چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 15 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کسب درآمد با ارده گیری و کره گیری

آیا می دانید که با خرید دستگاه ارده گیر می توانید در خانه کسب وکاری راه بیاندازید و درآمد داشته باشید؟ بله درست است امروزه بسیاری از کسب وکارها را می توان در ابعاد کوچک در خانه راه اندازی کرد. اگر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید ما ضمن معرفی دستگاه ارده گیری و قابلیت های آن به بررسی نکات مهم خرید دستگاه کره گیر و ارده گیر خانگی، پرداخته و اطلاعات جامعی را درباره ساختار و عملکرد این دو دستگاه در شما قرار خواهیم داد.

کسب وکار خانگی چیست؟

کسب درامد با ارده گیری و کره گیری

پیش از آن که به دو کسب وکار خانگی ارده گیری و کره گیری بپردازیم، بهتر است ببینیم کار خانگی چیست و چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟ طبق تعریفی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره مشاغل خانگی یا مشاغل خانگی یا Home business  ارائه کرده " کسب وکار  خانگی به آن دسته از فعالیت هایی گفته می شود که از سوی یک عضو یا اعضای خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار انجام می گردد بدون آن که مزاحمت و اخلالی در آرامش واحد های مسکونی همجوار و همسایه ها رخ دهد." این فعالیت عموما به تولید کالا و یا ارائه خدمات خدمت قابل عرضه به بازار منجرمی شود. اهمیت این نوع از فعالیت های خانگی در این است که با ایجاد شغل و همچنین نوآوری در ارائه محصولات تازه می توانند تنوع بسیاری را در بازار ایجاد نمایند. ایجاد شغل خانگی ارده گیری و کره گیری که در ادامه به معرفی بیشتر آن و دستگاه های مرتبط با آن خواهیم پرداخت، جزء همین ‍دسته از مشاغل به شمار می آید که می تواند توسط یک عضو و یا اعضای یک خانواده در محیطی کوچک انجام گیرد.

ارده گیری در خانه

در حال حاضر شناخت مردم از محصولات گیاهی نسبت به گذشته بسیار افزایش پیدا کرده و ترجیح می دهند از روغن های گیاهی برای پخت و پز استفاده کرده و یا برای صبحانه به جای استفاده از مواد غذایی پر کالری و پر چربی از ارده، حلوا ارده و یا کره پسته و بادام زمینی که برای گروه های سنی مختلف بخصوص کودکان، نوجوانان و همچنین ورزشکاران و بیماران می تواند بسیار مقوی و انرژی زا باشد، استفاده نمایند. بنابراین از آن جا که مشتریان و علاقمندان ارده ای که از کنجد و .. تهیه می شود، افزایش پیدا کرده بسیاری سعی کرده اند با خرید دستگاه ارده گیر خانگی تهیه این محصول را در خانه انجام داده و ضمن کسب درآمد از یک شغل جمع و جور خانگی، فرآورده با کیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در ادامه ما به معرفی بیشتر این دستگاه خواهیم پرداخت. دستگاه ارده گیری در دو نوع سنگی و صنعتی تولید شده که البته خروجی هر دو آن ها یکسان است و ارده را بدون اینکه نیاز به صاف کردن داشته باشد تولید می کنند و تفاله های کنجد در مخزن دیگری جمع می شود که به مصارف دیگری می رسد.

کسب درامد با ارده گیری و کره گیری

دستگاه ارده گیر خانگی طبیعتا از ابعاد و اندازه کوچک تری برخوردار است و می توان آن را در قسمتی از خانه قرارداده و به راحتی یک شغل خانگی را راه انداخت و از آن کسب درآمد نمود. دستگاه ارده گیری خانگی همان طور که اشاره کردیم با توجه به مخزن کوچکی که دارد، ضمن اشغال فضای کم، صدای بسیار کمی هم دارد ولی شیوه عملکرد آن ها در تولید ارده با دستگاه های ارده گیر بزرگ و صنعتی تفاوتی ندارد و تنها تفاوتشان در میزان ارده تولید است.

کره گیری در خانه

همان طور که در مقدمه اشاره کردیم راه های کسب درآمد در منزل با تولید ارده و کره می تواند به خانواده ها کمک نماید تا با تولید یک محصول با کیفیت و ارائه آن به بازار در کنار تبلیغات درست و اصولی و برندسازی به درآمد عالی دست یابند. خرید دستگاه کره گیر خانگی محصولی است که می تواند مانند دستگاه ارده گیر به درآمدزایی خانواده ها کمک نماید. ابعاد دستگاه کره گیر نیز مانند سایر دستگاه های خانگی کوچک است و جای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد. عملکرد دستگاه کره گیری به این صورت است که با استفاده از نیروی گریز از مرکز چربی موجود در ماست یا شیر را از آن جدا کرده و کره به این شکل آماده می شود. در حال حاضر با خرید دستگاه کره گیر مختلفی که در بازار موجود است می توان کره را در انواع و میزان مختلف تولید کرد. نوع دیگری از دستگاه کره گیر نیز وجود دارد که برای تهیه کره بادام زمینی، پسته و فندق کاربرد دارد و می تواند یک محصول لطیف با میزان زبری بسیار کم و خوش طعم را تولید نماید. هنگام خرید این محصول باید توجه داشته باشید که کره گیرها در دو نوع کره گیر بالازن و کره گیر پایین زن موجودند که می توانید بر اساس نیاز و عملکردی که مورد نظرتان می باشد خرید خود را انجام دهید.

هنگام خرید دستگاه کره گیر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای آن که بخواهید با تولید کره و ارده خانگی کسب وکاری را راه بیاندازید نیاز به خرید دستگاه با کیفیت و کارآمد دارید اما در درجه اول لازم است به میزان توان خود در تولیدمحصول و همچنین میزان فروشی که دارید توجه کنید. چنانچه کار شما رونق گرفت می توانید نسبت به خرید دستگاه کره گیر خانگی جهت تولید محصولات متنوع تر اقدام نمایید، زیرا علاوه بر کره ای که از شیر تهیه می شود شما می توانید تولید کره بادام زمینی، فندق، پسته و .. را هم به تولیدات خود اضافه نمایید. در ادامه به نکات مهمی که کمک می کند تا دستگاه مناسب تری را خریداری کنید اشاره خواهیم کرد.

  • ظرفیت تولید
  • ابعاد دستگاه و برخورداری از حجم و وزن کم
  • قیمت مناسب
  • استفاده از سنگ های طبیعی در دستگاه
  • تولید صدای کم
  • لرزش کم دستگاه
  • مصرف برق بسیار پایین
  • امکان تنظیم سنگ جهت انتخاب میزان نرمی و زبری کره

کسب درامد با ارده گیری و کره گیری

قیمت دستگاه کره گیر خانگی

طبیعتا دستگاه های مختلفی که برای کسب وکارهای خانگی طراحی و تولید می شوند، از ابعاد کوچک تری بهره مند بوده و دارای قیمت پایین تری هم هستند، زیرا میزان متریال آهن، استیل و .. که در ساخت این دسته از دستگاه ها به کار برده می شود کمتر از دستگاه های صنعتی بوده و هزینه کمتری برای تولیدکننده در بر خواهد داشت. در حال حاضر شرکت های تولیدکننده بسیاری در زمینه تولید دستگاه ارده گیر و گره گیر و .. فعالیت می کنند که می توانید برای استعلام قیمت دستگاه کره گیر خانگی و .. با بخش فروش و پشتیبانی این شرکت ها تماس بگیرید و سفارش خرید خود را پس از دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم ارائه نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VupqP0AW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه