جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه آیفون تصویری به تجهیزی ضروری و پرکاربرد در زندگی ما بدل شده است. به طوریکه با به وجود آمدن شرکت های داخلی متعدد در حوزه تولید این محصول، مدل های مختلف آیفون های تصویری در بسیاری از خانه ها دیده می شوند. در حال حاضر دو شرکت تابا الکتریک و الکتروپیک از برند های بزرگ در صنعت عرضه آیفون های تصویری به شمار می روند که سهم قابل توجهی از بازار را با ارائه محصولاتی مرغوب و مقرون به صرفه از آن خود کرده اند. با این تفاسیر، انتخاب آیفون تصویری دلخواه از میان دو شرکت ذکر شده کمی چالش برانگیز خواهد بود. از این رو ما متنی را به منظور درک بهتر کاربران از نقاط قوت و ضعف هرکدام از آیفون تصویری این دو برند آماده کرده ایم. همچنین به مقایسه آیفون تصویری تابا و آیفون تصویری الکتروپیک از جهات مختلف می پردازیم.

مزایا و معایب آیفون تصویری تابا

محصولات تابا از تنوع بالایی برخوردار هستند و در مدل های فراوانی به دست مشتریان می رسند. همچنین شرکت تابا الکتریک همواره سعی در ارائه آیفون های تصویری با قابلیت ها و امکانات فراوان دارد. به طوریکه امکانات فراوانی را می توان در محصولات ارزان قیمت تابا مشاهده کرد. آیفون های مداربسته تابا به وسیله متریال با کیفیتی طراحی شده اند و استفاده از آنها بسیار قابل فهم و ساده است. تابا الکتریک به منظور ارائه خدمات بهتر و درخور مشتریان، نمایندگی های فراوانی را تاسیس کرده و انواع آیفون های تصویری خود را از جمله آیفون های پایین رده،میان رده و بالارده با 3 سال گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند. البته در کنار مزایای بسیار آیفون های تصویری تابا، محصولات این شرکت دارای نقاط ضعفی نیز هستند. از معایب آیفون های تصویری تابا می توان به کمبود آنها در بازار و نداشتن رله دوم اشاره کرد.

آیفون تصویری تابا بخریم یا الکتروپیک ؟

مزایا و معایب آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون های تصویری الکتروپیک نیز همانند محصولات تابا از مزایای ویژه ای برخوردار بوده که موجب تمایز آنها در برابر سایر آیفون ها می شود. تعویض قطعات معیوب آیفون های تصویری الکتروپیک به دست نصابان و افراد معمولی امکان پذیر است. همچنین نصابان قادر به جایگذاری و نصب انواع آیفون های تصویری الکتروپیک در کمترین زمان ممکن هستند. برد های تعبیه شده در آیفون های تصویری الکتروپیک از مواد اولیه با کیفیتی ساخته شده اند. با این حال، ویژگی ذکر شده تاثیر زیادی در طول عمر بالا آیفون های تصویری الکتروپیک دارد. علاوه بر این موارد، شرکت الکتروپیک نمایندگی های فراوانی را برای مشتریان در سراسر کشور در نظر گرفته است تا در صورت ایجاد نقص در آیفون، مصرف کنندگان با مراجعه به نمایندگی های الکتروپیک، قادر به حل مشکل محصول خود باشند. در کنار مزایا و نقاط قوت گفته شد، معایبی نیز در آیفون های تصویری الکتروپیک وجود دارد. سیستم چهار سیمه یکی از اساسی ترین معایب آیفون های تصویری داخلی از جمله الکتروپیک و برخی محصولات خارجی محسوب می شود. تغذیه دوربین پنل از گوشی های واحد ها یکی دگیر از نقاط آیفون های تصویری الکتروپیک است که انتظار می رود این شرکت در طی سال های آتی این مشکل را برطرف کند.

آیفون تصویری تابا بخریم یا الکتروپیک ؟

مقایسه کلی معایب و مزایا آیفون های تصویری تابا و الکتروپیک

خوشبختانه آیفون های تصویری هر دو شرکت مورد بحث دارای تنوع نسبتا بالایی هستند و امروزه محصولات آنها در فروشگاه های اینترنتی قابل خریداری می باشند. در گذشته به دلیل کمبود مواد اولیه، آیفون های تصویری این دو شرکت برای ساختمان هایی با تعداد واحد بالا پیشنهاد نمی شدند. ولی در حال حاضر هر دو شرکت الکتروپیک و تابا تمام سعی خود را بکار گرفته اند تا تمامی نیاز های مشتریان را فراهم کنند. آیفون های تصویری تابا و الکتروپیک علاوه بر مکانیزم ساده، دارای طول عمر بالایی هستند. شاید بتوان یکی از مزایای آیفون های تصویری تابا نسبت به درب بازکن های الکتروپیک را وجود نمایندگی های فراوان آن در استان های مختلف کشور به شمار آورد. البته برخورداری از مراحل نصب و تعویض ساده آیفون های تصویری الکتروپیک، از نقاط متمایز کننده و مهم آنها در برابر درب بازکن های تصویری تابا محسوب می شوند.

مقایسه قیمت آیفون تصویری تابا و آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون های تصویری هر شرکت یعنی تابا الکتریک و الکتروپیک در سه نوع پایین رده، میان رده و بالا رده به فروش می رسند که به ترتیب آیفون های تصویری پایین رده از نازلترین قیمت و آیفون های تصویری بالا رده از بیشترین قیمت برخوردار هستند. به طور مثال آیفون تصویری تابا مدل TVD-5/43 با مانیتور 3/4 اینچی و آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 با صفحه نمایش 5/3 اینچی از محصولات پایین رده این دو برند هستند. در این میان شرکت تابا الکتریک عملکرد بهتری داشته و محصول آن دارای قیمت اقتصادی تری است. همچنین انواع آیفون های تصویری میان رده و بالا رده تابا الکتریک از لحاظ قیمت، کمی به صرفه تر هستند. ولی در حالت کلی قیمت محصولات این دو کمپانی تفاوت فراوانی با یکدیگر ندارند.

مقایسه گارانتی و خدمات پس از فروش آیفون تصویری تابا و الکتروپیک

آیفون های تصویری هر دو شرکت مورد بحث با 36 ماه گارانتی ارائه می شوند. با این حال، مشتریان می توانند در صورت خرابی محصول خود، با بخش خدمات این شرکت ها تماس حاصل کرده و مشکل آیفون تصویری خود را به کمک تکنسین ها در محل برطرف سازند. همچنین شرکت الکتروپیک آیفون هایی را که در زمان نصب دچار نقص می شوند تعویض می کند. شرکت تابا الکتریک نیز به منظور مرتفع سازی مشکلات آیفون هایی که در زمان نصب دچار ایراد می شوند را بدون دریافت هیچ هزینه ای تعمیر می نماید.

تحلیلی نهایی ما درباره مقایسه آیفون تصویری تابا و آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون های تصویری هر کدام از شرکت های مد نظر یعنی تابا الکتریک و الکتروپیک دارای قابلیت ها و امکانات منحصر به فردی هستند. از این رو به صورت دقیق نمی توان برتری یکی را بر دیگری تعیین کرد. کاربران و مشتریان می توانند به وسیله مطالب این مقاله و با در نظر گرفتن نیاز های خود، آیفون تصویری دلخواه را انتخاب و خریداری کنند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/M61BcF1i
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
برقکارساختمان ونصاب آیفون :
1 سال پیش
آیفون الکتروپیک به لحاظ مقاومت واستحکام وبه نظربنده حفظ ظاهروکارکردش حتی بعدازچندسال هیچ تغییری نداره یعنی شماپنل دم درالکتروپیک راالان نصب کنی 3سال دیگه بیای سراغش توی ظاهرش رنگش هیچ تغییری نمیببنی اماکوماکس اینجوری نیست بعدازشیش ماه ازنصب ـنل دم دری کاملا شکلش باروزاولش تغییرمیکنه تغییررنگ میده کدرمیشه وخیلی زود خط وخش میوفته روی پنل الکتروپیک واقعا خوبه
مهران پور سالار :
8 ماه پیش
سلام و عرض ادب، با تشکر از وبسایت خوب دی سی ای کالا، من در همین حوزه وبسایت خوب و موفق آریا ایمن رو هم پیشنهاد میکنم
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه