چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 15 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

احساسات بخش مهمی  از شخصیت هر انسانی را تشکیل می دهند. اگر بعد عاطفی و احساسی انسان را از او جدا کنیم، انسان بودن نیز مفهوم خود را از دست خواهد داد. به عبارت دیگر احساسات و عواطف بخش جدایی ناپذیر از شخصیت انسان ها  هستند. به همین دلیل در هدیه دادن باید حس و حالی که هدیه ما در مخاطب ایجاد می کند را در نظر داشته باشیم. حس و حال و احوال هدایا حتی در هدایای تبلیغاتی نیز مهم هستند.

آنچه که باعث ماندگاری شما در ذهن مخاطب می شود، تنها  هدیه ای که داده اید نیست، احساساتی که در او برانگیخته می کنید نیز برای همیشه ماندگار می شود. همه ما در زندگی احساسات تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرده ایم. گاهی بعد از گذشت زمانی طولانی احساسی که در لحظه ای خاص تجربه کرده ایم را با تمام جزئیات به یاد می آوریم. گویی دوباره در همان شرایط قرار گرفته ایم. هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی نباید از حس و حالی که در مخاطب ایجاد می کنند، غافل شویم. با این مقدمه اجازه دهید که به سراغ حس و حال هدایای مختلف برویم. خوشحالیم که با ما همراه شده اید.

هدایای تبلیغاتی

هدایایی با حس نوستالژیک

برخی هدایا ناخودآگاه به انسان حس نوستالژیک می دهند. احساسی که برای همه افراد خوشایند است. با توجه به احساسی بودن ایرانیان چنین هدایایی از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند. دست شما در انتخاب این قبیل هدایا باز است.

شما می توانید از بین مجموعه ای از صنایع دستی ترکیب یافته از هنرهای اصیل ایرانی از قبیل ظروف خاتم کاری یا میناکاری شده، ظروف مسی مزین به خاتم، ست های متشکل از مجموعه ای جذاب و زیبا از هنر ایرانی از قبیل گلدان الماس تراش، بشقاب الماس تراش، جعبه ترمه و بسیاری از هدایای دیگر، هدیه ای مطابق با سلیقه خودتان و شخصیت دوست یا عزیزتان انتخاب کنید.

علاوه بر تمام نکات مثبتی که این قبیل هدایای عجین شده با هنر اصیل ایرانی هدایا در بردارند، استفاده از آن ها نوعی اعتبار برای برند شما خواهد بود. در صورتی که مخاطب شما فردی غیر ایرانی باشد، کاربرد صنایع دستی ایرانی به عنوان هدیه از این نظر که زمینه تبلیغ و معرفی هنر ایرانیان را به سایر مردم دنیا فراهم می کند نیز اهمیت دارد.

هدایایی از جنس طبیعت

کمتر کسی است که از طبیعت لذت نبرد. متاسفانه بسیاری از ما به دلیل مشغله های روزمره زندگی و کار، فرصت چندانی برای استفاده از طبیعت نداریم. اغلب اوقات در فرصت کوتاهی در آخر هفته از کارها  و مشغله های همیشگی و زندگی روزمره فارغ می شویم که در این زمان نیز لیستی از کارهای شخصی برای انجام دادن داریم.

حس و حال و احوال هدایا ممکن است تداعی کننده طبیعت باشند. این هدایا به ما کمک می کنند که کمی  طعم زیبایی های طبیعت را بچشیم. هدایایی از جنس چوب یا هدایای از جنس گل و گیاه چنین حسی را در انسان زنده می کنند.

ست های هدیه رومیزی از جنس چوب علاوه بر زیبایی، کاربرد زیادی نیز دارند. ست هایی متشکل از جاقلمی، گلدان های زیبا و تقویم، در عین زیبایی و جذابیت کمک زیادی به سر و سامان دادن لوازم ریز و درشت روی میز می کند. گاهی بسیاری از لوازم امروزی از جنس چوب نیز در این ست ها  وجود دارند. برای مثال نگهدارنده موبایل چوبی.

هدایایی که به مخاطب شما حس صمیمیت می دهد

همه ما دوستانی در زندگی داریم که با آن ها  احساس صمیمیت می کنیم. گاهی با این دوستانمان از اعضای خانواده نیز صمیمی تر هستیم. واقعیت این است که احساس صمیمیت یکی از دلایل اصلی تداوم رابطه هاست؛ برخی هدایا نیز به مخاطب شما احساس راحتی می دهند. مخاطب با مشاهده این هدایا احساس می کند که از دوستی صمیمی  هدیه ای گرفته است. در واقع مخاطب با شما احساس نزدیکی می کند. این حس صمیمیت مخاطب با شما به ماندگاری شما کمک زیادی می کند. مشتری یا مخاطب با تجربه چنین احساساتی به شما وفادار می ماند. بسیاری از انواع ماگ و لیوان   با طرح های فانتزی و زیبا چنین حسی را به افراد القاء می کنند.

هدایایی با احساس راحتی و آرامش

ممکن است با شنیدن کلمه هدایای تبلیغاتی تنها  تصویری که در ذهن بسیاری از ما نقش ببندد، هدیه ای رسمی  با برندی ثبت شده روی آن باشد. در صورتی که این تلقی چندان صحیح به نظر نمی رسد. برای برقرار کردن ارتباط با مخاطب می توانید از هدایایی با حس و حال و احوال راحتی استفاده کنید.

هدایای پذیرایی و ست های دمنوش که در لحظات استراحت و آرامش استفاده می شوند، از انواع هدایایی هستند که حس راحتی و آرامش را در فرد ایجاد می کنند.

هدایای تبلیغاتی

این نوع هدایا در زمانی که افراد به تنهایی مشغول استراحت هستند یا در لحظاتی که مشغول صحبت و معاشرت با عزیزی هستند، مورد استفاده قرار می گیرند. به این ترتیب در چنین لحظات دلچسبی شما نیز همراه آن ها  خواهید بود. بهتر است بگوییم شما در خلق چنین لحظاتی نقش داشته اید و به همین دلیل ماندگار خواهید شد.

هدایایی با حس و حال رسمی و سازمانی

در انتخاب هدیه مسائل مختلفی را در نظر می گیریم. گاهی با توجه به شخصیت مخاطب، موقعیت اجتماعی او و شکل رابطه ترجیح دهیم از هدایایی رسمی  و جدی تر استفاده کنیم. به  هرحال اینگونه هدایا نیز در برخی موقعیت ها  لازم به نظر می رسند. سلیقه افرادی که به آنها  هدیه می دهیم متنوع است، ممکن است این هدایا هدیه ای مناسب برای برخی موقعیت ها باشند.  

ست های هدایای چرمی، کیف پول چرمی، کیف های اداری و سمیناری چرمی  و خودکارهای مختلف از این قبیل هدایای رسمی هستند.

ست های دیجیتال متشکل از هدست، پاوربانک، فلش مموری، شارژر فندکی، هولدر موبایل، خودکار فلش دار نیز از جمله هدایای رسمی  و جدی هستند که پرستیژ خاصی دارند.

هدایایی از جنس کار و صنعت

گاهی ما می خواهیم با توجه به شغل و حرفه افراد یا نیازها ی آن ها  هدیه انتخاب کنیم. یا به عبارت دیگر قصد داریم، هدیه ای انتخاب کنیم که بخشی از نیازهای طرف مقابل را برطرف کند و هدیه ما تنها  هدیه ای فانتزی برای لذت بردن و تماشا کردن نباشد.

جعبه های ابزار متشکل از آچار فرانسه، پیچ گوشتی، چهار سو، پیچ گوشتی دو سو، انبردست، آچار آلن در سایزهای مختلف، فازمتر، کاتر، لنت برق و بسیاری از ابزارهای دیگر مانند چاقو ابزارها  یا ابزارهای چندکاره از جمله هدایای کاربردی هستند که در زندگی  همه ما این ابزارها  کاربرد دارند و طبیعتا مخاطب شما از دریافت هدایای کاربردی این چنین خوشحال خواهد شد.

هدایایی از قبیل لباس کار و نظم دهنده عقب خودرو نیز از این قبیل هدایا هستند. شاید برای برخی افراد این قبیل هدایا هدیه مناسبی باشد. مثلا برای آقایانی که علاقه به کارهای فنی دارند یا به دلیل حرفه خود با این قبیل ابزارها  سرو کار دارند، چنین هدیه ای می تواند هدیه ای مناسب باشد. تنوع این محصولات از نظر ظاهر و اجزاء تشکیل دهنده ، برند و قیمت قابل توجه است. 

هدایایی که در انسان حس و حال سفر ایجاد می کنند

برخی از هدایا ناخودآگاه در انسان حس سفر ایجاد می کنند. یک کوله سفری، ست  فلاسک، کلاه یا ابزارهای سفری هدایایی از این جنس هستند که در لحظات خوشی و سفر نیز  شما را همراه مخاطب می کند.

توجه به حس و حال هدایا و احساسات مخاطب در انتخاب هدایای تبلیغاتی

ما در انتخاب هدیه تنها  سلیقه و نظر خودمان را در نظر نمی گیریم، بلکه به دنبال هدیه ای هستیم که مخاطبی که به او هدیه می دهیم نیز از هدیه ما لذت ببرد، احساسات خوبی را تجربه کند و این موضوع را درک کند که حال خوب او برای ما مهم است. در هدایای تبلیغاتی در کنار تمام این نکات ماندگاری برند نیز اهمیت پیدا می کند.

اگر هدیه تبلیغاتی که انتخاب می کنیم، تنها  بر اساس سلیقه خودمان بوده و جنبه تبلیغاتی داشته باشد، بدون شک حس خوبی در مخاطب ما ایجاد نخواهد کرد. ناخودآگاه به او این حس دست می دهد که ما تنها  برای تبلیغ برند و منافع اقتصادی خود به او هدیه داده ایم. در صورتی که انتخاب حساب شده هدیه تبلیغاتی به افراد این احساس را القاء می کند که شما دوست دارید او محصولات و خدمات با کیفیت شما را بشناسد و در مواقعی که نیاز دارد، از آنها  بهره مند شود. در واقع هدیه راهی برای برقراری تعامل و معرفی خودتان به اوست.

در دنیای متنوع حس هفتم شما بهترین انتخاب را خواهید داشت

در انتخاب هدیه های تبلیغاتی باید مراقب باشیم، هدیه ما این حس را در مخاطب ایجاد نکند که تنها به فکر تبلیغ برند خود بوده ایم، بلکه حال خوب و نیازهای او نیز به اندازه کار و حرفه ما برایمان مهم بوده است. به طور کلی نکته سنجی و دقت در انتخاب هدیه به ماندگاری ما کمک زیادی می کند. در انتخاب هدایا باید در نظر داشته باشیم که حس و حال و احوال هدایا با یکدیگر متفاوت است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AzHYGeQ2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه