سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 14 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر تولیدکننده یا عمده فروش لباس، کیف و کفش، و لوازم خانگی هستید، هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین راه افزایش فروش عمده آشنا شوید و مرجع کاملی از بهترین خریداران و مشتریان عمده در اختیار داشته باشید. عمده فروشان زمانی درآمد کسب می کنند که خرده فروشان یا توزیع کنندگان کالاهای آن ها را خریداری کنند. هر چه تعداد خریدارانی که متقاضی کالای عمده شما هستند، بیشتر باشند، احتمال و تعداد فروش شما بالاتر خواهد رفت. اما چطور می توانیم فروش خود را بالا ببریم و کجا می توانیم به فهرستی از مشتریان و خریداران عمده دسترسی داشته باشیم؟

چطور فروش تولیدی و عمده را افزایش دهیم؟ + آشنایی با عمدباکس

فروش آنلاین، تصویری جدید از فروش عمده و ارتباط با مشتری

خرید وفروش عمده اینترنتی از وب سایت های عمده فروشی ایرانی مانند سایت عمدباکس (Omdbox) ازجمله روش های مبادله کالا است که تصویر غالب از مفهوم خرید وفروش را بر هم زده است. به این معنی که فروشگاه و مرکز خرید، و فروشنده و خریدار امکان حضور در فضای مجازی را پیدا کرده اند و مبادله ها به صورت مجازی انجام می شوند. وبسایت های عمده فروشی این امکان را فراهم می آورند که امکان خریدوفروش و مبادله یک کسب وکار از کسب وکار دیگر فراهم شود. در علم بازاریابی، به این نوع مبادلات، B2B (business to business) گفته می شود. به دلیل فراگیر شدن اینترنت و معاملات اینترنتی، خریداران و فروشنده های زیادی در فضای مجازی حضور فعال دارند که می توان بدون واسطه از آن ها اجناس عمده خرید و یا به آن ها فروخت.

برای ورود به این دنیای در حال رشد، تنها کاری که لازم است انجام دهید، تهیه یک آگهی با شرایط فروش جذاب برای کالای عمده ای است که قصد فروش آن را دارید.

صرفه جویی در زمان و هزینه ، قیمت های رقابتی، شرایط متنوع پرداخت، تنوع بالا و داشتن حق انتخاب های بیشتر باعث شده است که افراد زیادی خریدوفروش آنلاین کالاهای عمده را به مراجعه حضوری به فروشگاه ها و تولیدی ها ترجیح دهند و با مراجعه به سایت  های خرید آنلاین کالای عمده، تصویر و اطلاعات دقیق کالای موردنظر خود را مثل جنس، مدل، رنگ و اندازه را مشاهده و خرید خود را انجام دهند.

عمدباکس(Omdbox)، مرجع فروش لباس و کالا عمده

سایت و کانال تلگرامی عمدباکس بستری را فراهم کرده است تا خریداران و فروشندگان کالای عمده با صرف هزینه بسیار پایین، آگهی و تبلیغات خرید و فروش را درج کنند و بدون واسطه، در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به رفت وآمدهای شهری به مبادله کالای عمده بپردازند. هرروزه افراد بیشتری از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان به این جمع می پیوندند. بنابراین عمدباکس در حال تبدیل شدن به مرجعی کامل از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان محصول عمده در ایران است. درواقع، می توان سایت عمدباکس را به عنوان یک بازارچه آنلاین و در حال رشد دانست.

برای رصد تحولات لحظه ای بازار عمده فروشی ایران، پیشنهاد می کنیم  سایت عمدباکس (Omdbox.com) را دنبال کنید و در  کانال تلگرامی عمدباکس عضو شوید.

مزایای استفاده از امکانات عمدباکس(Omdbox)

ورود به سایت و کانال تلگرامی عمدباکس به معنای ورود به یک بازارچه عمده فروشی آنلاین و گشت وگذار آنلاین در میان انواع کالاها، طرح ها، رنگ ها و مدل هاست. عمدباکس این امکان را فراهم آورده است که خریداران و فروشندگان عمده بتوانند با یکدیگر و بدون واسطه با همدیگر ارتباط برقرار کنند و در فضایی رقابتی به معامله بپردازند. چند مورد از مزایای استفاده از عمدباکس عبارت اند از:

  • قابلیت جستجو شدن توسط موتورهای جستجو مانند گوگل

عمدباکس، این امکان را فراهم می آورد که کالای عمده شما در صفحات اول موتورهای جستجو مانند گوگل ظاهر شود.

  • مکانی برای دیده شدن برند شما

فروشندگان و خریداران عمده در عمدباکس آگهی خرید یا فروش ثبت کرده اند. شما تنها با  صرف چند دقیقه می توانید به لیست بلندی از خریداران دسترسی داشته باشید و با مبادله با آن ها جای خودتان را در بازار باز کنید.

  • رصد تحولات لحظه ای بازار و انتخاب بهترین گزینه ممکن

می توانید اجناس عمده خود را به بالاترین قیمت به عده کثیری از خریداران و فروشندگان فعال در عمدباکس بفروشید.

  • صرفه جویی در هزینه و زمان

 دیگر نیازی به مسافرت و صرف هزینه و زمان زیاد نخواهید داشت و به سادگی می توانید با مراجعه به عمدباکس با خریداران مختلف در سراسر کشور آشنا شوید و فروش لذت بخشی را تجربه کنید.

  • برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان، فروشندگان و توزیعکنندگان

در عمدباکس خبری از واسطه نیست و امکان برقراری ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان عمده فراهم شده است.

  • حفظ سلامتی

یکی از رسالت های عمدباکس حفظ سلامت فروشندگان و خریداران محترم در ایام همه گیری کرونا همراه با لذت خرید وفروش است.

  • و هزینه بسیار پایین درج آگهی و ثبت فروشگاه .

سخن پایانی

بهترین راه برای افزایش فروش تولیدی و کالای عمده  این است که در فضای مجازی فعالیت کنید. پیشنهاد می کنیم برای فروش بیشتر کالای عمده خود به جمع خریداران و فروشندگان عمده در کانال تلگرامی عمدباکس بپیوندید و اجناس مدنظرتان را با به فروش برسانید. شما به راحتی می توانید در وب سایت و کانال تلگرامی عمدباکس(Omdbox) با یافتن لیست های مربوط به خریداران کالاهای عمده، به فروش بپردازید. دقت داشته باشید که عمدباکس، بستری برای فعالیت فروشندگان، توزیع کنندگان و خریداران کالای عمده است و خود این سایت متعلق به  فروشنده خاصی نیست. سعی عمدباکس بر این است که خریدارانی را که به دنبال تأمین کالای عمده هستند را به شما معرفی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت عمدباکس (Omdbox) و کانال تلگرامی عمدباکس مراجعه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/D8Zy0ff0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه