پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شعب جدید شرکت حسابداری اَزتا

2 سال پیش ( 1401/1/28 )
 

شرکت حسابداری اَزتا با 25 سال سابقه ی درخشان در ارائه انواع خدمات حسابداری، حسابرسی، مالی و مالیاتی، مشاوره، آموزش حسابداری، تامین نیرو و منابع انسانی برای کسب وکارها و... فعالیت می کند. خدمات حسابداری که شرکت حسابداری اَزتا ارائه می کند، از آن دسته خدماتی است که مدیران و صاحبان کسب وکار دیر یا زود به آنها نیاز پیدا می کنند.

حسابداری شامل تهیه و تجزیه و تحلیل گزارش های مالی، مالیات ها و گزارش های مالی دیگر است. شما می توانید مشاغل و کسب وکارهای کوچکی را بیابید که از سیستم حسابداری و حسابدار استفاده می کنند ولی سازمان ها و کسب وکارهای بزرگ معمولا به صورت کاملا جدی از یک سیستم حسابداری خوب و خدمات یک شرکت حسابداری استفاده می کنند. چراکه به خوبی از اهمیت بالای امر حسابداری برای رشد کسب وکارشان مطلع هستند.

 

شعب جدید شرکت حسابداری اَزتا

 

مدیران و صاحبان کسب وکار برای انجام این امور، از روش های مختلفی استفاده می کنند.

گروهی از مدیران، خودشان امور مربوط به مسائل مالی خود را مدیریت می کنند. در این روش، زمان و تمرکز بسیار زیادی از آنها را به خود مشغول می کند و آنها را از توجه به دیگر امور مربوط به کسب وکارشان باز می دارد.

گروهی دیگر از مدیران، رو به استخدام حسابداران و تیم حسابداری می آورند. انجام این روش نیز سختی های مخصوص به خود را دارد. امروزه یافتن نیروی کار متعهد و درعین حال متخصص و کاربلد، اگر بسیار سخت نباشد، آسان هم نیست.

اما ما به شما روش سوم را پیشنهاد می کنیم. اینکه از خدمات یک شرکت حسابداری استفاده کنید. چرا که با استفاده از خدمات شرکت حسابداری، مشکلات استخدام را نخواهیدداشت و اگر از خدمات یک شرکت مطمئن و باسابقه نیز استفاده کنید، خیالتان از تخصص افرادی که اطلاعات مالی شما را در اختیار دارند، آسوده می شود.

شرکت حسابداری اَزتا سالهاست که تمام دغدغه هایی که مدیران در جهت آموزش نیروهای حسابداری و یا انجام امور حسابداری دارند را برطرف کرده است و اخیرا نیز با افتتاح دو شعبه ی جدید در شهرک غرب تهران و یزد، دست همراهی به سوی تمام مدیران و صاحبان کسب وکار دراز کرده است.

افتتاح این دو شعبه ی جدید پس از افتتاح شعب شرکت حسابداری در ولنجک و کرج توسط شرکت حسابداری اَزتا، امکان همکاری با شرکت ها و کسب وکارهای بیشتری را به اَزتا داده است که این نکته، علاوه بر دسترسی های راحت تر مشتریان و کارفرمایان، بسیار خوشحال کننده است.

اکنون می خواهیم با جزییات افتتاح شعب در شهرک غرب و یزد آشنا شویم:

شرکت حسابداری در شهرک غرب

 

شعب جدید شرکت حسابداری اَزتا

 

شهرک غرب یکی از مناطق شهر تهران است که در شمال غربی این شهر و در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته است. این منطقه به دلیل داشتن شهرسازی مدرن، خیابان کشی های عریض و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب وهوای پاکیزه، امکانات رفاهی و درمانی، خانه های ویلایی با معماری متفاوت و دسترسی آسان به شریان های بزرگراه هاي شهر، به یکی از گرانقیمت ترین مناطق مسکونی تهران بدل شده است.

مدرنیته بودن و اهمیت تجاری و اقتصادی این محله، باعث شده تا شرکت های زیادی برای استقرار محل شرکت خودشان به این محله ی خوش آب وهوا و لوکس، سوق داده شوند. بنابراین وجود یک شرکت حسابداری در شهرک غرب که از اعتبار و سابقه ی بالایی نیز برخوردار باشد، از مهم ترین فاکتورها در موفقیت کسب وکارهای این منطقه است که اَزتا این مهم را برآورده کرده است.

شرکت حسابداری اَزتا، مجموعه ای متشکل از حسابدارانی خبره و باتجربه است که پس از کسب سالها تجربه ی مفید و کارآمد، خدمات حسابداری در شهرک غرب را ارائه می دهد.

شرکت حسابداری اَزتا با افتتاح شعبه ی خود شهرک غرب، آماده  ارائه هرگونه خدمات حسابداری در شهرک غرب تهران است.

خدمات حسابداری که شرکت ازتا در شهرک غرب ارائه می دهد، نظیر خدمات حسابداری و حسابرسی، مشاوره مالی، مشاوره مالیاتی، مشاوره مدیریت و بیمه، تهیه و تنظیم اظهارنامه عملکرد مالیاتی، نرم افزار حسابداری، آموزش حسابداری و تامین نیرو و منابع انسانی و غیره می باشد.

  • نشانی شعبه شرکت حسابداری اَزتا در شهرک غرب: شهرک غرب، ایوانک، خیابان زرافشان شمالی، خیابان خوارزم، پلاک 16

 

شرکت حسابداری در یزد

 

شعب جدید شرکت حسابداری اَزتا

 

یزد یکی از کلان شهر های ایران شناخته می شود و جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر در آن زندگی می کنند.

شرکت های خصوصی، سازمان ها و نهادهای صنعتی زیادی در این استان واقع شده اند و تمام این شرکت ها به شرکت حسابداری در یزد نیازمند هستند تا خدمات حسابداری در یزد را به انجام برساند.

شرکت حسابداری اَزتا، سالهاست که پاسخگوی نیازهای مشتریان خود که در اقصا نقاط کشور نیز هستند، بوده و به عنوان شرکت حسابداری در یزد نیز به خوبی ظاهر شده است.

در اسفندماه 1400 نیز، این شرکت با افتتاح شعبه شرکت حسابداری یزد خود، قدم مهمی در اعتلای فضای کسب وکارها در یزد برداشته و تجربیات 25 ساله ی خود در پایتخت را در اختیار شرکت ها و نهادهای صنعتی و غیر صنعتی یزد قرار داده است.

خدمات حسابداری که شرکت ازتا در یزد ارائه می دهد، نظیر خدمات حسابداری و حسابرسی، مشاوره مالی، مشاوره مالیاتی، مشاوره مدیریت و بیمه، تهیه و تنظیم اظهارنامه عملکرد مالیاتی، نرم افزار حسابداری، آموزش حسابداری و تامین نیرو و منابع انسانی و غیره می باشد.

  • نشانی شعبهی شرکت حسابداری اَزتا در یزد: میدان مهدیه، بلوار امام جعفر صادق، بن بست پنجم، پلاک 157788 با شماره تماس 03536284273

 

شرکت حسابداری اَزتا بعنوان نماینده رسمی شرکت همکاران سیستم، آماده ی همکاری با مشتریان و کارفرمایان گرانقدر خود در اقصا نقاط کشور می باشد. کافی است برای اطلاع از انواع خدمات حسابداری و مشاوره رایگان مالی و مالیاتی و آگاهی از راههای ارتباطی با شرکت، به وبسایت رسمی شرکت اَزتا به نشانی accazta.com مراجعه نمایید و یا با شماره تماس 02122644883 ارتباط برقرار نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0SrcRLk3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه