سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 14 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

ارسال بار و کالا از تهران به شهرستان ها یکی از خدماتی است که مجموعه آنی بار با کمترین هزینه به هموطنان گرامی ارائه میشود . حمل و نقل بین شهری یکی از مهمترین موضوعات و خدمات میباشد که تولیدی ها ، کارخانجات و حتی اشخاص برای جابجایی محموله های خود به آن نیاز دارند . از همین جهت ، استفاده از خدمات یک شرکت معتبر و متخصص در ارائه بهترین و کاملترین خدمات باربری بین شهری ، علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل و باربری ، سبب افزایش ایمنی و سرعت خدمات رسانی نیز خواهد شد.

باربری برای نقاط مختلف کشور بصورت همه روزه از تهران و سایر شهر های کشور با ارزانترین نرخ کرایه به شما عزیزان ارائه میشود و علاوه بر این ، بیمه نامه ای کامل و رایگان نیز تا سقف 50 میلیون تومان توسط مجموعه آنی بار به محموله های شما اختصاص خواهد یافت.

مجموعه آنی بار با سابقه 30 ساله در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری و درون شهری ( تهران ) آماده ارائه بهترین و کاملترین خدمات باربری به شما عزیزان خواهد بود.

ارسال بار با تریلی به شهرستان ها

تریلی ها برای حمل و نقل بارهای سنگین شما در اختیارتان قرار میگیرند . این خودروهای باربری توان حمل بار بسیار بالایی دارند و امکان انتقال محموله های بزرگ و حجیم را در کمترین زمان ممکن برای شما فراهم می نمایند.

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل بار و محموله های شما انواع تریلی را در اختیارتان قرار میدهد که عبارتند از :

  • تریلی کفی و بغلدار
  • تریلی ترانزیت چادری
  • تریلی کمپرسی و کمرشکن

تریلی ها معمولا توان حمل 23-24 تن بار را دارند ( بجز کمرشکن ) و باید با بررسی دقیق محموله ، تریلی متناسب با نوع محموله را انتخاب نمایید که این مورد نیز با مشاوره تخصصی و رایگان با کارشناسان آنی بار امکانپذیر خواهد بود.

کرایه تریلی را نیز میتوانید پس از مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار ، از طریق تماس تلفنی با سامانه پنج رقمی 57669-021 استعلام کنید.

ارسال بار به شهرستان ها با کمترین هزینه

باربری با انواع کامیون ها برای شهرستان ها

یکی از مهمترین خودروهای باربری ، کامیون ها هستند که امکان حمل و نقل انواع بار و کالا را برای شما عزیزان فراهم می نمایند . کامیون ها در کمترین زمان ممکن حمل و نقل بین شهری را تا تناژ نهایتا 15 تن انجام میدهند . مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن تعداد زیادی از انواع کامیون ها ، همه روزه از تهران و سایر شهر های کشور خدمات حمل و نقل بار و کالا را در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه می نماید.

کامیون های مجموعه آنی بار عبارتند از :

  • کامیون تک ( 10 تن )
  • کامیون جفت ( 15 تن )
  • کامیون 911

این کامیون ها همانطور که از نام آنها مشخص است توان حمل بار با متفاوتی دارند و امکان انتقال محموله های بر اساس نوع کامیون مورد استفاده میسر میباشد . کارشناسان مجموعه آنی بار با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان ، همه روزه در انتخاب کامیون مناسب برای حمل و نقل بار و کالای شما با کمترین کرایه کامیون اماده ارائه خدمات هستند.

ارسال بار به شهرستان ها با کمترین هزینه

حمل و نقل بار و کالا با خاور برای نقاط مختلف کشور

یکی از انواع خودروهای باربری که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد ، خاور و کامیونت میباشد . این خودروهای باربری برای حمل و نقل محموله هایی تا تناژ 4 تن مورد استفاده قرار میگیرند و امکان تردد در معابر شهری نیز سبب شده است که موارد استفاده از این خودروی باربری بسیار گسترده تر از سایر خودروهای باربری باشد.

آنی بار به دلیل در اختیار داشتن ناوگانی گسترده از انواع کامیونت و خاور ، همه روزه امکان حمل و نقل بار و کالاهای شما را با انواع خاور از همه نقاط کشور فراهم می نماید.

برای ثبت سفارش خاور روباز و مسقف ، و یا استعلام کرایه خاور ، بهترین راه تماس با کارشناسان و متخصصین آنی بار است که در اسرع وقت بهترین اطلاعات و خدمات را در اختیار شما قرار میدهند.

ارسال بار به شهرستان ها با کمترین هزینه

ارسال بار با نیسان وانت برای شهرستان ها

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات نیسان بار برای حمل و نقل محموله های سبک و کم حجم از تهران به سایر نقاط کشور است . ارسال محموله هایی که وزن زیر 2 تن دارند در کمترین زمان ممکن با استفاده از خودرویی مانند نیسان وانت انجام میشود.

باربری نیسان که توسط انی بار به شما عزیزان ارائه می شود ، بر خلاف باربری با کامیون و تریلی که خدماتی سراسری هستند ، تنها از تهران و استان البرز انجام خواهد شد.

نیسان بار آنی بار نیز بصورت کامل تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه انجام میشود.

بیمه نامه کامل برای باربری شهرستان

برای انتقال انواع بار و کالا به نقاط مختلف کشور ، استفاده از بیمه نامه مهمترین موضوعی است که باید در نظر گرفته شود . بیمه نامه آنی بار برای حمل و نقل انواع بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرد و بر اساس میزان ارزش محموله شما روی بارنامه خودروی باربری اعمال میشود.

در صورت بروز هرگونه حادثه که سبب بروز خسارت به محموله های شما شود ، بیمه نامه مسئولیت جبران خسارات را بصورت کامل بر عهده خواهد داشت.

بیمه نامه آنی بار کاملترین بیمه نامه برای ارسال بار و کالا به شهرستان های مختلف است که فارق از نوع خودروی باربری ، برای همه خدمات انی بار مورد استفاده قرار میگیرد.

ارسال بار به شهرستان ها با کمترین هزینه

مشاوره و استعلام کرایه باربری شهرستان ها

برای انتقال محموله ها ، نرخ کرایه برای صاحبین بار بسیار مهم است . متاسفانه در شرایط کنونی و افزایش روزانه نرخ ها ، کرایه ها نیز بصورت روزانه افزایش دارند و اعلام نرخ کرایه دقیق به روز بارگیری موکول میشود .

عوامل زیادی در تعیین هزینه های حمل و نقل بار به شهرستان ها موثر هستند و نرخ کرایه بر اساس آنها مشخص میشود . عوامل موثر در کرایه عبارتند از :

  • شرایط و وضعیت آب و هوایی
  • افزایش هزینه های رانندگان ( لوازم یدکی و سوخت )
  • شرایط سیاسی و ......

تمامی این شرایط در هزینه های حمل و نقل بار و کالا برای شهرهای مختلف کشور موثر هستند و نرخ کرایه بر اساس همین موارد مشخص میشود . شما عزیزان برای ارسال بار به شهرستان ها می توانید بصورت تلفنی با کارشناسان مجموعه آنی بار از طریق شماره تلفن پنج رقمی  57669-021  در تماس باشید و ارزانترین نرخ کرایه کرایه برای نقاط مختلف کشور را بصورت روزانه استعلام کنید.

علاوه بر این می توانید از طریق وبسایت آنی بار بروزترین نرخ کرایه و اطلاعات کافی در خصوص خدمات باربری شهرستان آنی بار را کسب نمایید.

https://anibar.net

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3icCQiBe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه