یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اکو ایران ، اونس طلا در انتهای هفته توانست خود را به نزدیکی سطح هزار و ۹۵۰ دلار برساند. چنین صعودی، انتظارات افزایشی در بازار فلز گران بهای داخلی را نیز تقویت کرد. یکی از عواملی که موجب شده بود رشد سکه در هفته گذشته بیشتر نشود، پایین بودن قیمت اونس طلا نسبت به هفته های گذشته بود. اونس طلا با شروع جنگ روسیه و اوکراین به بالای مرز ۲ هزار دلاری رفته بود ولی به سرعت در جاده احتیاطی قرار گرفت و در مقطعی حتی زیر مرز هزار و ۹۰۰ دلار مورد معامله قرار گرفت. 

چراغ سبز قیمت طلا به افزایش قیمت سکه

به نظر می رسد با بازگشت خریداران به بازار طلا، صعودی های بازار سکه نیز فعال تر شوند. در کنار این در اولین هفته کاری فروردین ماه، روند قیمت در بازار دلار نیز افزایشی بود و این موضوع نیز می تواند به فلز گران بهای داخلی برای رشد بیشتر کمک کند. 

به باور تحلیل گران فنی در صورتی که سکه در روز جاری بتواند خود را به بالای خط ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برساند، شانس عبور از مرز ۱۳ میلیونی و رسیدن به محدوده ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را خواهد داشت. 

ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی با توجه به رشد اونس طلا و دلار به نزدیکی محدوده ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. با فرض فاصله یک درصدی بین ارزش ذاتی و قیمت بازار، امروز سکه می تواند بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شود. این اتفاق در صورتی رخ نخواهد داد که دلار در روز شنبه در جاده نزولی قرار بگیرد. 

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/n80E9iXi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه