شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

استفاده از لاک ها در انواع رنگ های گوناگون طرفداران بسیار زیادی خصوصا در بین دختران نوجوان و جوان دارد. استفاده و خرید انواع لاک ناخن اصل می تواند تاثیر مستقیمی بر آراستگی دستان شما داشته باشد. از این رو قصد داریم به معرفی انواع رنگ لاک برای انواع رنگ پوست در جهت یک انتخاب مناسب بپردازیم.

لاک مناسب رنگ پوست شما کدام است؟

رنگ پوست شما چه روشن باشد و چه تیره، برای زیبایی بیشتر دست و ناخن ها، علاوه بر استفاده از انواع وسایل کاشت ناخن ، شما می توانید از لاک های مختلف برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. بنابراین معرفی انواع رنگ لاک برای انواع رنگ پوست می تواند به شما برای یک انتخاب درست کمک کننده باشد. پس از انتخاب رنگ لاک مناسب باید یک سری از نکات را هنگام لاک زدن رعایت کنید تا نتیجه ی خوبی بگیرید.

برای مثال ناخن خود را کاملا پاک کنید و سپس لایه ای از برق ناخن روی آن بزنید. بعد به آرامی و در یک جهت لاک زدن را شروع کنید. این کار را از بالا به پایین و در جهت مستقیم انجام دهید. پس از اینکه تمام انگشت ها را لاک زدید می توانید یک لایه برق ناخن جهت حفاظت بیشتر و دوام بالاتر رنگ لاک خود روی ناخن هایتان بزنید.

انتخاب یک رنگ مناسب می تواند در جلوه ی نهایی کار اثرگذار باشد. بنابراین در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی انواع رنگ لاک برای انواع رنگ پوست بپردازیم و اطلاعات کافی را برای یک انتخاب مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

انواع رنگ لاک برای پوست گندمی

اگر شما هم دارای رنگ پوست گندمی و از طرفداران لاک زدن هستید این قسمت از معرفی انواع رنگ لاک برای انواع رنگ پوست را از دست ندهید. رنگ پوست گندمی می تواند تیره یا روشن باشد.

معرفی انواع رنگ لاک برای انواع رنگ پوست | انتخاب بهترین رنگ لاک ناخن

افرادی که پوست گندمی روشن دارند پوستشان سفید و شیری است زیرا رنگدانه های پوست گندمی روشن بسیار کم است. پوست های گندمی تیره هم کمتر از این دسته در مقابل آفتاب دچار سوختگی می شوند. اما رنگ لاک مناسب برای دارندگان پوست های گندمی معمولا رنگ آبی کبالت، سبز شکاری، نارنجی روشن، بنفش تیره، رنگ شرابی، صورتی خنثی، آبی پاستیلی و... است.

گاهی انتخاب رنگ مناسب لاک بستگی به این مسئله دارد که می خواهید در چه موقعیتی از لاک بر روی ناخن هایتان استفاده کنید. برخی از افراد که در محیط های اداری و رسمی شاغل هستند معمولا از رنگ های ملایم تر استفاده می کنند که کمتر به چشم می آیند و خیلی جیغ نیستند. اگر پوست شما گندمی است و در چنین شرایطی قرار دارید می توانید از بین رنگ هایی که معرفی کردیم، رنگ صورتی خنثی را انتخاب کنید.

اما اگر محدودیتی از جهت انتخاب رنگ لاک برای شما وجود ندارد و پوستتان هم گندمی است بهتر است از لاک های کمرنگ و ملایم استفاده نکنید. استفاده از رنگ های ملایم بر روی ناخن های پوست گندمی باعث می شود تا دست شما حالت رنگ پریده پیدا کند و آن جلوه ی شایسته را از بیرون نداشته باشد.

انواع رنگ لاک برای پوست های سبزه

در جهت معرفی انواع رنگ لاک برای انواع رنگ پوست به بررسی پوست سبزه و تیره در این بخش از نوشتار می پردازیم. پوست های سبزه یکی از رنگ های جذابی است که افراد زیادی در اقلیم ما از آن برخوردار هستند. کسانی که پوست سبزه ای دارند رنگ پوستشان شباهت زیادی به رنگ زیتون دارد. این رنگ پوست متشکل از سه رنگ زرد، سبز و قهوه ای است.

اهمیت توجه به  رنگ پوست آنقدری است که  هنگام آرایش هم در نظر گرفتن رنگ پوست ضروری است. برخی از رنگ ها هستند که روی ناخن های دست این افراد خود را بیشتر و زیباتر نشان می دهند.

معرفی انواع رنگ لاک برای انواع رنگ پوست | انتخاب بهترین رنگ لاک ناخن

تناژ رنگی قرمز، بنفش و طلایی می توانند انتخاب مناسبی برای پوست های سبزه باشند. یکی از موارد عجیبی که شاید فکرش را هم نکنید جلوه ی لاک مشکی بر روی ناخن افراد سبزه است. پوست های تیره می توانند از این رنگ لاک استفاده کنند. رنگ های جیغ مثل قرمز و آبی پررنگ نیز در طراحی ناخن پوست های سبزه بسیار زیبا است. رنگ بنفش هم می تواند با پوست تیره و سبزه ترکیب شود و آن را روشن تر نشان دهد. اگر رنگ پوست شما سبزه است و به دنبال انتخاب یک لاک با رنگ مناسب هستید رنگ سبز پررنگ را فراموش نکنید.

جلوه ی این رنگ لاک روی پوست شما بی نظیر است و کافیست فقط یک بار آن را امتحان کنید تا محو زیبایی چشمگیر و خیره کننده ی آن روی پوست خود شوید. بنابراین لاک های تیره رنگ، مناسب پوست های تیره و سبزه هستند و ظاهر شیکی را بر روی ناخن های شما ایجاد می کنند.

چه رنگ لاکی دست را سفیدتر نشان میدهد؟

پیش از این به معرفی انواع رنگ لاک برای انواع رنگ پوست با تمرکز بر پوست های گندمی و سبزه پرداختیم. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم اهمیت انتخاب رنگ متناسب با پوست حتی در آرایش صورت هم قابل توجه است.

ممکن است شما هم در دسته ی کسانی باشید که بخواهید با لاک زدن جلوه ی روشن تر و سفید تری به دستان خود بدهید. به همین جهت می خواهیم پیشنهاداتی را در جهت انتخاب لاک هایی که دستان شما را سفید تر نشان می دهند بیان کنیم.

زمانی دست شما سفید تر نشان داده می شود که لاک روی ناخن متناسب با رنگ پوستتان انتخاب شود. اگر از لاکی استفاده کنید که پوست دست شما را رنگ پریده نشان دهد، علاوه بر این که جلوه ی قشنگی ندارد باعث می شود تا پوست شما روشن نشان داده نشود.

معرفی انواع رنگ لاک برای انواع رنگ پوست | انتخاب بهترین رنگ لاک ناخن

افرادی که پوست دست آن ها روشن است خیلی مشکلی در انتخاب رنگ لاک نخواهند داشت و دامنه ی انتخاب آن ها نسبت به افرادی که پوست گندمی و پوست سبزه دارند بیشتر است. برخی از انواع لاک ها می توانند برای پوست های تیره تر مناسب باشند و آن را روشن تر نشان دهند. یکی از انواع این لاک ها، لاک های متالیک است که بسیار جذاب هستند.

این لاک ها هماهنگی خیلی خوبی روی پوست تیره دارند و می توانند از آن ها به تنهایی یا از طریق ترکیب با رنگ های دیگر و طراحی استفاده کنید. لاک هایی که حالت شاین و درخشان دارند می توانند رنگ پوست شما را روشن تر نشان دهند. مثلا استفاده از رنگ نقره ای براق و درخشان هم یک انتخاب بسیار شیک برای پوست های تیره است.

علاوه بر رنگ لاک سعی کنید رنگ لباس خود را هم طوری انتخاب کنید که رنگ پوست شما را تیره تر از حالت عادی خود نشان ندهد. معمولا برای افراد با رنگ پوست تیره، گندمی و سبزه رنگ های گرم و تند انتخاب بسیار جالبی هستند. اگر رنگ لباس خود را گرم و تند انتخاب کردید می توانید رنگ لاکتان را سرد انتخاب کنید تا یک ترکیب بی نظیر را رقم بزنید.برای خرید انواع لاک ناخن می توانید از فروشگاه اینترنتی نیروان اقدام نمائید.

معرفی انواع رنگ لاک برای انواع رنگ پوست | انتخاب بهترین رنگ لاک ناخن

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5DpN3AHw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه