جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اکثر صاحب خانه ها به دنبال خدمات شستشوی فرش دستباف در قالیشویی نیستند زیرا فکر می کنند جاروبرقی کافی است. اما آنها نمیدانند، در حالی که فرش دستباف  آنها ممکن است روی سطح تمیز به نظر برسد، اما پر از ذرات میکروسکوپی است. همچنین هر چه بیشتر فرش را جاروبرقی بکشند پیرتر و فرسوده تر می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، تنها راه برای بازگرداندن آن به شکوه سابق، شستن فرش دست باف است. به این ترتیب، داخل و خارج آن کاملا تمیز می شود. اما آیا می توانید فرش خود را در خانه شامپو بزنید و بشویید؟ بله، شما می توانید، اما اکثر مردم نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند چون این کار علاوه بر اینکه زحمات زیادی دارد ممکن است باعث ایجاد دردسر هم بشود چون فرش ها دارای انواع مختلفی هستند و نحوه تمیز کردن ان ها متفاوت است. 

 اگرچه ممکن است متوجه کثیف بودن فرش خود نشوید،اما پس از کثیف شدن آن، پنهان کردن لکه‌ ها سخت خواهد بود. در حالت ایده آل،  شستشوی فرش های دست باف باید به طور حرفه ای توسط خدمات قالیشویی در تهران انجام شود. 

خدمات شستشوی فرش دستباف در تهران

برای برخی، شستشوی فرش دستباف و ایده بالا زدن آستین ها و انجام پروژه آخر هفته در خانه ممکن است جذاب به نظر برسد. اما در حالی که کارهایی مانند کاشت چند گل یا آزمایش یک تکنیک رنگ آمیزی جدید از Pinterest ممکن است سخت باشد ولی اگر به درستی انجام نشود مشکلات زیادی ایجاد نمی کند، واقعیت این است که دلایل زیادی وجود دارد که شما نباید فرش خود را به تنهایی تمیز کنید.
در متن زیر به چند مورد اشاره میکنیم که چرا باید شستن قالی های دست باف را به متخصصین بسپارید 

1.شامپو زدن بیش از حد

این درست است که شما می توانید کارهای بسیار خوبی انجام دهید، اما در این مورد، ما در مورد شامپو ("صابون") استفاده شده روی فرش صحبت می کنیم. ما متوجه شده‌ ایم که بسیاری از افرادی که شستن فرش دست باف خود را انجام می‌ دهند، این اشتباه مبتدی را مرتکب می‌ شوند. آنها نه تنها شامپوی زیادی را در طول فرآیند تمیز کردن می‌ زنند، بلکه آنچه را که استفاده می‌ کنند به‌ درستی آبکشی نمی‌ کنند. مواد شیمیایی باقیمانده می توانند به قالی دست باف شما آسیب برسانند و بقایایی را در پشت خود باقی می گذارند که فرش شما را به یک آهنربای کثیفی تبدیل می کند. ما در قالشویی در تهران از محصول مناسب فرش شما به مقدار مناسب استفاده می کنیم و محل را به خوبی آبکشی می کنیم. این فقط راه درست مراقبت از فرش است!

2.خیس شدن بیش از حد

خیس کردن فرش شما در آب راه حلی برای تمیز کردن سطح ان نیست. اگر آب بیش از حد مصرف شود، نه تنها در معرض خطر ایجاد مشکلات کپک به خانه خود هستید (که رطوبت اضافی برای مدت طولانی قبل از خشک شدن در زیر سطح قرار می گیرد!)، بلکه ممکن است شاهد جمع شدن فرش خود نیز باشید. و فرش شما از لبه ها یا درزها شروع به پاره شدن می کند. قالیشویی در تهران از روش شستشوی مناسبی استفاده می‌کند که باقیمانده‌ ها را از فرآیند تمیز کردن فرش پاک می‌ کند و به‌ سرعت خشک می‌ کند – معمولاً پس از نیم روز زمان برای کمک به خشک کردن، بسته به شرایط بیرونی، تهویه هوا یا گرما نیاز است ، اما جریان مداوم هوا به کوتاه شدن مدت زمان فرآیند خشک کردن کمک می کند. اگر در زمان تمیز کردن و بعد از تمیز کردن پنکه های سقفی برای تسریع روند کار داشته باشید، هرگز ضرری ندارد در نظر داشته باشید که همه این نکات برای خدمات مبل شویی در منزل هم صدق میکند.

3.استفاده بیش از حد از خوشبو کننده ها

علاوه بر شستشوی فرش دستباف خود، می‌ خواهید که بهترین بوی خود را برای مهمانان داشته باشد. قطعا، شما نمی‌ خواهید که کف اتاقتان بوی فلافل بدهد و حیوان خانگیتان بعد از بازی روی آن غلط بزند. با این حال، بو کردن فرش شما ممکن است بوها را بپوشاند، اما راه حل یا جایگزینی برای تمیز کردن نیست. پودر در الیاف فرش شما گیر می کند و در نتیجه فرشی نامرتب و کسل کننده به نظر می رسد. استفاده بیش از حد از این پودر باعث ایجاد تجمع می شود و به خصوص اگر نتوانید آنها را با جاروبرقی خود پاک کنید.

گارانتی ها

ضمانت‌ های بسیاری از تولیدکنندگان فرش مستلزم این است که فرش به صورت حرفه‌ ای تمیز شود تا اعتبار آن حفظ شود. قبل از رفتن و انجام این کار، حتماً ضمانت‌ های سازنده خاص خود را بررسی کنید و در صورت شک با یک متخصص تماس بگیرید. این می تواند شما را در هزینه های طولانی در مدت طولانی صرفه جویی کند!

دفعه بعد که فکر کردید ماشینی اجاره کنید یا همه محصولات فرششویی بدون نسخه خود را عرضه کنید، در نظر داشته باشید که با ما تماس بگیرید. در در قالیشویی در تهران، ما مشتاق هستیم که بهترین تجربه را به مشتریان خود ارائه دهیم و خانه شما را به مکانی واقعی برای راحتی تبدیل کنیم. به عنوان بخشی از تعهد خود به تعالی، از جدیدترین فناوری تمیز کردن فرش شما برای لکه‌ ها یا بوها استفاده می‌ کنیم و حتی آن مناطق پر رفت و آمد را با یک سیستم تمیز کردن استخراج پیشرفته زنده می‌ کنیم. وقتی کارمان تمام شد، یک بازرسی نهایی کامل انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم که شما راضی هستید. بگذارید  نواوران نانو نگرانی تمیز کردن فرش های شما را از بین ببرد!

تلفن تماس  09195340864‬ برای هماهنگی خدمات قالیشویی در تهران

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rxw9FIJT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه