یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، با ادامه روند صعودی بازدهی خزانه داری، شاخص دلار نیز صعودی شد. بازده ۱۰ ساله اوراق به افزایش خود ادامه داد و نرخ سود وام را برای کمک به کاهش تورم بالا برد که در مجموع باعث افزایش تمایلات کاهشی در قیمت طلای جهانی شد. به طوری که این فلز با ارزش تا سطح ۱۹۱۵ دلار نیز کاهش قیمت را شاهد بود. با این حال طلای جهانی در روزهای پایانی تغییر جهت داد و ضررهای خود را اندکی جبران کرد.

به این ترتیب این فلز کار خود را در قیمت ۱۹۴۸ دلار و ۴۰ سنت به پایان رساند. بر این اساس طلای جهانی توانست عملکرد مثبت ۲۸/ ۱ درصدی را در کارنامه هفتگی خود به ثبت برساند. تحلیل های فنی نشان می دهد که طلا حدود یک و نیم هفته در یک بازه قیمتی محدودی در نوسان بوده که می تواند نقطه شروع روندی جدید برای این کالا به حساب  آید.

تاثیر دلار بر بازار و قیمت طلا و سکه

تاثیر دلار بر بازار طلا و سکه

بازار طلا و سکه در نخستین روز معاملاتی هفته سوم فروردین به دنبال نوسانات قیمت دلار که متاثر از اخبار سیاسی و بی خبری از مذاکرات برجام است، به همراه افت و خیز بهای طلای جهانی، شاهد تغییرات افزایش قیمتی بود. به طوری که سکه امامی در روز شنبه به قیمت ۱۲ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

علاوه بر این افزایش ناگهانی قیمت طلای جهانی در آخرین روز معاملاتی بازار جهانی، باعث شد تا حباب این فلز گرانبهای داخلی نیز اندکی کاهش یابد و فاصله ارزش ذاتی و بازاری این سکه کمتر شد.

بر این اساس عده ای از کارشناسان این حوزه بر این باور هستند تا زمانی که نتیجه نهایی مذاکرات اعلام نشود، رشد قیمت طلا و سکه هیجانی پیش بینی می شود. لذا بسیاری از سرمایه  گذاران در معاملات خود احتیاط بیشتری را لحاظ می کنند.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CZXhUxhK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه