عضویت در خدمات جدیدی را پایه گذاری کند. این سامانه جدید به کاربران کنسول دستی 3DS و WiiU اجازه می دهد تا بتوانند از شبکه آنلاین جدید نینتندو استفاده کنند.

کارشناسان معتقدند که خدمات آنلاین جدید شرکت نینتندو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و هویت جدیدی به محصولات این شرکت ژاپنی خواهد بخشید. از سوی دیگر تحلیلگران بر این باورند که همکاری نینتندو با اپراتور تلفن همراه ژاپنی بیانگر این واقعیت است که این شرکت به تنهایی توان راه اندازی سخت افزار موردنیاز شبکه آنلاین خود را نداشته و به همین منظور با شرکت DeNA همکاری می کند.

لازم به ذکر است که استراتژی نینتندو در رابطه با شبکه آنلاین خود از شباهت های بسیار زیادی با سرویس آنلاین اکس باکس لایو برخوردار است و هزینه استفاده از آن نیز همانند شبکه لایو مایکروسافت و PSN سونی سالانه 60 دلار خواهد بود. این در شرایطی است که کاربران نینتندو نیز همانند کاربران خدمات آنلاین سونی و مایکروسافت از امکانات استانداردی نظیر گفت وگوی صوتی و تصویری آنلاین و دسترسی به شبکه های اجتماعی برخوردار خواهند بود.

بدون شک و پس از راه اندازی رسمی شبکه آنلاین نینتندو، مدیران این شرکت ژاپنی نیز در پی آن خواهند بود تا ارائه محتواهای جذاب و متنوع روی آن، کاربران را بیش از هر زمان دیگری به استفاده از امکانات ارائه شده در این شبکه متقاعد کرده و همانند دو شرکت رقیب خود، محتواهای سرگرم کننده دیگری نظیر موسیقی، فیلم و سریال های روز را در دسترس کاربران خود قرار دهد.

منبع : www.polygon.com
برچسب ها : دریچه قاب اقتصاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sYbdQUkh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه