چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 15 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش سفر با تو در نتیجه، ECDC به همه اروپایی ها گفته است که از انجام هر گونه سفر غیرضروری خودداری کنند، به ویژه آنهایی که بهبود می یابند یا واکسینه نشده اند.

همانطور که نیویورک تایمز گزارش داد، بسیاری از دولت های اتحادیه اروپا به رغم وجود چند کشور از جمله اتریش، از قرنطینه های بیشتر ناامید هستند. وزیر بهداشت فرانسه، اولیویه وران، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "هیچ قرنطینه، بدون منع رفت و آمد، بدون تعطیلی فروشگاه ها، بدون محدودیت سفر" در نظر گرفته شده است. وران گفت: "ما در حال انتخاب برای آشتی دادن آزادی و مسئولیت هستیم."

سفر به اروپا با تورهای مسافرتی

بیشتر برای شما

آتش سوزی مشکوک در خانه نماد حقوق زنان سوزان بی. آنتونی در آخر هفته

«تو من را شنیدی، پسر کلمه N.» خدمه پرواز درباره افزایش خشم هوایی شهادت می دهند - و در مورد آن چه باید کرد

دلتا از خطوط هوایی می خواهد لیست پرواز ممنوع خود را به اشتراک بگذارند

درعوض، فرانسه یک واکسن تقویت کننده را پیش نیازی می کند تا همه بزرگسالان بتوانند گواهینامه معتبر کووید دیجیتال اتحادیه اروپا (که در فرانسه پاس بهداشتی نامیده می شود) داشته باشند، مگر اینکه بخواهند هر دو روز یک بار آزمایش شوند تا وارد بارها، کافه ها، رستوران ها شوند و بروند. در مورد زندگی روزمره آنها همچنین تصمیم گرفته است کلوپ های شبانه را در کریسمس تعطیل کند و واکسیناسیون کودکان 5 تا 12 ساله را به عنوان یک استراتژی کلیدی تحت فشار قرار داده است.

تور اروپا ارزان را با سفر باتو تجربه کنید

کل بلوک از گواهی دیجیتال کووید اتحادیه اروپا برای اجازه سفر بدون محدودیت در سراسر اتحادیه اروپا و کشورهای منطقه شینگن استفاده می کند - تا کنون، اتحادیه اروپا تا تاریخ 1 دسامبر 650 میلیون گواهی صادر کرده است. مسافران خارجی می توانند به این برنامه ها دسترسی داشته باشند و/یا نسخه کاغذی آن کافی است.

در اینجا لیستی از الزامات واکسیناسیون، آزمایش و قرنطینه برای کشورهای اتحادیه اروپا (به علاوه شینگن و بریتانیا) برای دسامبر 2021 آمده است.

بسته به مسیر Omicron (اگرچه دلتا همچنان دلیل اصلی نگرانی است) این محدودیت ها ممکن است در یک لحظه تغییر کنند. مهمتر از همه، مطمئن شوید که همه رزروها بیمه شده و قابل استرداد کامل یا حداقل قابل تعویض یا رزرو مجدد هستند.

اتریش- سفرهای توریستی کاملاً بسته است

اتریش تا 13 دسامبر در قرنطینه شدید است و هرگونه سفر به دلایل توریستی مجاز نیست. مرزها فقط برای دیدارهای خانوادگی یا برای سفرهای کاری باز است و کشور امیدوار است که پس از 13 دسامبر برای سفرهای غیرضروری بازگشایی شود، اگرچه این امر بدیهی است که به سیر ویروس و نوع جدید کووید-19 بستگی دارد.

در داخل کشور، محدودیت های کووید-19 را بر اساس آنچه که قانون 3G نامیده می شود دنبال می کند - Geimpft (واکسینه شده)، Genesen (بازیابی شده)، Getestet (تست منفی). برخی از مکان ها بسته به منطقه و محل برگزاری، درخواست اثبات 3G، برخی دیگر 2G و برخی 2.5G می کنند.

چراغ های کریسمس تالار شهر در La Grande Place در بروکسل، بلژیک را روشن می کند. گتی ایماژ

بلژیک—بیشتر واکسینه نشده مجاز نیستند

بلژیک برای تعیین محدودیت های سفر طبق توصیه های ECDC، کشورهای دارای کد رنگ هستند و بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن در حال حاضر قرمز هستند، و همچنین اکثر کشورهای شخص ثالث. به روز رسانی شنبه ها انجام می شود.

مسافرانی که از مناطق سبز یا نارنجی وارد می شوند نیازی به قرنطینه یا آزمایش ندارند. هرکسی که از یک منطقه قرمز در منطقه اتحادیه اروپا / منطقه شنگن یا یک کشور منطقه قرمز در لیست سفید وارد می شود - اگر واکسینه شده باشد، نیازی به آزمایش یا ایزوله شدن ندارد. هرکسی که واکسینه نشده باید با نتیجه آزمایش PCR منفی برسد، به ایزوله رفته و پس از آزمایش منفی در روزهای 1 یا 2 آزمایش کند.

هرکسی که از منطقه قرمز خارج از اتحادیه اروپا/فهرست سفید وارد شود، تنها در صورتی مجاز است که واکسینه شده باشد، یا بتواند ثابت کند که به دلایل اساسی در حال سفر است.

اگر افراد مجبور به سفر هستند، باید 48 ساعت قبل از ورود، "فرم یاب مسافر بهداشت عمومی" را پر کنند.

بلغارستان - وضعیت اضطراری تا مارس 2022 اعلام شد

«وضعیت همه گیری اضطراری» تا 31 مارس 2022 تمدید شده است.

کشورها در حال حاضر به کشورهای سبز، نارنجی و قرمز تقسیم می شوند - اکثر کشورهای اتحادیه اروپا در حال حاضر در لیست نارنجی قرار دارند، مانند ایالات متحده.

افرادی که فهرست سبز و نارنجی وارد می شوند باید به قرنطینه ده روزه بروند یا اگر گواهی دیجیتال کووید اتحادیه اروپا خود را نشان ندهند، نتیجه آزمایش PCR/آنتی ژن منفی است.

برای ورود از کشورهای لیست قرمز، فقط سفرهای ضروری از طریق فهرست استثناها مجاز است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/e2S2ol9M
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه