جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از فرارو، قیمت دلار روز گذشته اول اسفند ۱۴۰۰ در بازار آزاد بالاخره وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد. همزمان در بازار معاملات پشت خطی دلالان فعلا اسکناس آمریکایی را با نرخ ۲۵ هزار و ۸۳۰ تومان معامله می کنند که به نوعی می توان آن را پذیرش قیمت جدید دلار در بازار به حساب آورد. البته بعید است از این اتفاق راضی باشند، چون معاملات روز قبل اول اسفند با قیمت ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان، ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان و نهایتا ۲۶ هزار و ۱۳۰ تومان انجام شده است و خرید و فروش های امروز سراسر با ضرر و زیان همراه خواهد شد.

قیمت دلار در کانال 25 هزار تومان

قیمت دلار روز گذشته اول اسفند ۱۴۰۰ تا ظهر به ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان عقب نشست. نشانه های این اتفاق از روز پنجشنبه و جمعه هفته گذشته ظهور کرد. وقتی دلار هنوز بازار هنوز ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان، در معاملات پشت خطی نرخ تا کف کانال ۲۶ هزار تومان پایین رفت. انتشار اخبار مثبت درباره توافق وین تاثیر زیادی بر عملکرد فعالان بازار دلار داشت با این حال آن ها ترجیح دادند در روز اول هفته خودشان را از تک و تا نیندازند و حفظ ظاهر کنند. دیروز، ولی وضع فرق می کند و دلار نتوانست از موقعیت خود دفاع کند؛ بنابراین با حدود ۴۰۰تومان کاهش به ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

قیمت دلار یک هفته پیش در همین روز ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان بود. حالا یک هفته گذشته و قیمت دلار نزدیک به هزار تومان که معادل چهار درصد می شود کاهش پیدا کرده است.

وضعیت قیمت لیر، درهم و یورو

قیمت یورو روز گذشته اول اسفند ۱۴۰۰ به ۲۹ هزار و ۳۲۵ تومان رسید. درهم امارات هم فاصله چندانی با ترک کانال هفت هزار تومانی ندارد. قیمت درهم یکشنبه هفته قبل ۲۴ بهمن ماه در بازار به هفت هزار و ۴۳۰ تومان می رسید، اما پس از گذشت هفت روز حدود ۴۰۰ تومان ارزان شده است تا درهم امروز یکشنبه اول اسفند به هفت هزار و ۵۰ تومان برسد.

قیمت لیر روز گذشته اول اسفند در بازار آزاد ارز ایران به هزار و ۸۹۵ تومان رسید که نسبت به دیروز ۲۵ تومان کاهش پیدا کرده است و در قیاس با یکشنبه هفته قبل ارزش آن ۱۲۵ تومان معادل شش درصد کمتر شده است.

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3Wn1Ltk8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه