سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 14 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

برای کسی که اهل سفر و گردشگری باشد فرقی نمی کند در چه فصل و زمانی از سال قرار دارد، همیشه مقاصد جذاب متناسب با همان فصل انتظارش را می کشد. فصل زمستان یکی از بهترین فصل ها برای مسافرت رفتن به حساب می آید و خیلی ها با خرید بلیط دبی خود را به آب و هوای گرم و لذت بخش حوزه خلیج فارس دعوت می کنند. اما به جز دبی، مقاصد خارجی زیادی داریم که سفر به آن ها در فصل زمستان خالی از لطف نیست. در این مطلب با ما همراه باشید تا جذاب ترین مقاصد سفرهای خارجی در فصل زمستان را با هم بررسی کنیم.

پوکت، تایلند

جذابترین سفرهای خارجی در فصل زمستان

کشور زیبای تایلند با طبیعت بکر و جزایر و سواحل چشم نوازی که دارد همواره یکی از بهترین مقاصد سفر به خصوص در فصول سرد سال به حساب می آید. در فصل زمستان، گرمای منطقه کمتر است و گردشگران کمتری هم به تایلند سفر می کنند، از این رو سفر به تایلند می تواند یکی از بهترین مسافرت های خارجی در زمستان به یک منطقه گرم باشد. شهر بهشتی پوکت و جزایر اطرافش همیشه میزبان تعداد زیادی گردشگر بوده است. از جاذبه های این شهر می توان به ساحل کاتا، ساحل آزاد، ساحل سورین، فانتاسی، ساحل کارون، بازار واکینگ استریت، پناهگاه فیل ها، معبد جوی توی، ساحل کاتا نوی و مجسمه بزرگ بودا اشاره کرد.

دبی، امارات

دبی، مشهورترین و زیباترین شهر امارات متحده عربی و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری خاورمیانه به حساب می آید که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا به خصوص ایران است. شهر مدرن و خلاق دبی با جاذبه های گردشگری بی نظیری که دارد بین گردشگران طرفدار زیادی پیدا کرده است و ایرانیان هم در نیمه دوم سال بخصوص در زمستان، با رزرو هتل های دبی و خرید بلیط به مقصد دبی، خود را به این شهر پرشور و هیجان می رسانند.

استانبول، ترکیه

استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان گردشگران خارجی و داخلی است. این کلان شهر زیبا با جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوان خود به مقصد درجه یک مسافران ایرانی برای سفرهای خارجی تبدیل شده است. نیمه دوم سال به خصوص در فصل زمستان قیمت بلیط های استانبول به خصوص قیمت بلیط تهران استانبول به صورت چشم گیری کاهش پیدا می کند تعداد زیادی از ایرانیان به این کشور سفر می کنند.

این کلان شهر پرهیاهو و محبوب دارای مراکز اقامتی متعددی است. هتل های استانبول تنوع زیادی دارد که گردشگران می توانند از بین انواع هتل های لوکس گرفته تا هتل های اقتصادی، انواع هاستل ها و هتل آپارتمان بسته به نوع سلیقه و میزبان بودجه تان انتخاب کنند.

هند

جذابترین سفرهای خارجی در فصل زمستان

یکی از پرطرفدارترین مقاصد آسیایی کشور پهناور هند بوده که با فرهنگ متفاوت و جاذبه های شگفت انگیزش همیشه گردشگران را هیجان زده می کند. یکی از بهترین زمان های سفر به هند نیمه دوم سال به خصوص زمستان است چرا که در این فصل از گرمای هوا کاسته شده و آب و هوای مطلبوی انتظار گردشگران را می کشد. از طرف دیگر در این فصل تردد مسافران به هند هم کم می شود و در همین راستا هزینه های سفر به هند مثل هزینه رزرو بلیط یا هتل نیز کاهش می یابد. از میان شهرهای هند، شهر ساحلی گوا گزینه بسیار خوبی برای سفر در فصل سرد است.

مراکش

مراکش که یکی از کشورهای آفریقای شمالی است به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد از آب و هوای گرم و مطلوبی در زمستان برخوردار است. شهر مراکش که بدلیل رنگ خاک بناهای تاریخی آن به شهر سرخ مشهور است، از جمله شهرهای محبوب توریستی این کشور به حساب می آید. سرگرمی های متنوع و جاذبه های گردشگری این شهر و اماکن دیدنی آن از این شهر تاریخی خاطره ای فراموش نشدنی برای هر گردشگری در مراکش به یادگار خواهد گذاشت. از جاذبه های شهر مراکش می توان به جامع الفنا که مرکز پرهیاهو و زنده شهر با غرفه های اشیاء قدیمی و نوازندگان و نقالان است، مسجد جامع کتیبه، مدرسه بن یوسف، کاخ باهیه، موزه مراکش و باغ های مناره اشاره کرد.

جذابترین سفرهای خارجی در فصل زمستان

جزایر مالدیو

جزایر مالدیو با ظاهر مجلل و فوق العاده خود همواره پذیرای گردشگران و سفر دوستان زیادی است که به دنبال خلوت و آرامش می گردند. مجموعه جزایر مالدیو در اقیانوس هند قرار گرفته که پایتخت آن ماله است. شاید براتون جالب باشد که بدانید مالدیو بیش از هزار جزیره مرجانی کوچک دارد که تنها 202 جزیره از آن قابل سکونت است.

جذابترین سفرهای خارجی در فصل زمستان

مالزی

یکی دیگر از جذاب ترین مقاصد سفر خارجی در زمستان کشور مالزی به حساب می آید که با فرهنگ و تاریخ غنی و متنوعی که دارد همواره میزبان گردشگران و سفر دوستان زیادی بوده است. این کشور که در جنوب شرق آسیا واقع شده، به دلیل قرارگیری در یکی از مسیرهای مهم تجاری بین چین و خاورمیانه از زمان های قدیم مورد توجه واقع شده است. کوالالامپور به عنوان بزرگ ترین شهر و پایتخت مالزی شناخته می شود. این شهر که در نزدیکی خط استوا قرار دارد همواره با رطوبت بالا و باران های موسمی همراه است. برج های بلند و کوچه های باریک، جاذبه های شهری و جنگل های تو در تو استوایی در بافت طبیعی این شهر هر گردشگری را مشتاق به ماجراجویی در شهر می کند.

رزرو ارزانترین هتل های خارجی

اگر قصد سفر به این مقاصد دوست داشتنی را دارید به هیچ وجه نگران محل اقامت خود نباشید. چرا که به کمک فلای تودی، هوشمندترین و جامع ترین سایت رزرو هتل خارجی، به راحتی می توانید در هر نقطه از جهان که بخواهید هتل خود را رزرو کرده و اقامتی فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. برای این کار کافیست به صفحه هتل خارجی فلای تودی بروید؛ اسم هتل یا شهر مقصد را وارد کرده و بعد از انتخاب تاریخ، کلید جستجو را بزنید تا لیست کاملی از هتل های شهر مورد نظر برایتان به نمایش درآید. در این صفحه هتل ها از ارزان ترین به گران ترین مرتب شده اند و به راحتی می توانید به مقایسه هتل ها و قیمت هایشان پرداخته و با اطمینان خاطر رزرو خود را انجام دهید و در انتها واچر خود را به صورت آنلاین دریافت کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dlW7BEug
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه