جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید پکیج دیواری

2 سال پیش ( 1401/1/29 )
 

راهنمای خرید پکیج دیواری

 

راهنمای خرید پکیج دیواری

مقدمه

پکیج دیواری واحد گرمایشی است که مستقیماً در دیوار نصب می شود. این وسیله بیشتر در آپارتمان های استودیویی، فضاهای نشیمن فشرده و دفاتر کوچک تر استفاده می شود. زیرا گرمای مناسبی برای گرم نگه داشتن مناطق کوچک تولید می  کنند، اما هیچ فضای ارزشمندی را اشغال نمی کنند.

در اوایل دهه 1950، پکیج های دیواری جایگزین رایجی برای بخاری های قرنیز و قابل حمل در ساختمان های آپارتمانی و طراحی خانه شدند. اما آیا آنها هنوز هم منبع خوبی برای گرما هستند؟ بیایید نگاهی دقیق تر به این بیندازیم که چگونه یک پکیج دیواری می تواند شما را گرم نگه دارد، چگونه آنها در طول سال ها تغییر کرده  اند و چرا می توانید از استفاده از آنها در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

افزودن یک پکیج دیواری به اتاق شما می تواند دنیای راحتی را در ماه های سرد زمستان به شما باز کند. با این حال، اگر بخاری دیواری شما اندازه مناسبی ندارد، می  توانید هزینه بیشتری بپردازید. اگر پکیج دیواری شما خیلی کوچک باشد، در حین تلاش برای پاسخگویی به تقاضا، دائما کار می کند، اما هرگز اتاق را به دمایی که می خواهید نرسانید. پکیج همچنین از استفاده بیش از حد رنج می برد و آسیب زودرس را تجربه می کند. از طرف دیگر، اگر پکیج دیواری بیش از حد بزرگ باشد، احتمالاً در طول روز نوسانات دمایی زیادی را تجربه خواهید کرد و همچنین به دلیل چرخش مکرر دستگاه، بازده انرژی کمتر از حد انتظار خواهید بود. این شروع و توقف مکرر می تواند به مرور زمان به سیستم شما آسیب برساند. برای آشنایی با نحوه تعمیر و استفاده بهینه از پکیج های دیواری  کلیک کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در رابطه با خرید پکیج دیواری در اختیارتان قرار دهیم.

 

سیر تکاملی پکیج دیواری

پکیج دیواری از رادیاتور گرفته شده است. رادیاتورها از دیگ بخار برای گرم کردن آبی که از لوله های خانه ها و ساختمان های آپارتمانی عبور می کرد استفاده می کردند. لوله های آب به واحدهای رادیاتور ساخته شده از چدن منتهی می شد و به نوبه خود فضا را گرم می کرد. در حالی که امروزه ساختمان ها و خانه های زیادی وجود دارند که هنوز از رادیاتور استفاده می کنند، با معرفی بخاری گازی محبوبیت آنها کاهش یافت. بخاری های گازی مستقیماً روی دیوارها نصب می  شوند و امکان جریان آزاد گرما را فراهم می  کنند.

بخاری های گازی از پایین با استفاده از چراغ راهنما روشن می شوند. آنها جایگزین کم هزینه ای برای بخاری های دیواری برقی هستند. بخاری های دیواری گازی اولیه نیاز به سیستم تهویه داشتند، اما بخاری دیواری گازی بدون تهویه بعداً اختراع شد تا تهویه اضافی را که برای برخی افراد مشکل ایجاد می کرد، از بین ببرد. پکیج های دیواری برقی از بخاری گازی پیروی کردند و همچنان در گزینه های گرمایش فضا پیشرو هستند. آنها از یک بدنه فلزی و یک عنصر گرمایش داخلی تشکیل شده اند. عناصر گرمایش اولیه از آجر چینی تشکیل شده بود و با تکامل طرح  ها، لوله ها یا کویل  های حرارتی جایگزین روش های سنتی شدند.

عنصر گرمایش از طریق جریان الکتریکی گرم می شود و گرما از طریق واحد دیواری به فضای زندگی شما خارج می شود. بخاری های دیواری کویل دار اغلب در حمام ها یافت می شوند. زیرا در کمتر از یک دقیقه گرم می شوند و راحتی و گرمای مطلوب را فراهم می کنند. در حالی که بخاری  حمام با یک کلید اصلی روشن و خاموش می شوند، بخاری  های دیواری در خانه ها و آپارتمان ها معمولا دارای یک شماره گیر دما هستند که امکان کنترل ساده دما را فراهم می کند.

 

راهنمای خرید پکیج دیواری

 

آیا پکیج های دیواری ایمن هستند؟

پکیج دیواری فضای اضافی و گرمای بهینه را فراهم می کند، اما در مورد این واحدهای مقرون به صرفه و راحت نیز نگرانی های ایمنی خاصی وجود دارد. در حالی که بخاری های دیواری برقی از گاز، مواد شیمیایی یا شعله استفاده نمی کنند، خطر در کویل های گرم قرار دارد. همیشه مهم است که فضای بهینه در اطراف ناحیه کلی پکیج دیواری ایجاد شود و همچنین این ناحیه از اشیاء قابل احتراق مانند پرده ها یا محصولات کاغذی و همچنین مایعات قابل اشتعال که شامل خوشبو کننده های هوا و محصولات پاک کننده می شود، عاری باشد. علاوه بر این، اجتناب از تماس فیزیکی با دستگاه در هنگام استفاده، خطر سوختگی یا صدمات تصادفی را به حداقل می رساند. قرار گیری مبلمان نیز در مورد بخاری های دیواری مهم است. هنگامی که صندلی ها یا کاناپه های روکشی مستقیماً در مقابل واحد قرار می گیرند، خطر آتش سوزی بیشتر می شود. این به دلیل این واقعیت است که جریان  گرما در یک منطقه کوچک به دام می افتد و تجمع گرما اغلب منجر به جرقه و آتش سوزی اثاثه داخلی می شود. همچنین میتوانید برای آشنایی با پمپ های سیرکولاتور : تشریح انواع ، ساختمان ، نصب و راه اندازی کلیک کنید.

 

راهنمای خرید پکیج دیواری

مزایای پکیج های دیواری

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا کسی از بخاری برقی دیواری سود می برد. در اینجا شش مزایای اصلی وجود دارد که بلافاصله به دست خواهید آورد.

  • به سرعت شروع به کار می کند
  • پکیج های دیواری هنگامی که با اقدامات احتیاطی مناسب کار می کنند، مزایای مختلفی را برای ساکنان خانه و آپارتمان فراهم می کنند. بسیاری از این واحدها در عرض 60 تا 120 ثانیه گرم می شوند و در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارید گرمای سریع و کارآمد را ارائه می دهند.
  • مناسب برای گرمایش تکمیلی
  • پکیج های دیواری نیز ابزاری عالی برای استفاده برای گرمایش تکمیلی هستند.

این استراتژی شامل استفاده از یک دستگاه گرمایشی کم هزینه است که به جای گرم کردن کل خانه، از حداقل برق برای گرم کردن منطقه ای که در حال حاضر در آن زندگی می کنید استفاده می کند. این کار نه تنها خانه شما را در مصرف انرژی کارآمدتر می کند، بلکه در نهایت هنگام دریافت قبض گرمایش هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید کرد. ما نمی توانیم به اندازه کافی استرس داشته باشیم، گرمایش مکمل یکی از بهترین راه ها برای کاهش قبض انرژی در ماه های زمستان است. 

 

ویژگی های کنترل دما

پکیج های دیواری برقی معمولاً دارای ویژگی هایی هستند که امکان کنترل کامل دما را فراهم می کند. این یک ویژگی خوبی است که هنگام خرید بخاری برای خود باید به آن توجه کنید. بدون کنترل کامل دما، خطر داشتن دمایی را دارید که هرگز کاملاً مناسب نیست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ThdwWsa3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه