پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

از قدیم الایام اغلب افراد بر این باور بوده اند که خرید ملک یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی می باشد که شخص می تواند داشته باشد، با این وجود با توجه به رشد صعودی قیمت ها، دیده می شود که اغلب افراد دست روی دست گذاشته اند و نمی دانند که انجام چه کاری درست است و چه کاری اشتباه و از ترس ضرر کردن دست به هیچ خرید و فروشی نمی زنند.

برای ورود به بازار املاک و مستغلات نیاز است که حساب شده قدم بردارید تا خدایی نکرده متحمل ضرر نشوید اما آنچه را که نباید فراموش کنید این است که بتوانید هدف خود را از فعالیت در این حوزه مشخص کنید. درواقع مسئله این است که قبل از هر کاری به اندازه کافی اطلاعات کسب کنید تا بتوانید تصمیمات درستی بگیرید. با اطمینان می توان گفت که هنوز هم می توان در کلان شهری همچون اصفهان در بازار املاک فعالیت کرد و پول خوبی به جیب زد اما نکته ای که نباید از آن غافل شوید این است که هدف خود را از ورود به این بازار مشخص کنید. به بیانی بهتر اگر هدف تان از خرید آپارتمان سرمایه گذاری است بایستی در مورد محله های موجود در اصفهان اطلاعات لازم را کسب کنید تا متوجه شوید که چه مکان هایی رو به رشد هستند و با خرید آن ها در گذر زمان سود خوبی به دست آورید.

آیا خرید آپارتمان در اصفهان یک سرمایه گذاری مطمئن است

هدف شما از خرید ملک در اصفهان چیست؟

چنانچه هدف شما از خرید ملک در اصفهان سکونت باشد قضیه کاملا متفاوت است و بایستی به فاکتورهایی همچون بودجه تان و البته محل مورد نظرتان برای زندگی و قیمت هر متر زمین در موقعیت مورد نظرتان توجه کنید و با در نظر گرفتن تمامی عواملی که به آن ها اشاره شد در صورت نیاز برای فراهم کردن سرمایه بیشتر به فکر راه حل باشید.

اما چنانچه قصدتان از خرید ملک سرمایه گذاری است، در ابتدا به شما تبریک می گوییم چرا که تصمیم درستی گرفته اید. ضرب المثل معروفی که در بین املاکی ها رایج است این است که ملکی را بخرید و 5 سال نگه دارید تا شما را تا 50 سال نگه دارد. منظور از این ضرب المثل این است که با خرید ملک و صبر کافی به خرج دادن برای فروشش می توانید تا زمان زیادی خیال تان از بابت سرمایه تان راحت باشد. در مجموعه سرمایه گذاری با خرید ملک اگر هوشمندانه انجام شود نتیجه خوبی نیز به دنبال خواهد داشت. در بازار اقتصادی امروز که هیچ چیزی ثابت نیست با اختصاص دادن پول تان برای خرید می توانید حداقل اطمینان حاصل کنید که کنترل کامل بر روی سرمایه خود دارید و امکان سرقت و ... آن وجود ندارد.

چه عواملی در خرید آپارتمان در اصفهان تاثیرگذار است؟

آیا خرید آپارتمان در اصفهان یک سرمایه گذاری مطمئن است

در حال حاضر برای خرید و فروش آپارتمان در اصفهان بایستی شخص بتواند برای خرید ملکی اقدام کند که جای پیشرفت داشته باشد. به این منظور در ابتدای کار بایستی به نکاتی همچون موقعیت جغرافیایی منطقه و عواملی که منجر به جذب سایر سرمایه داران و البته سازمان ها و ... می شود دقت کرد. علاوه بر موقعیت جغرافیایی بهتر است به موقعیت اختصاصی خود ملک نیز توجه شود. این که آپارتمان مذکور در مسیرهای رفت و آمد واقع شده باشد و به اماکن تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشد از جمله عواملی است که نباید از آن غافل شوید و می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت ملک مورد نظر شما داشته باشد.

اگر بودجه زیادی در اختیار ندارید خرید ملک در حومه شهر گزینه مناسبی می باشد، چرا که اغلب حومه شهر شانس رشد بیشتری دارد و در طولانی مدت عواملی همچون توسعه خطوط حمل و نقل شهری همچون مترو و ... منجر به افزایش قیمت در آن می شود.

از دیگر عوامل می توان به تراکم جمعیت در یک نقطه اشاره داشت که همواره منجر به بالا رفتن تقاضا برای خرید در آن ناحیه و البته افزایش قیمت می شود و اگر بتوانید ملکی با توجه به فاکتورهای مذکور پیدا کنید قطعا به مرور زمان سود خوبی خواهید و قطعا بعد از اینکه مزه این سود را بچشید به هیچ عنوان نمی توانید از آن بگذرید و چه بسا به این حرفه به عنوان شغل دومی فکر کنید.

عواملی که در قیمت خانه تاثیر گذار هستند شامل مساحت خانه و البته عمر ساختمان می شوند و اما مسئله دیگری که نقش بسیار اساسی دارد منطقه ای از شهر است که ملک در آن واقع  شده است. کلان شهر اصفهان به ۱۵ منطقه شهرداری تقسیم می شود که هرکدام بودجه مشخصی برای خرید را نیاز دارد.

اصولا قیمت خانه و آپارتمان در بخش شمالی اصفهان در مقایسه با جنوب آن ارزان تر است. البته در سال های گذشته در بخش جنوبی اصفهان هم برنامه هایی برای توسعه شهری اجرا شده که طی آن ها شهرک های مسکونی از جمله بهارستان به بافت شهری اصفهان اضافه شده اند و مثلا اگر کسی قصد خرید آپارتمان در اصفهان با قیمت مناسب تر را داشته باشد، احتمالا چند کیلومتر آن طرف تر در شهر بهارستان می تواند به هدف خود برسد.

محلاتی هم در شهر اصفهان هستند که از دیرباز جز محله های اعیانی یا به قول امروزی ها لاکچری به شمار می روند. گران بودن آپارتمان در این محلات به جز منطقه به دلیل عوامل مختلف از جمله امکانات شهری، اندازه آپارتمان، مصالح ساختمانی به کار رفته و کلا سبک زندگی مردم در این نواحی است.

جالب است بدانید حتی فاصله با رودخانه زاینده رود و یا کوه صفه هم یک از عوامل موثر بر قیمت خرید و فروش آپارتمان در اصفهان است. خیابان عباس آباد، محله مرداویج، خیابان مهر آباد، خیابان شیخ صدوق، خیابان چهارباغ بالا و خیابان مشتاق از جمله محلات گران این شهر به شمار می روند. اگر کسی به فکر خرید آپارتمان در اصفهان با قیمت مناسب باشد، شکی نیست که در این مناطق باید ارقام میلیاردی را در نظر بگیرد

شاید برای پیدا کردن مواردی که مناسب سرمایه گذاری هستند به فکر سر زدن به املاکی ها باشید اما به خاطر داشته باشید که این کار تا حدودی سخت و زمان بر است. بدیهی است که حضور در تمامی املاکی های شهر کاری سخت می باشد، در حال حاضر سایت املاک زمین گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری در اصفهان به کاربران معرفی می کند و هر کسی می تواند با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد برای سرمایه گذاری بلند مدت به دنبال خرید آپارتمان و ملک مناسبی باشد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UHxRH9DE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه